Gelukkig NieuwZaad! 05-01-2018 15:30uur

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Gelukkig NieuwZaad! 05-01-2018 15:30uur

Bericht door carrera996 »

Het was weer een spetterend succes vanmiddag! Wauw wat een heerlijke meid ben jij toch Lotte! Prachtig gebruind, slank en strak lichaam met heerlijk stevige tietjes. En dan die kont als je voorover op je knieën zit om de een na de andere stijve pik te pijpen om die lekker te laten spuiten over je gezicht, in je mond of over je heerlijke body. Wauw..!!!
IK heb er weer enorm van genoten. Niet alleen door mijn lading over je gezicht te spuiten maar ook van het ongelofelijk mooie aanzicht van dat strakke lijfje van je helemaal onder het zaad, fantastisch gewoon!

Wederom dank, niet alleen aan Lotte maar ook aan je relaxte vriend (sorry ik weet je naam niet)

Absoluut TOP! :D
Davedevries
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Davedevries »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige 2 verslagen. Wat een fantástische vrouw is Lotte. En haar vriend is een prima relaxte begeleider die haar graag deelt.

Toen ik de cinema naderde zag ik ze al lopen op straat. Het was even voor half 4 en ik was dus op tijd. Ik liep de cinema in en hoopte dat het Lotte was die ik had zien naderen op straat. Dat bleek zo te zijn, want toen ik de entree van de cinema betaalde kwamen ze ook binnen. Volledig gekleed een ‘gewone mooie vrouw’ en haar man. Maar binnen in de cinema, een minuut of tien later zag ik en hele andere kant van Lotte. Ze moest even opwarmen maar al snel zat ze naakt met haar vriend in de cinema te genieten van de film en de vele mannen die haar bewonderden. Ik stelde me voor zoals beloofd en het duurde niet lang voor Lotte de eerste stijve pik aan t pijpen was. Al snel spoot deze man haar borsten onder. De volgende werd gepijpt en ook die kwam al snel klaar. Ik kwam als nummer 3 of 4 aan de beurt en spoot mijn zaad luid schreeuwend richting Lotte die zichtbaar genoot van al het zaad op haar lijf. Na me even opgeschoond te hebben was Lotte alweer bezig met de andere mannen die zich aandienden. Ze pijpte haar man en werd door hem stevig genomen op het matras voor het filmdoek. Geil gezicht!
De uren die volgden werd er genepen, geneukt en genoten en het voert te ver om alles in detail te vertellen maar wat ik nog wel wil zeggen is dat de vriend van Lotte op een gegeven moment liet zien hoe Lotte tot een spuitend orgasme kan worden gebracht. Vervolgens nodigde hij één van de andere mannen uit het ook te proberen. Dat lukte helaas niet. Lotte nam het luchtig op. Toen zei een andere man dat hij t had uitgevonden en dat hij t wel even zou doen..... Lotte gaf met een handgebaar (gaaap) aan dat dat nog te bezien was....en dat bleek... het lukte hem ook niet :lol: . De vriend van Lotte lukte het natuurlijk tenslotte feilloos. Well done!

Later in de gynaecologenstoel werd Lotte door haar vriend geneukt. Hij vroeg de mannen klaar te komen over haar borsten. Toen ik aangaf dat ik haar ook graag zou neuken mocht dat ook. Eerst in de gynaecologenstoel (onhandig standje). Maar toen ze voor me vooroverboog en vroeg haar vol te spuiten lukte dat prima. Wát een heerlijke meid is die Lotte zeg!

Dus Lotte en vriend: dank voor de gezelligheid en geilheid van vanmiddag! De beste wensen voor 2018 en tot snel!!
Dave
tijgertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door tijgertje »

Pasgeleden kwam Lotte, na een bezoek aan de EC in Amsersfoort, nog gezellig langs in de EC in Hilversum. Bij binnenkomst lag ze in de sling, en was ze druk met de palen die om haar heen aangeboden werden. Haar bovenlijfje en mooie kleine tietjes ( met die heerlijke tepelpiercing !), zaten onder met opgedroogd zaad uit het vorige bezoek, eerder die middag. Soort van geile "oorlogs-trofeeen"...:-)
Ze las er heerlijk uitnodigend bij, met gspreide benen in de sling, dus ik heb er geen gras over laten groeien. Meteen er een condoom bijgepakt, en daarna mijn paal langzaam in haar heerlijk strakke kutje geschoven. Schommelend in de sling haar heerlijk gaan neuken, erst zachtjes maar daarna steeds wilder en dieper. Ze voelde zo super lekker nauw, dat mijn paal, terwijl ik in haar zat, nog harder en dikker werd.... zo geil ! Daarna werd de setting verplaatst, en ging ze gehurkt op de grond zitten, zodat ze op de goede hoogte kwam voor een uitgebreide pijpsessie. Dat doet ze zalig..... en het duurde ook niet lang totdat ik in haar mondje explodeerde en zij mijn zaad opzoog en oplikte !
Wat een lekkertje... zo geil en zo super mooi, hoop hun weer snel te ontmoeten !

Gr. Tijgertje
volledig
Geaardheid: bi
Leeftijd: 63
Contacteer:

Bericht door volledig »

Was inderdaad een geile middag Lotte!
bedankt voor de lekkere pijpbeurt en de complimenten over mijn pik..
Kan alleen niet beloven er zuinig mee te zijn zo las je me aanraadde :)
Hoop er een volgende keer weer bij te zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gino1 en 14 gasten