Nieuw, wie helpt mij op weg? (zoek een vrouw)
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Nieuw, wie helpt mij op weg? (zoek een vrouw)
Dus als ik naar de Heterozaal ga heb ik wel kans dat ik naast een vrouwtje kan gaan zitten zonder dat ik last heb van aandachtvragende mannen, want ik ben echt 100% hetro!
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Sir humpalot:
over het algemeen luisteren de mannen wel als je nee zegt maar ik heb het de laatste 2 keer in hilversum meegemaakt dat er 2 mannen waren die geen nee in hun woordenboek hadden staan.
ik kleed me altijd eerst uit op mijn slip na,maar ik stond nog bij de locker,half aangekleed en tot 2 keer kwam de zelfde me even in mijn kruis pakken,terwijl ik de eerste keer toch heel duidelijk was geweest.
de volgende keer dat ik er was weer precies hetzelfde,nu een andere wel naakte man moest ik drie keer echt duidelijk afwijzen, ennog proberde hij het terwijl hij al klaar stond om naar huis te gaan nog een keer.
ik wil maar zeggen herer nee is NEE ook al ben ik Bi,ik doe het niet met iedereen die mij wil,ik moet die ander ook willen.
maar allemaal,:veel plezier in de beste sexbios.
over het algemeen luisteren de mannen wel als je nee zegt maar ik heb het de laatste 2 keer in hilversum meegemaakt dat er 2 mannen waren die geen nee in hun woordenboek hadden staan.
ik kleed me altijd eerst uit op mijn slip na,maar ik stond nog bij de locker,half aangekleed en tot 2 keer kwam de zelfde me even in mijn kruis pakken,terwijl ik de eerste keer toch heel duidelijk was geweest.
de volgende keer dat ik er was weer precies hetzelfde,nu een andere wel naakte man moest ik drie keer echt duidelijk afwijzen, ennog proberde hij het terwijl hij al klaar stond om naar huis te gaan nog een keer.
ik wil maar zeggen herer nee is NEE ook al ben ik Bi,ik doe het niet met iedereen die mij wil,ik moet die ander ook willen.
maar allemaal,:veel plezier in de beste sexbios.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Contacteer:
Driekeerpotent,
Om dit de kop in te drukken mannen die niet luisteren graag melden aan een van onzze medewerkers dan kunnen wij deze personen aanspreken of verwijderen uit de Cinema.
Het Eroticcinema Team
Om dit de kop in te drukken mannen die niet luisteren graag melden aan een van onzze medewerkers dan kunnen wij deze personen aanspreken of verwijderen uit de Cinema.
Het Eroticcinema Team
Gebruikers op dit forum: Boogschutter83, Gauloises en 36 gasten