Hoi ik ben heerlijk afgetrokken in de gloryholes bij de heterozaal. Een lekkere leuke volle vrouw. Sexy!
Ik had helaas heel weinig tijd. Maar het was heerlijk effe. Thankx!!
Morgenochtend BBW stel 1e bezoek
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Morgenochtend BBW stel 1e bezoek
Wel aan andere mooie volle vrouw dan want helaas gooide onze kleine roet in het eten door ziek thuis te komen van school
We doen volgende week weer een poging en zo te horen zijn er dus meer volle dames... worden we blij van

We doen volgende week weer een poging en zo te horen zijn er dus meer volle dames... worden we blij van

- bartman46
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ai dat is jammer om te horen. Voor jullie. Mijn ervaring was er niet minder om. Maar ik weet dat de mannen dol zijn op leuk geile spontane vrouwen. Slank of vol. Ik zelf ben erg gecharmeerd van leuke dames met een maatje meer. Heel veel plezier volgende keer!
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo stel
Jammer om te horen dat jullie zoon ziek thuis is gekomen ( beterschap met hem ) en
Hopen wij dat we jullie volgende week treffen in de EC om een geile middag te hebben,
dan is mijn sletje ook weer beschikbaar en maken we er een gezellige middag van.
Groetjes wijsletje
Jammer om te horen dat jullie zoon ziek thuis is gekomen ( beterschap met hem ) en
Hopen wij dat we jullie volgende week treffen in de EC om een geile middag te hebben,
dan is mijn sletje ook weer beschikbaar en maken we er een gezellige middag van.
Groetjes wijsletje
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vandaag voor het eerst hier geweest. Helaas geen dominant getroffen maar heb me prima vermaakt. Een paar pikken mogen pijpen en een bbw heerlijk uitgebreid mogen likken tussen de bedrijven door. Mn gezicht was helemaal nat hhmmmm. Nu nog wel benieuwd van welk stel zij is.
Groetjes sigrid
Groetjes sigrid
Gebruikers op dit forum: Yerome en 12 gasten