Ik kwam wat later binnen, aangezien ik helemaal uit Amsterdam moest komen. Ja, dat had ik er deze keer zeker voor over.
Aan Lotte's plaatje zag ik al meteen dat het mijn type was...een heerlijke vrouw! Kleine tietjes, heerlijke kont, en een mooi strak lichaam.
Met een harde lul loop ik richting de EC, binnengekomen kleed ik me snel uit. Het is best druk, maar nog goed te doen.
Ik ben nog maar een minuut binnen, maar ik heb goed in de gaten dat Lotte's vriend de regie in handen heeft. Aardige kerel trouwens.
Lotte druipt van verlangen, en pijpt de aanwezige heren zorgvuldig. Haar vriend vindt het toch te druk, en iedereen moet ruimte verlaten, behalve
ik en iemand anders! Kennlijk ben ik uitgekozen om mijn grote, dikke lul te laten pijpen door Lotte. Heerlijk zuigt ze aan m'n pik. Ik mag
haar ook aanraken...ik verlang er eigenlijk naar om haar te neuken. Ik steek twee vingers in haar gulzige kut, die al kletsnat is en lekker open
staat. Ik laat de heer die naast me staat lekker spuiten, zodat ik de tijd kan nemen met Lotte. Ze kijkt me af en toe aan, met haar geile ogen.
Ik sta in brand, en het ik voel dat er een grote lozing aan zit te komen. Ze pijpt me gulzig verder, terwijl ik met haar kut en tieten speel.
Haar vriend juigt me lekker aan om haar koppie onder te spuiten. Er spuit veel zaad uit m'n lul. Wat geil, ik krijg nu alweer een harde
pik. Ze zuigt m'n pik lekker schoon, deze heerlijke, knappe vrouw.
Vijf minuten later vertrekken ze weer. Ik was net op tijd

me lekker afgetrokken om van m'n geiligheid af te komen. Er kwamen nog twee andere stellen binnen, maar ik had niet zo'n klik met hun en
ik moest weer terug reizen.
Hoop jullie weer eens te zien!
Dikkepaal