Is iid blijkbaar erg moeilijk, lezen zal misschien nog wel gaan maar kijken naar de datum dat een oproep geplaatst is...
Daarbij komt heeft Wanda vandaag al laten weten hoe ze het gisteravond vond en ook reacties van heren die erbij waren...
harde geile sex voor mij vanavond
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: harde geile sex voor mij vanavond
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
bedankt voor je uitlleg, alleen is die niet correct. Ik heb een oproep geplaatst in haarlem indien het met de file niet zou lukken om naar amersfoort te gaan. Op de oproep bij de roxy had ik op het moment van weggaan geen enkele reactie gehad en heb ook niet gezegd dat ik zou komen. Indien er wel reacties waren op de roxy had ik daar op gereageerd of ik was naar de roxy gegaan. Sorry ik had gewoon behoefte aan een flink aantal pikken en veel sperma..............Maar door reacties zoals deze en de beschuldigingen daarbij wordt de lust me wel ontnomen om nog naar de roxy of amersfoort te gaan
groetjes wanda
groetjes wanda
sir humpalot schreef:Wanda schreef:Een dubbele oproep..........ik begrijp niet wat je bedoeld......
Dus neem aan dat ik een hele grote sorry te horen krijg
xx wandasir humpalot schreef:Vanavond
door he-jij op vr jun 19, 2009 4:00 pm
Zijn er vanavond nog groot geschapen mannen in de roxy?
Geen kijkers maar doeners...
Xwij zijn een stel en op zoek naar extra mannen die groot geschapen zijn. De laatste keer in roxy maar drie mannenhe-jij
Forumleden,
Ook hier weer een stel/dame die dubbele oproepjes plaatst, helaas.
Er zullen dus, hier en daar, weer heel wat heren voor niets zijn gekomen...
U weet dus in de toekomst enigszins waar U aan toe bent bij een volgende oproep van dit stel/deze dame.
Sir Humpalot
Ik leg het even uit.
Je hebt op twee forums oproepen geplaatst voor de vrijdagavond.
Zowel op het Roxy-forum, waar je als nick-name 'Hé-jij" hanteert, als op dit forum. Ik had je stukje van het Roxy-forum geknipt en in rood bovenaan geplakt.
Hier ben je komen opdagen, niet in Haarlem, waar mannen voor niets naartoe zijn gegaan, in de veronderstelling dat jij je opwachting zou maken.
Dus "een grote sorry" zou zeker op zijn plaats zijn. Niet van mijn kant, niet op deze plaats. Wel van jouw kant, op het Haarlemse Roxy-forum.
Je werd er node gemist. Niet door mij hoor, begrijp me goed, maar men heeft nu eenmaal een selectief geheugen waar het dit soort dingen betreft. De cinema in kwestie wordt erop aangekeken als er mensen die een oproep plaatsten, niet op komen dagen. Wie die oproep plaatst wordt al snel vergeten. Dat gaat net zo goed op voor de Erotic-cinema in Amersfoort...
Sir Humpalot
Wanda (He-jij), begrijp me niet verkeerd : ik had mijn sperma graag over je heen gespoten en ik hoop je nog eens een keer te ontmoeten, in Haarlem of in Amersfoort. Maar volgens mij had je in Haarlem al drie reacties op het forum van kerels die zouden komen en ik kan natuurlijk niet in je mailbox kijken maar ik denk dat daar ook het een en ander heeft ingezeten.
Kijk, ik houd het forum van Haarlem en Amersfoort in de gaten want ik vind niets zo spannend als een vrouw die zich laat nemen in een publieke plaats als een bioscoop en ik doe daar zelf graag aan mee.
Maar ik had in dit geval niet geweten of ik nu in Haarlem had moeten zijn of in Amersfoort had moeten zijn en dat velen met mij.... Gevolg : jij mist dan weer een paar kerels voor je wilde spelletjes.
XXX XXX
Nick
Kijk, ik houd het forum van Haarlem en Amersfoort in de gaten want ik vind niets zo spannend als een vrouw die zich laat nemen in een publieke plaats als een bioscoop en ik doe daar zelf graag aan mee.
Maar ik had in dit geval niet geweten of ik nu in Haarlem had moeten zijn of in Amersfoort had moeten zijn en dat velen met mij.... Gevolg : jij mist dan weer een paar kerels voor je wilde spelletjes.
XXX XXX
Nick
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Heeee Wanda, misschien kan je vanavond naar Amersfoort komen. ik zie dat de files momenteel al erg meevallen. ik ga in ieder geval wel, en er schijnt nog een dame te komen.............. Hoop er om een uurtje of 7-7:30 vanavond te zijn
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
please .....wannneer ben je er? groetjes Daan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten