04 mei Jongere bezoekers EroticCinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 04 mei Jongere bezoekers EroticCinema

Bericht door Vinroo »

Ja we hoorden het! Jullie waren nét weg toen wij binnenkwamen :D
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Diver
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Diver »

Ik had het geluk van beide stellen te mogen genieten!
Om 6 uur kwam ik binnen en ik kon direct aanschuiven bij Sue. Dank Sue voor het lekkere strelen. Wat was je lekker nat! Voordat jullie weggingen was er niet voldoende tijd voor een hoogtepunt, maar die houden jullie tegoed ;)

En toen kwam Roos!
Eerst trok ze me lekker af in de darkroom en daarna gaf ze een show in de hetero-zaal. Geblinddoekt genoot ze hoe ze werd verwend. Wat is ze een mooi vrouw! Vin hield de regie mooi in de hand en na een tijdje mocht ik ook meedoen. Ze heeft me heerlijk klaargepijpt.

Zeer geslaagde avond!
Vinroo
Leeftijd: 40
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Hoi,

Ik was in 1e instantie wel een beetje overvallen door de warmte en drukte toen we binnenkwamen. En was blij dat er nog een stel binnenkwam....die waren nóg meer overdonderd blijkbaar, want ze waren na een minuutje alweer weg.....jammer!

Gelukkig nam Vin de touwtjes in handen, want uit mezelf durf ik het niet.....hij nam me mee naar de darkroom en zette me achter de gloryholes, al snel een hand door 1 gat en een pik door een ander gat. Ik hoorde dat het al snel drukker werd. Na een tijdje stond ik met 2 pikken in mn hand.
Toen het me allemaal té warm werd, zei Vin tegen me dat ik me maar even moest omkleden. Na dat ik dat gedaan had, liep ik in mn lingerie en mn kousen richting de filmzaal. Ik moest voor in de zaal bij het bed gaan staan ,zodat de mannen me goed konden bekijken.....ik had geen blinddoek voor en voelde me best opgelaten. Na een paar minuten kwam er een jongen binnen die blijkbaar met Vin had afgesproken dat hij wat met me mocht doen. Ik kreeg een blinddoek om , fijn,want dan voel ik me nét wat vrijer en werd lekker betast. Gelikt. Gevingerd. Na een tijdje kwam er nog een man bij. Tussendoor neukte Vin me lekker hard en heb ik nog een pik in mn mond gehad. Door mn blinddoek weet ik dus niet van wie ;)
De jongen ging ineens weg :shock: en Vin zei tegen me dat ik iemand die op de voorste rij zat maar eens ff lekker moest aftrekken. Dus ik op mn knieën. Na even vroeg de man of ik hem wilde pijpen. Condoom om natuurlijk! Ondertussen zat Vin lekker aan me. De man ging op zn rug op het matras liggen en terwijl ik hem pijpte, neukte Vin me hard. Toen hij klaarkwam, had ik helaas geen tijd meer om te zeggen dat hij wel over mn tieten mocht spuiten, helaas. Vin trok me naar de grond en spoot me lekker in mn mond :D
Warm!! Even afkoelen en wat drinken. Ik dacht dat we naar huis zouden gaan, maar Vin had andere plannen.
Hij wilde de heren die in de cruisingruimte zaten ,ook nog even wat lol gunnen en deed me mn blinddoek weer voor. :shock:
Ik werd weer lekker betast en gevingerd en ben geneukt terwijl ik tegen de matras aanstond en er half op mn buik oplag. Ik weet echt niet meer door wie, maar dat weten de mannen zelf vast nog wel ;)
Ik hoorde Vin zeggen " mannen ga je gang allemaal hoor, jullie kunnen nog een kwartiertje van haar genieten! "
Kwart voor 10 dus.....een minuut of 5 later vroeg ik aan Vin of ze over mn borsten mochten klaarkomen, dat vind ik altijd zo geil.....ja het mocht ,dus ik ging op mn knieën zitten.
Een man of 4(?) hebben heerlijk overmn borsten gespoten! :D

Tijd om naar huis te gaan......het was een spannende avond!

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Ik was er al wat eerder op de middag en zag net een lekkere dame vertrekken. Waarschijnlijk was dat Blondje, jammer dat ik haar gemist heb.
Nog even op de chat gekeken en daar gaf Sue aan dat ze wel zin had om langs te komen. Niet veel later kwam ze met Lee binnen en het werd al snel erg gezellig en lekker. Ondertussen was ook het jonge stel binnen gekomen en zij bevonden zich geruime tijd in de darkroom. Nadat Sue lekker had genoten van een paar mannen en ik ook zeer genoten van haar (had echt moeite om te blijven staan na het klaarkomen, zo geweldig was het), gingen we toch maar eens bij het jonge stel kijken. En dat was niet voor niets, want wat lag ze daar lekker in de swing te genieten. Van het een kwam het ander en Sue genoot van de jongeman en vrouw van het stel. Net als elke andere aanwezige genoot ik van het uitzicht alleen al en kwam zo voor een 2e keer klaar. Helaas moest ik er vervolgens niet lang daarna vandoor. Ik had graag na lange tijd nog eens van Roos willen genieten, want het is al weer veel te lang geleden dat ik haar en Vin heb gezien. Wie weet een volgende keer.
Sue en Lee, jullie waren geweldig en erg lekker. Ik denk dat ik niet de enige ben die genoten heeft. Voor het jonge stel, wie weet tot ziens, het zag er heerlijk uit.

Groeten van Paul
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

We hebben ook erg van jou genoten Pavus...
Dank je wel voor een heerlijke middag.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Contacteer:

Bericht door G&C »

Wij hebben ook ontzettend genoten!!! Na lange tijd weer eens in de EC, en ja hooor.. het beviel weer uitstekend!!

Xx G&C
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gino1 en 21 gasten