Alleen niet echt bepaald bevorderend.
Kennelijk was er leuke actie vandaag id ec Amersfoort
En vandaag Hilversum was ook gezellig een nieuw stel kwam voor de 2e keer en waren laaiend enthousiast.
Poezenbeestje schreef: ↑16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijkHet is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door RickjswBengeltje84 schreef: ↑16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Poezenbeestje schreef: ↑16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijkHet is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Poezenbeestje schreef: ↑16 apr 2024 22:45Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door RickjswBengeltje84 schreef: ↑16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Poezenbeestje schreef: ↑16 apr 2024 16:59 Lezen is blijkbaar erg moeilijk
Het is wel heel makkelijk om alleen de stukjes eruit te vissen die jou het beste uitkomen. En de rest van wat gezegd wordt compleet te negeren.
Ik heb genoeg gezegd over dit topic... de eerstvolgende pakt maar een kleurplaat ofzo om zich mee bezig te houden
Ik had aangegeven dat de eerstvolgende maar een kleurplaat moest pakken. Bij deze lever ik de eerste zelf ....Bengeltje84 schreef: ↑17 apr 2024 08:11 En weer hetzelfde ik lees nml in dezelfde post, wellicht was ik bezig en ik heb geen onbekend stel gezien. De rest in de post is een aanname
Poezenbeestje schreef: ↑16 apr 2024 22:45Er is een groot verschil tussen iets bewust niet lezen en alles wat erna komt negeren omdat het niet in zijn narratief past, en iemand duidelijk maken EN LATEN ZIEN dat er een correctie op de eerste post was gemaakt. Waar de OP in wordt aangesproken met advies erbij als het te druk was mochten ze toch aanwezig zijn geweest. Beide posts waar het om gaat door RickjswBengeltje84 schreef: ↑16 apr 2024 22:19 Iemand ergens op aanspreken en dan vervolgens hetzelfde doen....
Ik heb genoeg gezegd over dit topic... de eerstvolgende pakt maar een kleurplaat ofzo om zich mee bezig te houden