tjaa.....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Dutchy737
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door Dutchy737 »

bistel 40 schreef: De kunst van sex is het juist inschatten van kansen !
MrsKatinka
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MrsKatinka »

Wat nou zo aardig is, toen EC net open was, was iedereen so happy omdat de stampedes uitbleven...toen was EC voornamelijk nog het domein van de bi en gay mannen. Zodra deze ontdekt werd door de hetero mannen kreeg je het alom bekende gedrag zoals dat ook in andere biosen voorkomt...toeval??..Je kon er op wachten
Luuk
Contacteer:

Bericht door Luuk »

Sjonge, dat zijn bepaald geen laffe verhalen. Het is natuurlijk ook lastige materie, hoe hoor je je te gedragen in een sexbioscoop. Ik kan er nog niet echt over meepraten: ik ben slechts een bescheiden aantal keer in Hilversum geweest en één maal bij de bios in Haarlem.

Wat ik die keren aantrof en zag verschilde per keer, maar was keer op keer een buitengewoon fascinerend tafereel. En dan heb ik het niet over de activiteiten waar het uiteindelijk om te doen is. ;)

De "paringsdans" verschilde van keer tot keer, hetgeen ook hier en elders wordt bevestigd. Van ronduit brutaal - en als ik het goed begrijp soms zelfs wat aggressief - wat ik bijna niet te geloven vind, zo misplaatst als het is. Maar ook dusdanig passief dat er uiteindelijk niets van komt en alle partijen teleurgesteld vertrekken.

Dat laatste las ik laatst bijvoorbeeld in een reactie van Nina elders op dit forum - en is een beetje het tegenovergestelde van wat hier beschreven wordt. Ze schrijft over een ervaring die zij met haar metgezel had, de mannen toonden passief interesse door te "volgen" en "verzamelen", maar waren uiteindelijk blijkbaar weinig geïnspireerd om de juiste sfeer te scheppen.

Een zelfde ervaring heb ik als "jonge" man in de bios in Hilversum, waar ik blijkbaar in de smaak viel bij menig (veelal oudere) heer. Ik was welliswaar gewoon gekleed - net als de rest, maar ook ik werd toen naar elke ruimte gevolg. Overigens op gepaste afstand, en op een dergelijke manier "gewild" zijn is op zich geen onprettige sensatie. Maar uiteindelijk gebeurde er niets, tot dat ik zelf het initiatief nam en ik moet bekennen dat ik zelf (ook) niet echt een idee had hoe te beginnen.

Anderzijds kan ik me dus ook wel wat voorstellen bij de eerste reactie die Nina kreeg: dat het als man ook erg lastig is om op de juiste manier beleefd duidelijk te maken dat je interesse hebt.

Ik snoep zelf graag van twee walletjes en een vrouw maakt het voor mij zonder enige twijfel leuker. Als een goed uitziend stel binnenkomt, is dat natuurlijk erg interessant. Maar ik zal niet snel de enige geïnteresseerde zijn bij een stel met mijn eigen leeftijd, dus hoe maak ik in de "drukte" op gepaste wijze duidelijk dat ik het wel zie zitten om met hen eens te kijken of we gemeenschappelijke interesses hebben, zogezegd.

Ze waren in dit geval schaars gekleed vertelde Nina en ze spreekt achteraf bovendien haar teleurstelling uit over het feit dat ze in dat opzicht de enige ware. Ik zou me als reactie op hun schaarse kledij zelf ook (verder) kunnen ontkleden, maar weet absoluut niet of de interesse die ik in het stel heb wederzijds is, en als dat niet zo is, zou het wel eens als opdringerig kunnen worden ervaren. Het is voor mij in ieder geval geen vanzelfsprekende reactie, terwijl ik uit het verhaal lees dat het wellicht wel op prijs gesteld werd.

Kortom, hoe zou ik als een heer - laat ik voor mijzelf spreken - op een correcte manier op hun binnenkomst reageren om mijn interesse kenbaar te maken. Natuurlijk, je zegt "goeiemiddag", en ik twijfel er niet aan of ik wordt teruggegroet. Been there, done that. Het "gesprek" verstomt weer en beide partijen kijken wat ongemakkelijk om zich heen, bij gebrek aan een écht goeie openingsline.

Kortom, het is mij in ieder geval onduidelijk wat de gepaste 'gedragscode' is in de sexbioskoop. En als ik hier en daar zo eens meelees op het forum, denk ik niet dat ik de enige ben. En dat is natuurlijk geen excuus voor de manier waarop sommige heren hun interesse wat al te ongeremd kenbaar maken, maar het speelt wel mee.

Voor een deel zie ik het ook terug hier in dit topic. Het initiële verhaal vind ik ronduit schokkend, laat dat duidelijk zijn. Je onbeschermde schwanz zonder enige vorm van overleg of goedkeuring vooraf in welk menselijk gat dan ook proberen te steken, zou bij wijze van spreke afgestrafd mogen worden door de dader in kwestie zonder kleren op straat te zetten.

Ik kan Sir Humpalot dan ook prima begrijpen als hij aangeeft dat de ervaring een stuk prettiger is door maar gewoon niet meer publiekelijk aan te kondigen als je als vrouw of stel komt. Om de wankers niet wakker te maken, zogezegd.

Tegelijkertijd zal ik niet ontkennen dat ik het een teleurstellende ontwikkeling vindt. De spanning zit 'm voor een deel toch ook in de nieuwe mensen die je leert kennen. Om niet te zeggen dat het voor nieuwkomers zonder onbeleefde intenties buitengewoon teleurstellend is omdat je wel heel erg veel geluk moet hebben om nog eens een leuk stel of een vrouw in de bios te treffen. Er zijn ook mensen met goede intenties, zoals Gerry al opmerkt - alleen die vallen wat minder op, logischerwijs. Maar dat rechtvaardigt het niet om "ons" over één kam te scheren.
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Hai Luuk en anderen,

Allereerst Luuk wat een verhaal :lol: Nee petje af, je hebt je er in verdiept en serieus op gereageerd net als een aantal anderen. Alleen dit is al prijzenswaardig.

Ik zelf heb al een keer gereageerd hier en ook al eens een stukje in een ander topic geschreven over eigen ervaringen. En ik ben vorige week donderdagavond onaangekondigt geweest en ook dit was weer een andere ervaring als voorheen. Maar wel een positieve weer.

Ik begrijp dat het voor de heren lastig is; hoe gedraag ik me bij een vrouw of stel, wat mag wel en niet en wanneer enz enz. Natuurlijk ligt een groot deel daar van aan de sfeer en gedrag van de heren en die zij creeeren. De dame of het stel moet in de juiste mood zijn of komen om uberhaupt mannen toe te laten voor welke interactie dan ook. En hoe relaxter de sfeer, des te beter het is. Maar uiteraard kan de dame of het stel er zelf ook wel e.e.a. aan doen. Door vooral duidelijk aan te geven wat de bedoeling is. Is niet altijd makkelijk, maar helpt wel een stuk.

Ikzelf kom altijd alleen ( behalve de eerste keer ) waardoor ik dus geen partner of begeleider heb die duidelijk kan maken aan de heren wat ik wil en wat wel of niet mag. Om dat op te lossen moet ik dus zelf duidelijk zijn. Ik kom dus altijd gewoon leuk / sexy gekleed en eenmaal binnen gaat dat uit en blijven mijn kousen jaratels en laarzen over. Is al een redelijke hint voor de heren. Daarna ga ik gastvrij in de sling liggen. Voor de heren een teken dat er wat van hen verwacht word. Wat ze over het algemeen graag doen. Ondertussen heb ik dan nog handen en mond tot beschikking die ik graag gebruik voor de beschikbare pikken om me heen. Ook daar maken ze graag gebruik van terwijl mijn kutje lekker verwent word door vingers, en tongen en uiteindelijk pikken. Terwijl ik daar lig maak ik graag een geintje tussendoor als de gelegenheidd of omgeving of situatie er aanleiding toe geeft. Maar ook geef ik nog even duidelijk aan dat ze me overal onder mogen spuiten, maar mijn kutje en kont alleen met condoom betreden mogen worden. Een aantal heren kennen me al en weten dondersgoed hoe en wat en letten ook keurig op de overige heren. De sociale controle is hoog. De heren hebben liever zelf ook geen rare fratsen of enge ziektes :o
Tijdens mijn laatste onaangekondigde bezoekje was het een stuk rustiger dan ik gewend was en kon ik niet direct in de juiste mood komen, ook in de sling niet. Ben er toen gewoon even uitgestapt, even wat wezen drinken en roken en toen weer naar binnen en de heterobios in. Daar werd het snel een stuk drukker dan het voor die tijd was :lol:
De film was saai, dus heb ik zelf maar voor een leuk stukje uitzicht gezorgt. Ben vooraan bij de eerste rij stoelen gaan staan en gevraagd of de heren ook vooraan kwamen zitten. daar werd direct op gereageerd. Heb me heerlijk gestort op de ontblote pikken en ze tussendoor even gewezen op het flesje glijmiddel wat ik achter me neergezet had. De tip werd duidelijk begrepen en de heren kwamen lekker achter me en naast me staan en begonnen mij ook lekker te verwennen in mijn gaatjes en binnen no-time had ik de ene na de andere pik in mijn kutje en kontje terwijl ik voorovergebogen anderen stond te pijpen. Het was heerlijk geil en de heren gedroegen zich keurig. Volgens mij is iedereen aan zijn trekken gekomen en ben ik echt lekker genomen en ondergespoten op het eind.

Wat ik hier mee aan wil geven is dat je zelf duidelijk zal moeten maken wat je wil en wanneer en hoe enz. Soms lastig, maar zorgt voor minder onbegrip en veel meer genot voor iedereen. Dit kan je doen door hand gebaren, lichaamstaal, houding of gewoon je duidelijk uitspreken zoals ik. Maar ik begrijp dat het voor de minder ervaren mensen of mensen die gewoon niet gewend zijn om te spreken in groepen, laat staan over zoiets sex, best moeilijk of genant aanvoelt. Maar hoe lastig het ook is, je zal wel zelf ook iets moeten laten merken over je wensen en eisen, de mannen zijn namelijk niet helderziend. En als ze moeten gaan gokken dan loop je dus het risico dat ze net dat gaan doen wat jij niet wil. Of ze doen niks, of ze willen gelijk aanvallen hahaha.

Succes allemaal en maak er samen een feestje van. en met humor en een babbeltje kom je een heel eind.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
knuffelstel2820
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou dat is een helder verhaal. Maar wel een hele uitdaging dat jij zonder je partner komt. Ik ben daar nog niet aan toe. Maar ik kom zekers nog een keertje weer buurten :oops: (Misschien wel alleen ;) )

Groetjes

D. (Dame van het stel)
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten