AFZEGGING vrijdag 04 januari 2013 New Years Fuck

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
vaarman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: AFZEGGING vrijdag 04 januari 2013 New Years Fuck

Bericht door vaarman »

trymeout schreef:goed zo, deelnemers aan deze discussie! Zo ken ik ons Nederlanders weer.
Is er ergens iets aan de hand! Dan hebben we meteen ons oordeel klaar en gaan we ons gelijk meteen binnenhalen. Liefst oordelen, beslissen en veroordelen we gelijk (over) de anderen.
Ik ken Frank en Ella nu een beetje. Zij hebben mijn sympatie.
De anderen ken ik niet, dus ik oordeel er ook niet over.
En verder was ik nog zo van plan om iedereen een gelukkig en geil 2013 te wensen!
Bij dezen dan en mensen....... Please relax.
Diederik

p.s. Ik hoop dat de 'ja, maarders' zich eerst even achter de oren krabben en tot tien tellen, vooraleer ze weer meteen reageren. Thankx

Als ik Nederlanders ergens van ken is het van verhuftering. Mekaar geen plek meer gunnen.
Daar ging hier hier om...

Iedereen gaat maakt wel eens een onbedoelde opmerking. Excuses zijn dan op hun plaats. De opmerking van ' een HEKEL hebben aan andere vrouwelijke bezoekers' was blijkbaar WEL zo bedoeld....
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ongelofelijk.....misschien ipv een oudere dag gewoon 1x in de maand een frankella dag....verboden voor vrouwen.... :lol:

Ri-di-cu-lous!!!

Vin & roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Kinkyus
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Ik denk dat EC zeker niet zou willen dat bepaalde mensen exclusief hun ruimtes voor zichzelf zouden claimen.
Op thema-avonden of middagen zal dat misschien anders liggen.

Wij zijn daarom heel blij met de overigens zeer fatsoenlijke reactie van Vaarman , die kennelijk moet eindigen met een minder fatsoenlijk reactie, waarbij de discussie gefrustreerd moet worden dmv het verwijderen van berichten.

Het kan niet zo zijn dat er stellen zijn die niet willen dat er andere stellen komen als zij aanwezig zijn, wij vinden dit te genant voor woorden,

mvg Kinkyus
britneyxxx
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door britneyxxx »

Jammer genoeg lees ik ook uit de berichten van Frank/Ella het uitsluiten van bepaalde mensen. Grappig bedoeld of niet, er zit een nare ondertoon in die mij niet bevalt. Het bij voorbaat uitsluiten van groepen mensen om 1 individu tevreden te stellen riekt naar iets griezeligs. Maakt mij verder niks uit of ik al dan niet afgewezen wordt, maar al bij voorbaat mensen afwijzen, en in een hoek plaatsen is not-done.
Weten jullie wie dat ook graag deed, mensen een etiket opplakken? Juist. Mijn vermoeden is dat F/E iets teveel naar de ogen gekeken zijn, en daardoor het idee hebben dat ze "iets speciaals" zijn.
Heel suggestief opmerken dat het "speciale Ella-avonden" zijn, waarop "andersgezinden" niet welkom zijn, is pijnlijk en beledigend, en niet van deze tijd.
Tijd dat het EC-management even met dit koppel gaat babbelen, want er zijn grenzen. What's next? Verboden toegang voor Marokkanen en negers? Vrouwen alleen welkom mits in skipak omdat Ella dat zo wilt? Etc.
Eigenlijk ontneemt dit soort dingen mij het plezier om naar de EC te gaan, erg jammer. Als ik moet weten dat mensen daar selecteren op sexe, huidskleur, leeftijd, sexuele geaardheid, etc, walgelijk.
Frank & Ella, ga eens bij jullie zelf ten rade....
J.J
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door J.J »

Werkelijk ongelovelijk is dit ! Ik kom juist graag bij de EC omdat RESPECT er hoog in het vaandel staat. Jammer dat uitgerekend deze discussie juist op de kerst dagen plaats vind. Is misschien ook de reden dat de EC er zich niet mee bemoeit (die hebben soms toch ook een daagje vrij).
Heerlijk naakt ontspannen.
Zo lang mogelijk genieten van lekker geile situaties.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ach,kijk, je kan iets niet leuk vinden of ergens zelfs een hekel aan hebben, maar de EC is nou eenmaal een openbare ruimte...en dan nog mag je dat vinden,maar om een bepaalde sekse op zo'n onvriendelijke manier uit te sluiten,gaat te ver natuurlijk. Ik zie het al voor me dat iedereen zulke eisen gaat stellen in een oproep....lekker ingewikkeld allemaal!
De vrijblijvendheid is al een stuk minder door alle themadagen/avonden....

Dat dit nu zo is afgelopen,is jammer. Misschien had ik m'n berichtje niet moeten plaatsen en hadden we gewoon zonder bericht aan moeten wippen.....wat zou er dan gebeurt zijn?

Ik wens iedereen ondanks het mislopen van deze newyearsfuck tóch een knallend en vooral verdraagzaam en respectvol 2013!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
vaarman
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Vinroo schreef:
Ik wens iedereen ondanks het mislopen van deze newyearsfuck tóch een knallend en vooral verdraagzaam en respectvol 2013!

Roos
Mooie woorden. Laten we er nu maar een punt aan zuigen... ehhhh achter zetten.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Laten we dat maar doen. Na een niet mis te verstane PB lijkt me dat verstandig. Voordat ik écht boos word....

Dit gaat nergens meer over...

Roos
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste bezoekers van de EC,

Het klopt inderdaad dat wij door de feestdagen niet op het forum zijn geweest, wij hebben idd ook wel eens een vrije dag ;-). Na het lezen van deze berichten vinden wij het erg spijtig dat er bezoekers zijn die denken mensen te kunnen "uitsluiten" Ons beleid staat er juist voor dat iedereen welkom is en zich welkom voelt. Juist door de hoge sociale controle en begrip jegens elkaar voelen onze bezoekers zich welkom in de cinema op welke dag dan ook.
In het vervolg zullen "negatieve" berichten worden verwijderd.

Groeten Erotica Team
Kinkyus
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Eroticcinema A'foort schreef:Beste bezoekers van de EC,

Het klopt inderdaad dat wij door de feestdagen niet op het forum zijn geweest, wij hebben idd ook wel eens een vrije dag ;-). Na het lezen van deze berichten vinden wij het erg spijtig dat er bezoekers zijn die denken mensen te kunnen "uitsluiten" Ons beleid staat er juist voor dat iedereen welkom is en zich welkom voelt. Juist door de hoge sociale controle en begrip jegens elkaar voelen onze bezoekers zich welkom in de cinema op welke dag dan ook.
In het vervolg zullen "negatieve" berichten worden verwijderd.

Groeten Erotica Team
Wij hadden niet anders verwacht van EC.

Voor de rest iedereen knallend, respectvol en gezond het nieuwe jaar in.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten