Wat een heerlijke oproep/foto weer, een dag om wederzijds naar uit te kijken. Ook ik zou maar wat graag in je schoenen staan (prettig jaloers) maar jou zien genieten en onderspuiten is natuurlijk ook de hemel op aarde. Mocht je er eventueel voor open staan om na afloop weer te worden schoongelikt dan hou ik me aanbevolen, het wordt hoe dan ook een feestje .
Xxx, Erik
Bijlagen
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames .
Ha Lotte
Ik ben er zeker bij! Tussen twee afspraken door op saaie kantoren kom ik en zie alweer voor me dat je mijn pik vasthebt en me geil aankijkt. Zo laat mogelijk geef ik toe aan je handjes en spuit over je heen. Als je me even wilt pijpen zou ik je dankbaar zijn. En dan rij ik weer door naar het volgende saaie kantoor en vragen ze zich daar vast af waarom ik zo’n enorme glimlach op mijn gezicht heb… jij weet waarom
Nog voor corona hebben wij elkaar een keer ontmoet in de EC. Maandag 29 augustus hoop ik er ook weer bij te zijn om al mijn zaad over je heen te spuiten! Tot dan
Ja hoor, jij mag met jouw jonge vriend over mij heen komen
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Wat een heerlijke reacties mannen! Ik hoop dat er heel veel mannen komen. Het zou mooi zijn dat ik mijn record van maart dit jaar, 55 mannen die klaargekomen zijn over mijn lijfje, kan evenaren.
Xxx Lottemooi
Bijlagen
332A8809-132E-4579-8C72-CAFD528C3E08.jpeg (88.31 KiB) 1855 keer bekeken
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s