[quote="Mediteraan"]Ik vind je best naief als je je slechts 1 keer per half jaar laat testen als je meerdere keren/verschillende onveilige contacten hebt gehad in dat half jaar.
Eerst eveneen definitie van onveilige sex, zo als ik er over denk:
Onveilig is onder andere penetratie zonder condoom
Seksueel contact als er wondjes zijn enz.
Een risico wat ik wel aanvaardbaar vind is, beffen zonder beflapje,pijpen en laten pijpen zonder condoom
Bij alles wat ik doe of laat doen kijk ik ook hoe de algehele uitstraling is ( schoon, verzorgt enz. ) van de ander en natuurlijk je gezond verstand gebruiken en zo probeer ik het risico zo klein mogelijk te houden.
Ik weet dat de meeste seks partners van mij zich ook regelmatig laten testen en met die wetenschapkomt het controleren indirect op een veel kortere tijd dan 6 maanden staat en wij maken onze APK resultaten aan elkaar bekend.
Mocht er toch een probleem zich voordoen , wat we niet hopen, kan een ieder zijn of haar conclusie trekken en zich nog maals laten testen.
Het is natuurlijk aan je zelf welke risicoᷰs je aanvaardbaar vind.
Maar ik denk dat ik zo het risico zo klein mogelijk heb tegen over het Genieten en laten Genieten van en met eens gezinde .
Groetjes Jan1
ZIEKENHUIS BELDE
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: ZIEKENHUIS BELDE
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
-
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Nogmaals, ik vind je erg naief.jan1 schreef:Mediteraan schreef:Ik vind je best naief als je je slechts 1 keer per half jaar laat testen als je meerdere keren/verschillende onveilige contacten hebt gehad in dat half jaar.
Eerst eveneen definitie van onveilige sex, zo als ik er over denk:
Onveilig is onder andere penetratie zonder condoom
Seksueel contact als er wondjes zijn enz.
Een risico wat ik wel aanvaardbaar vind is, beffen zonder beflapje,pijpen en laten pijpen zonder condoom
Bij alles wat ik doe of laat doen kijk ik ook hoe de algehele uitstraling is ( schoon, verzorgt enz. ) van de ander en natuurlijk je gezond verstand gebruiken en zo probeer ik het risico zo klein mogelijk te houden.
Ik weet dat de meeste seks partners van mij zich ook regelmatig laten testen en met die wetenschapkomt het controleren indirect op een veel kortere tijd dan 6 maanden staat en wij maken onze APK resultaten aan elkaar bekend.
Mocht er toch een probleem zich voordoen , wat we niet hopen, kan een ieder zijn of haar conclusie trekken en zich nog maals laten testen.
Het is natuurlijk aan je zelf welke risicoᷰs je aanvaardbaar vind.
Maar ik denk dat ik zo het risico zo klein mogelijk heb tegen over het Genieten en laten Genieten van en met eens gezinde .
Groetjes Jan1
Onveilige seks is:
Hoe loop je ze op?
Soa's worden overgedragen via sperma, bloed, vaginaal vocht en bij contact van slijmvliezen. Deze zitten onder andere in de anus, de penis, de vagina en de mond.
De meeste soa's worden opgelopen bij onveilig vrijen.
Onveilig vrijen is:
vaginale geslachtsgemeenschap zonder condoom (penis in vagina)
anale geslachtsgemeenschap zonder condoom (penis in anus)
orale seks (pijpen en beffen) zonder condoom of beflapje
gezamenlijk gebruik van seksattributen, zoals een dildo, zonder deze tussendoor schoon te maken.
Hoe krijg je hiv?
Er zijn verschillende manieren om een hiv-infectie op te lopen. In de dagelijkse omgang is er nauwelijks of geen risico op hiv-infectie.
Het virus (hiv) kan zich bevinden in
bloed,
speeksel*,
sperma en voorvocht,
vaginaal vocht en moedermelk.
www.soa.nl
-
- Contacteer:
Vorige week woensdag was ik ergens waar door de plaatselijke GGB een gratis APK test werd gedaan
Onder het motto beter te veel dan te weinig en ik ben er nu toch.
Ik me aangemeld.
Na een uur was ik aan de beurt, moest eerst in een potje plassen, moest en plas zijn van min. 1 uur oud en ook niet binnen dat uur zijn klaar gekomen ( is gelukt )
Ontvange door 2 jonge damens , zij keurig gekleed, ik alleen handoek om.
Eerst de bekende vragen en toe bloed af genomen ( als je hard genoeg op de pleister drukt geen blauwe plek ) en toen werd er wang slijn afgenomen met een watte tip. Was nieuw voor mij , zo doen ze het toch overal weer anders
Vannochten een sms ALLES OK en dat binnen een week.
Dus gelukkig weer een nieuwe APK
Dit wil ik met u lezer delen.
Groetjes Jan1
Ik me aangemeld.
Na een uur was ik aan de beurt, moest eerst in een potje plassen, moest en plas zijn van min. 1 uur oud en ook niet binnen dat uur zijn klaar gekomen ( is gelukt )
Eerst de bekende vragen en toe bloed af genomen ( als je hard genoeg op de pleister drukt geen blauwe plek ) en toen werd er wang slijn afgenomen met een watte tip. Was nieuw voor mij , zo doen ze het toch overal weer anders
Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
-
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
jan1 schreef:Vorige week woensdag was ik ergens waar door de plaatselijke GGB een gratis APK test werd gedaan
Ik me aangemeld.
Groetjes Jan1
Fijn om te lezen dat je geen soa's hebt. HIV is overigens niet direct meetbaar. Mocht jij de afgelopen 3 maanden veilig hebben gesekst dan kan je zeker stellen dat je gezond bent. HIV kan immers later gedetecteeerd worden. Daarom word er bij alle testcentra geadviseerd om 3 maanden na het laatste onveilige contact nog eens terug te komen, daar HIV dan ook 100% uitgesloten kan worden.
Met betrekking tot de testcentra gaat mijn voorkeur uit naar de Amsterdamse soa-polikliniek van de GGD. Dit omdat je slechts met 1 "tester" te maken hebt die alle testen uitvoert.
Wat ik mij wel afvraag bij jou laatste bezoek waarom jij enkel in een handdoek stond om een soa/hiv test af te nemen? Kwam je direct uit de sauna zonder je om te kleden naar je testafspraak?
En wat is de GGB? Een typfout?
En je zei: Onder het motto beter te veel dan te weinig en ik ben er nu toch.
Veronderstel ik dat je nog steeds niet helemaal beseft hoe soa's en hiv werken. Ik raad je echt aan om de site www.soa.nl goed te bestuderen.
-
- Contacteer:
Mediteraan,
De test was in een sauna, vandaar de handoek.
GGB is typfout moet zijn GGD.
En ik weet waar ik mee bezig ben, als jij dat nu ook weet is dat mooi voor onze mede mensen
Groetjes Jan1
De test was in een sauna, vandaar de handoek.
GGB is typfout moet zijn GGD.
En ik weet waar ik mee bezig ben, als jij dat nu ook weet is dat mooi voor onze mede mensen
Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
-
- Contacteer:
Zo, en toen was het alweer 26-06-2013 dus weer tijd voor een Nieuwe APK.
Na een heerlijk middagje spelen en Genieten,me bij de damens van de GGD gemeld, plasje ingeleverd, buisje bloed , wang uitstrijkje, anus uitstrijkje.
Binnen een week zenden ze een SMS met daar in de uitslag.
Ander GGD sturen een Mail of je moet ze even bellen, verschild per vestiging
Mijn plicht weer gedaan en nu maar afwachten.
Groetjes Jan1
Na een heerlijk middagje spelen en Genieten,me bij de damens van de GGD gemeld, plasje ingeleverd, buisje bloed , wang uitstrijkje, anus uitstrijkje.
Binnen een week zenden ze een SMS met daar in de uitslag.
Ander GGD sturen een Mail of je moet ze even bellen, verschild per vestiging
Mijn plicht weer gedaan en nu maar afwachten.
Groetjes Jan1
Laatst gewijzigd door jan1 op 09 aug 2013 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
-
- Contacteer:
02-07-2013 een SMS van de GGD:
" U bent onderzocht op soa en HIV. Er is geen soa en HIV vastgesteld"
Is toch altijd weer een gerust stelling een ongeluk zit in een klein hoekje.
Woensdag middag weer lekker uit maar dat was even schrikken.
Ik kwam binnen en werd haast meteen aangesproken door de vrouw waar mee ik de week er voor heerlijke sex had gehad.
Ze vertelde me dat ze speciaal nu weer was gekomen voor onder andere mij, ze had zich ook laten testen die woensdag maar bij haar was WEL een SOA aangetroffen en ze wist geen andere manier om mij te waarschuwen .
Dat was wel even schrikken .
Wat nu te doen ?
De test die ze gedaan hebben geeft een beeld van 14 dagen voor de test ( meeste SOA's hebben en inqubatcie tijd van 10 tot 14 dagen ) dus ik kan nu wel besmet zijn.
Zij was zelf zeer aangedaan en zat er erg mee , dat ze onbedoeld ook ander besmet zou kunnen hebben.
Ik neem haar niets kwalijk zij kon er ook niets aandoen, dit overkomt je.
Ik heb zeer veel waardering voor haar dat ze mij en andere waarschuwt en ons de kans geeft deze besmetting te stoppen .
En dat ik nu weet wat me te doen staat. We hebben telefoon nummers uitgewisseld zo dat we elkaar op de hoogte kunnen houden van wat er veder gebeurd
Ik heb meteen de GGD gebeld voor een afspraak voor een nieuw onderzoek
" U bent onderzocht op soa en HIV. Er is geen soa en HIV vastgesteld"
Is toch altijd weer een gerust stelling een ongeluk zit in een klein hoekje.
Woensdag middag weer lekker uit maar dat was even schrikken.
Ik kwam binnen en werd haast meteen aangesproken door de vrouw waar mee ik de week er voor heerlijke sex had gehad.
Ze vertelde me dat ze speciaal nu weer was gekomen voor onder andere mij, ze had zich ook laten testen die woensdag maar bij haar was WEL een SOA aangetroffen en ze wist geen andere manier om mij te waarschuwen .
Dat was wel even schrikken .
Wat nu te doen ?
De test die ze gedaan hebben geeft een beeld van 14 dagen voor de test ( meeste SOA's hebben en inqubatcie tijd van 10 tot 14 dagen ) dus ik kan nu wel besmet zijn.
Zij was zelf zeer aangedaan en zat er erg mee , dat ze onbedoeld ook ander besmet zou kunnen hebben.
Ik neem haar niets kwalijk zij kon er ook niets aandoen, dit overkomt je.
Ik heb zeer veel waardering voor haar dat ze mij en andere waarschuwt en ons de kans geeft deze besmetting te stoppen .
En dat ik nu weet wat me te doen staat. We hebben telefoon nummers uitgewisseld zo dat we elkaar op de hoogte kunnen houden van wat er veder gebeurd
Ik heb meteen de GGD gebeld voor een afspraak voor een nieuw onderzoek
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
Mens durf te leven
Gebruikers op dit forum: 30-couple en 28 gasten