LotteMooi bezoekt naaktavond 31-01

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Hedonisme
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktavond 31-01

Bericht door Hedonisme »

Lotte mijn pik staat op springen.
Morgenavond wordt je net zo wit als het er nu buiten uit ziet :roll:

Zeker hakken aantrekken, maar pas op het kan glad worden :!:

Een drukke dag morgen. Een hele drukke avond voor jou/jullie.
Ik hoop dat ik het op tijd ga redden.

Geniet van de mooie witte wereld.
binkie
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door binkie »

ja wat is de handdoekensessie??
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Als je vanavond komt dan zien jullie wat de handdoeksessie is. Een aantal mannen weten inmiddels wat dit is :D

XxxLotteMooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Beertje033
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Beertje033 »

Hierbij van mij een verslagje van de geile gebeurtenissen van hedenavond.

Na het werk, nog even gegeten, geschoren en onder de douche door en vervolgens rap door naar Amersfoort naar de EC. Waar ik tegen 19.30 binnen kwam vallen. Bij de kassa kreeg ik de mededeling dat het druk was en kreeg een tas mee om mijn kleding op te bergen.
Bij binnenkomst in de cinemaruimte zag ik bedrijvigheid bij de gloryholes, tussen de hetero- en homocinema en op het grote bed was het een grote kluwe van mannen, met daartussen een blonde dame die, op dat ogenblik, een man aan het afrijden was die op zijn rug lag.
Nadat ik al mijn kleding in de tas gestopt had en een handdoek en condooms meegenomen had richting de gloryholes gelopen.

Daar zat inderdaad Lotte op haar knieën tussen ca. 8 mannen in. 1 was ze vakkundig aan het aftrekken. Aan de sporen op haar fraaie slanke lijf te zien was dat niet de eerste. Aan de mannen rondom haar heen te zien ook niet, van de meeste wees de jongeheer duidelijk naar de grond.
Door haar vriend werd ik al snel opgemerkt. Toen ze met het slachtoffer klaar was werd ik door hem snel naar Lotte toe gedirigeerd, die mij toen ook hartelijk welkom heette. Vervolgens ging ze vakkundig met mij aan de gang, wat na een paar minuten al een bijdrage, van een paar dagen opgespaard, zaad over haar lijf ten gevolge had. Tegelijkertijd was ze ook een andere gelukkige aan het pijpen, deze meneer liet even langer op zich wachten.
Vervolgens kwamen er nog een paar heren binnenlopen, die ook vakkundig, vlot van hun zaad verlost werden.
Tijdens het trekken van een van deze heren, stak vriendlief, van achteren, zijn vingers in Lotte haar kutje en begon haar knap te verwennen. Dit had tot gevolg dat Lotte ernstig afgeleid werd en haar geile sappen langs zijn onderarm en elleboog op de grond liepen, tot 2x toe. Bij haar tweede orgasme spoot ook haar slachtoffer de inhoud van zijn ballen over haar gezicht en lijf heen.
Hierna werd er kort even gepauzeerd, werd er nog 1 heer apart genomen in een gloryholehokje en van zijn zaad af geholpen.

Vervolgens werd Lotte in de gynacologenstoel gelegd, eerst gebefd en gevingerd door vriendlief en (aan haar reacties te merken) lekker geneukt.
Daarna mocht de gene die door Lotte eerder werd gepijpt het overnemen en haar laten genieten.

Het grootste deel van het belangstellende gezelschap was ondertussen aardig leeggemolken. Met een man of vier zijn we nog richting de darkroom, met de sling, gegaan. Daar is Lotte nog op een handdoek gaan zitten, met het verzoek nog verder ondergespoten te worden.
Maar eerst boog haar vriend nog over haar heen, stak zijn eigen lul nog in haar mond en zijn vingers in haar lekkere kutje, wat weer een waterplas tot gevolg had.

Zelf heb ik getracht nog een bijdrage te leveren aan het spermaschilderij over haar zalige lijf, maar de 1e keer had ze mijn ballen al dusdanig vakkundig leeggetrokken, dat dat er, in de beschikbare tijd, niet meer inzat. Ze heeft daar nog wel een paar bijdrages gekregen, wat in het blacklight goed zichtbaar was.
Toen liep het al aardig tegen sluitingstijd. Lotte was nog bezig om de 2 laatste heren, die nog iets over hadden, leeg te melken, heb ik afscheid van het mooie duo genomen en mij in de centrale ruimte weer aangekleed.
Daar was de rest van het gezelschap nog wat aan het nakletsen.

Lotte en vriend, weer bedankt voor de lekkere belevenissen.

tot een volgende keer.

B.
felis
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door felis »

Tis al flink druk als ik binnen kom. Net na mij komen Lotte en haar vriend binnen, kleden zich uit en gaan naar de hetero cinema. Hier zijn alleen nog de 2 achterste stoelen vrij. 'Even acclimatiseren, heren!' grapt hij. Ondanks de drukte is de sfeer ontspannen. Lotte gaat in de stoel naast t gangpad zitten, haar vriend naast haar. Ik heb een mooie positie: sta naast haar stoel en kan goed zien hoe ze haar vriend opwarmt door met z'n pik te spelen die zoals altijd is voorzien van metalen cockring. Ik kijk neer op de zachte gepiercte borsten van Lotte. Ik weet wel hoe zij haar huid zo zacht houdt: de juiste lotion gebruiken, sperma in haar geval en niet zuinig doen.... Haar vriend kijkt rond of er iets van zijn gading is. Hij vraagt een blijkbaar bekende van het naaktstrand achter hem, plaats te nemen voor Lotte, zijn forse stijve pik reeds fier vooruitstekend. Zij pakt m stevig beet, masseert zijn lid, ze geniet ervan, de eerste vreemde pik voor vanavond. Ze teast, kijkt hem soms strak in de ogen, speelt met zijn pik. 'Ga daar maar zitten' beveelt haar vriend haar, wijzend op de 2 vrij gekomen stoelen vooraan, waar meer ruimte is. 'En ga jij maar naast haar zitten' zegt hij tegen mij. Zelf neemt hij wat afstand, gaat tegen de muur staan, maar zo dat hij alles kan zien en in de gaten kan houden. Ik zit naast Lotte, streel haar extreem zachte rug en boven rand van haar super zachte billen. Ik heb de close-up voor me van de keiharde naaktstrand-pik en de soepele handen van deze godin. Ze boetseert zijn pik, spuugt erop, neem m spontaan een keer in haar mond, eventjes om te proeven en de hardheid te controleren haast. Hij geniet van de behandeling en kneed haar fijne borstjes...die hij niet veel later onderspuit met de eerste lading zaad van deze avond, ik zie de druppels sperma over en tussen haar borsten druipen, richting haar buik en haar gespreide benen...hij bedankt haar en maakt plaats voor een volgende man. Lotte checkt ondertussen mijn nog zachte pik, streelt er even over, neemt m even in haar linker hand, ik voel het bloed kloppen...Een nieuwe pik dient zich aan, Lotte verlegt haar focus naar het nieuwe 'slachtoffer'. Neemt wat olie, kneed m hard en spuugt op zijn eikel. Hij begint het sperma van zijn voorganger over haar lichaam uit te spreiden. 'Niet te veel spreiden' zegt ze, ze heeft t liever in stromen over haar lichaam, blijkbaar, is misschien beter voor haar huid?....het ziet er in ieder geval mooier uit... Ze zit voor op haar stoel, ik kan zo goed haar rug, billen en linker bovenbeen strelen en laat mijn hand soms langs haar schaamlip glijden. Ook het tweede slachtoffer spuit zijn lading over Lotte heen en zijn zaad vind zich snel een weg over het uitgesmeerde sperma van zijn voorganger, over haar borstbeen, tussen haar borsten, over haar buik maar blijft boven haar schaamstreek steken. Ik krijg de neiging het verder te begeleiden, met mn vingers het zaad richting haar kutje te duwen en er haar schaamlipjes mee te bevochtigen maar Lotte is me voor: haar linker hand komt weer mijn kant uit om te kijken hoe het met mijn lid staat. Ik voel mijn pik groeien in haar warme hand...Een jonge, goed gebouwde jongen neemt plaats voor Lotte. Door Lotte's vrolijke reactie lijkt het of deze elkaar eerder hebben ontmoet of ze vind het gewoon een geil ding... Lotte heeft er zin in, grijpt zijn jonge pik, spuugt, masseert, pijpt hem kortstondig en kijkt hem met een diepe blik aan alsof haar ogen zeggen: 'neem me, spuit me onder, ik wil je zaad overal'...de jongen geniet met volle teugen en het duurt niet lang of ook hij spuit zijn pik leeg over Lotte. Zijn verse zaad klettert tegen haar hals, haar tieten met hangende piercings en vervolgt zijn pad richting haar kruisje...reeds 3 ladingen sperma over dit heerlijke lijf in pakweg een kwartier, en de avond is nog jong...Mijn pik heeft zich inmiddels volledig opgericht en aangezien niemand aanstalte maakt en ik niet veel tijd heb, ga ik voor Lotte staan. Nu pas zie ik de intense blik van deze schoonheid, dit is een vrouw die het sperma uit je kan kijken...Met geoefende handen kneed ze mijn pik, trekt mijn penis harder en harder. Ik voel dat dit niet lang kan duren. Lotte kijkt me nog steeds aan met haar ogen als zaadpoelen...'Vul me' lijkt ze te schreeuwen in stilte. Ik voel mijn zaad zich een weg zoeken in mijn bekken. 'Ik ga komen' fluister ik haar toe. Ze gaat behendig door met trekken, niet afgeleid door mijn mededeling. Mijn zaad baant zich een weg door mijn pisbuis en spuit met kracht tegen Lotte aan die daardoor een fractie van een seconde met haar ogen knippert... ook mijn zaad laat zich door de zwaartekracht naar haar ongetwijfeld natte kutje leiden...Maar Lotte wil meer, ze trekt elke druppel sperma uit mijn pik: 'er mag niets verloren gaan' zegt ze, terwijl ze de laatste druppels uit mijn eikel drukt...Ik dank haar en moet helaas weg...ben benieuwd wat er hier na nog is gebeurd...
Hedonisme
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Contacteer:

Bericht door Hedonisme »

Lotte en vriend,

Te lang geleden, wat was het weer heerlijk! Dikke vette klodders over je heen spuiten!
Het was witter dan buiten :D

Wat was het weer geil, de eerste keer mijn pik heerlijk in de olie en je bleef mij lekker trekken terwijl je andere pikken lekker over je heen liet komen, jij bleef mij lekker tegen mijn hoogte punt aanhouden, of moet ik jou vriend bedanken omdat hij bezig was met jou heerlijk geile natte kut! Jij spoot verreweg het hardst en het meest van ons allemaal. Ik denk dat jij de derde keer klaar kwam en toen hield ik het niet meer en kon ik mijn dikke klodders op jou al vol gespoten lijf richten... heerlijk waar ik ook richt je hele lijf is een voltreffer en je wordt er nog mooier van!

Duizelig ben ik nog even blijven kijken. Bloed ging niet snel terug naar mijn hoofd maar bleef naar mijn pik stromen. Jij werdt ondertussen heerlijk geneukt, goed om te zien hoe jij ook daar van geniet.

Even een korte pauze en toen naar de handdoek :o in het Black light... je gaat er daar nog beter uit zien. Nooit geweten dat wij glow in the dark spul op jou spuiten. Je wordt er niet allen heel zacht van maar je gaat ook licht geven.

Ik zei am dat het te lang geleden was. Ik had deze keer een lange maar superheerlijke aanloop nodig om je de tweede keer onder te spuiten. Je pakte mijn pik weer heerlijk beet met olie, ook heb ik mij lekker dicht tegen je aan afgetrokken. Zo geil als ik zo dicht voor een lekkere meid dat kan doen. Voor de finale ben je weer op je handdoek gaan liggen en heb ik je weer met dikke klodders onder gespoten. Prachtig zoals je er bij lag!

Fijn jullie weer gezien te hebben!
Heerlijk je weer ondergespoten te hebben!
Yolo17
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Yolo17 »

Het is al weer een week geleden maar nog vaak aan donderdag 31-01 terug zitten denken.
Veel gelezen over LOTTEMOOI en nu kon ik er dan ook bij zijn, ik had wel verwacht dat ik niet de enige zou zijn , maar wat was het druk.

Nadat ik mij had uitgekleed, en uiteraard opgefrist, in de drukte wat rondgekeken en net als vele wacht op LOTTEMOOI.
Bij binnenkomst van Lotte en partner begon het behoorlijk te kriebelen..... whow ... hoe zo LOTTEMOOI ?? ... mooi ??
Lotte meer dan MOOI / super MOOI / fantastische MOOI / MOOIE verschijning / MOOI aantrekkelijk........ whow.
Fantastisch om het uitkleden al goed te kunnen aanschouwen en stukje bij beetje het heerlijke lichaam te voorschijn zien te komen.
Nadat Lotte en (zeer relaxte) partner in de bios bezig waren stond ik geheel achteraan het schouwspel te bewonderen.
Even dacht ik als ik ook maar vooraan kan komen, maar uiteraard zonder duw en trek werk......
Totdat Lotte en partner besloten om naar de centrale ruimte te gaan en ik plotseling bij de bank stond waar Lotte ging zitten en ik met toestemming van de partner mijn eerste contact met Lotte mag beleven.... whow ... de manier waarop....de mooie handjes... de olie.... de aandacht ... de mooie geile blik omhoog ..... dat lieve mooie gezichtje.... HEERLIJK.
Wat was dit een super ervaring.

Dank je wel LOTTEMOOI en natuurlijk ook de partner

ps,
partner fijn de duidelijk en kordate bewoording over dat gezeur in de AH...laat men dat lekker in een kroeg doen.
CoupeB&P
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door CoupeB&P »

Wat een heerlijke verhalen en reacties heeft Lottemooi losgemaakt.
Handdoeken sessie mmmm klinkt goed , misschien iets voor ons :o

Gr CoupeB&P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten