Ik ga de stap wagen en mijn eerste bezoek plannen. Op donderdag 21 maart hoop ik mijn eerste ervaringen op te doen in de EC. Ik wil van de late namiddag tot aan sluiting aanwezig zijn.
Ik heb voor de donderdag gekozen vanwege de naaktdag. Dan is stap naar uitkleden maar gelijk gedaan. Nu hopen op een goed gezelschap waarnaar ik van een afstandje mag kijken terwijl ik me rustig aftrek.
Nu lees ik dat een handdoek verplicht is. Geen probleem neem ik mee. Dit hoeft geen grote te zijn toch?
Verder vraag ik me af welk schoeisel handig is. Slippers of toch gewoon schoenen?
Wellicht is er een (ervaren) dame of koppel aanwezig die me wat kunnen rondleiden in de EC.
Ik ben trouwens niet op zoek naar fysieke contacten met andere bezoekers. Ik kijk graag (en wordt graag bekeken) terwijl ik met mijn fijne pik van een ruime 17 cm speel.
Fuzzie schreef: ↑19 mar 2024 15:47
Volgens mij de hele dag, even aangeven bij de kassa als je even weggaat
OnderdanigSletje98 schreef: ↑19 mar 2024 16:17
Ik ben tussendoor wel eens weg gegaan om even wat te eten! Dus dat is geen probleem, idd even aangeven bij de kassa
Bedankt voor jullie reacties. Nadeel van even weggaan is mogelijk mooie actie missen
Voor mijn eerste keer EC wil ik zo veel mogelijk beleven. Misschien toch maar een broodje of een Snickers tussendoor en lekker binnen blijven.
Mottob schreef: ↑19 mar 2024 16:59
Geef je een verslag van hoe het was achteraf