zo kom je natuurlijk niet echt geloofwaardig over.
Dan kom je toch alleen of was het je te doen om te zien hoe je gelegenheidsvriendin geneukt werd door diverse onbekende mannen in al haar openingen?
Sam
Door zo'n gefrustreerde joker opmerking zou ik al niet eens meer komen. Wat loop je nou te drammen dat ze ongeloofwaardig overkomen kerel?!?! Ze melden netjes dat ze niet kunnen, wat dan... MOETEN ze dan toch komen omdat jij dat graag hebt.
Respect is soms best lastig als je alleen met je leuter denkt.
Dat heeft P.S. toch maar mooi verwoord. Hoef een ander het niet meer te doen. Respect voor anderen is niet altijd even makkelijk en een verkeerd oordeel heel makkelijk en soms kwetsend geveld.
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
Blijkbaar maak ik een hele domme opmerking.
Eerst schrijven ze dat ze willen komen maar wel graag met wat ervaren mannen. Maar willen niet aangeven wanneer.
Dan schrijven ze opeens een avond niet te kunnen komen. Alleen deze avond hebben ze niet algemeen aangekondigd. Als ze dit via een PB hadden gedaan dan hadden ze ook wel via een PB kunnen afzeggen.
Vind het gewoon krom.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
We hebben inderdaad op aanraden van velen geen datum aangekondigd en hebben zoveel mogelijk iedereen via een PB laten weten dat het die dag niet giing lukken. Voor het geval we toch iemand waren vergeten hebben we het nog even op het forum vermeld. We zijn blij dat daar zoveel begrip voor is. Het is voor ons de eerste keer en (bijna) iedereen zal snappen dat we de eerste keer niet meteen honderd mannen over ons heen willen hebben.
Diegene die op een leuke manier hebben gereageerd bedanken we in ieder geval hartelijk. We gaan zeker komen op korte termijn en we zullen betreffende heren via een PB laten weten wanneer.
Mijn excuses dat ik zo negatief heb geschreven over jullie.
Ik ben alleen overdreven voorzichtig omdat ik al een aantal afspraken in het verleden bij andere clubs (en ik zelf een andere naam) had die nooit doorgingen of waar ik juist de verkeerde personen tegen kwam.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.