Veel dames hebben het makkelijk Pleasuretown , je zegt het ook met een knipoog .
Maar veel dames die in EC komen , hebben het minder makkelijk dan wij denken
Ze komen thuis tekort , en lopen daar al heel lang mee rond voordat ze de stap durven te zetten , om dit buitenshuis op te gaan lossen .
De dames die met hun man komen , hebben het geluk dat ze dit met hun man kunnen bespreken en delen , en dat die man er begrip voor heeft , en zelfs meekomt naar EC.
Het is vreemdgaan , en eigenlijk wil je dit je echtgenoot , en je gezinnetje helemaal niet aandoen.
Een vent , uit je eigen stad of dorp werkt niet , dat komt thuis altijd uit.
Ik weet niet of Mimi een verhouding heeft of samen woont , dat wil ik ook niet weten .
Ik spreek over de dames in het algemeen die er komen.
Je zit eens te kijken op internet , of je hoort wat van een ander , en dan kom je de EC tegen.
Je leest al die geile verhalen op het forum , en dan wordt je nog onrustiger.
Er zijn dan dames , die de stap durven te nemen , om een keer naar de EC te gaan.
Dit heeft deze dame ook gedaan , dit is een hele stap , maar zeker niet makkelijk.
Ze vond het fantastisch , en het geile beest in haar lichaam was los , ze wilde meer.
Nadat ze een paar keer alleen geweest was , is ze met mij in contact gekomen
Afgelopen dinsdag , heb ik met m'n mannen , en cbr motorstel , voor haar een middag geregeld in EC.
Dagen van te voren , was ze al helemaal opgewonden over deze middag .
Op de dag zelf , stond ze op springen.
In EC vond ze het fantastisch , onverzadigbaar was ze , dame M die haar verwende , en zoveel mannen die er voor haar waren .
Helemaal voldaan en tevreden ging ze naar huis .
Wel moe , want de mannen hadden haar helemaal gesloopt.
De volgende morgen was ze helemaal op.
Het gevoel , of ze een marathon gelopen had , en een flinke dip.
Maar de gedachten van die middag , zitten tussen de oortjes .
En dat was zo geil.
Ze komt zeker terug , wilt meer.
Weer onrust in dat mooie lichaam.
Zeg jij dan maar dat zulke dames het makkelijk hebben.
Laatst gewijzigd door Loodgieter op 21 aug 2016 12:49, 2 keer totaal gewijzigd.