Het is inmiddels maanden later, na die gedenkwaardige vrijdag 1 februari. Ik had nog een verhaal op de plank liggen. Het onderdeel van de geile domineersessie: Roos in de gynaecologenstoel. Ik was er op het laatst helemaal niet meer aan toe gekomen, om dit deel van het verslag te schrijven. De afgelopen maanden vlogen er steeds allerlei dingen tussendoor. En voor je het weet, wordt het uitstel … En dan afstel.
Dus er toch maar even voor gezeten…
Om de opzet van het spel nog even in herinnering te roepen …
De bedoeling was dat Meester Vin zijn Roos zou overdragen aan twee heren in een domineerspel. Uiteraard zou Vin ook bij het spel aanwezig zijn. Om de boel in goede banen te leiden. Om mee te genieten. En verder kon Vin het op deze manier van de situatie laten afhangen, of hij zelf mee zou doen. Dat het voor Vin ONMOGELIJK was, om gedurende het hele spel NIET mee te doen, bleek al snel.
Vooraf was het voor het koppel Vinroo de grootste uitdaging, de juiste speelpartners te vinden.
Het idee van een domineerspel is duidelijk. Alleen is het de vraag: aan wie geef je de onderdanige over? En wat gaan de dominante speelpartners allemaal met de onderdanige doen? Daarom hadden Vin en Roos bedacht, dat wie geïnteresseerd was om mee te doen, zij hun fantasieën in een PBtje naar hen zouden sturen. Uiteindelijk zou uit de inzendingen een selectie worden gemaakt, van wie aan het spel mochten meedoen.
En dan volgt nu het andere deel van het verslag…
Roos heeft de opdracht gekregen om met haar armen hoog boven haar hoofd te gaan staan en haar benen wijd. Roos is geblinddoekt en kan niet anders dan ondergaan wat haar dominante speelpartners met haar van plan zijn. F. en ik laten onze handen over haar mooie lichaam gaan. Wij geven strelingen en klapjes. En praten op haar in. Dat Roos onderdanig is. Dat Roos moet toegeven dat zij een geile slet is. Wat kan het leven toch mooi zijn!
Roos kan geen kant op en MOET zo in die houding blijven staan. Handen hoog boven haar hoofd gekruist en de benen wijd. Een ogenblik later krijg ik van F. een donkerkleurige rubberen handschoen aangereikt. Hij wijst naar beneden. Ik kijk snel en snap de hint. Jawel, het leven kan nog mooier zijn!

Ik doe de rubberen handschoen om en reik naar tussen de benen van Roos. Ik laat één vinger, twee vingers, drie vingers in Roos verdwijnen. Ondertussen kijk ik naar het gezicht van Roos, om te kijken hoe ze reageert. En Roos … probeert … geen krimp… te geven. Maar intussen weten wij wel beter. Die zogenaamde onaangeslagen houding houdt zij never-nooit niet vol!
Dan is het tijd voor de volgende stap in het spel. Middenin de ruimte staat een zwarte gynaecologenstoel. Ik kijk naar Vin met de vraag of het goed is, dat wij het spel op die stoel verder spelen. ‘Het is jullie feestje’, zegt Vin.
Ik geef Roos toestemming dat zij haar armen kan laten zakken. Zij kan één tel op adem komen. Maar niet langer dan dat. Ik pak Roos bij haar bovenarm en begeleidt haar naar de stoel. Roos krijgt van mij de opdracht om op haar knieën de stoel op klimmen. Onzeker tast Roos naar de stoel. Zij zegt dat zij niet durft. Zij is bang dat de stoel wiebelig is en dat zij er van af zal vallen. Bijna tegelijkertijd zeggen Vin, F. en ik. ‘Geen zorgen! De stoel is stevig!’. Voorzichtig klimt Roos de stoel op. Aan weerszijden staan Vin, F. en ik opgesteld om haar te begeleiden. Ik zie hoe Roos klimt en haar positie op de stoel inneemt. Ik sta met mijn neus boven op het geweldige schouwspel; ik bekijk nog eens haar mooie naakte lichaam en ik denk: ‘Wat een prachtvrouw is die Roos toch’.
Een bezoeker, die ineens naast ons voor de stoel is komen staan, is blijkbaar dezelfde mening toegedaan en wil aan de borsten van Roos zitten. ‘Eerst handen wassen!’, roepen F. en ik in koor. Het is mooi om dit mee te maken. F. en ik hebben elkaar vandaag voor het eerst ontmoet. Maar wij zijn ‘waakzaam’. En wij houden iedereen aan vooraf besproken afspraken. En zo hoort het ook!
De man gehoorzaamt. Hij loopt naar de zeepdispenser, drukt wat zeep op zijn handen en wrijft zijn handen er goed mee in. Bijna hetzelfde ogenblik staat hij weer op zijn ‘oude plek’. Dicht bij de stoel, dicht bij Roos. Ik geef de man toestemming om aan de borsten van Roos te zitten. De man laat zich dat geen twee keer zeggen. Met zijn grote handen kneedt hij de mooie borsten van Roos. Ik aanschouw wat deze man allemaal aan het doen is en ik realiseer mij, dat deze man eigenlijk een binnengedrongen vreemdeling is. Een nieuwe, vreemde deelnemer, die zich ineens een plekje in ons spel heeft veroverd. Hij heeft wel onze toestemming.
Ik besluit Roos te laten reageren op deze nieuwe situatie. ‘Bedank deze vreemde meneer eens!’, draag ik Roos op om hardop te zeggen. ‘Dank u wel, vreemde meneer’, hoor ik Roos zachtjes zeggen. Ik geef Roos een klein, maar streng klapje tegen haar wang: ‘Ik hoor niet wat je zegt’. Roos herhaalt haar bedankje iets harder: ‘Dank u wel, vreemde meneer’.
Ondertussen heeft zich een cirkel van mannen om de stoel gevormd. Allemaal willen zij aan het lichaam van Roos zitten. Of dat van ons mag, laten wij nog even in het midden.

Het belangrijkste is, dat de heren allemaal eerst hun handen goed wassen bij de zeepdispenser. En omdat er een goede ‘collegiale’, respectvolle sfeer heerst in de Darkroom, doet iedereen dat.
Het mooie resultaat van deze collegiale samenwerking is, dat ieder aan zijn trekken komt het in fantastische spel, dat Roos haar mooie lichaam voor het genot van alle aanwezige heren vrij geeft. Of beter gezegd: dat Vin
zijn Roos vrij geeft voor het genot van alle aanwezige heren. Heeft Roos even ‘pech’ (of is het geluk?) dat zij zoveel handen over zich heen mag voelen!
Dan vind ik het tijd voor de volgende fase in het spel. Roos moet eens flink geneukt worden. Vooraf had Vin duidelijk de afspraak gemaakt: voor zover de situatie het toelaat, mogen alle aanwezigen in de Darkroom aan het lichaam van Roos zitten; maar haar kutje is alleen voor F., M. (mij dus) en hemzelf!
De rolverdeling is dus niet te misverstaan: alleen de vooraf gekozen mannen, die hebben meegeschreven aan het scenario, mogen volledig beschikken over Roos.
Ik geef Roos de opdracht zich om te draaien. Zij moet op haar rug liggen met haar benen in de beugels. Voor F. is dit het teken om zijn pik tevoorschijn te halen en een condoom om te doen. Hij gaat voor Roos staan en dringt hij langzaam dringt bij haar naar binnen. Hij begint met langzame, diepe stoten Roos op te zwepen. En algauw voert F. het tempo op. Maar de stoten blijven diep.
Ik zie aan Roos, dat zij het tegelijk spannend en eng vindt. Wij kunnen niet om deze situatie heen: zij wordt hard geneukt door F. terwijl twee andere mannen haar bij haar borsten grijpen en in haar tepels knijpen. Roos vindt de situatie ineens eng, omdat zij niet kan achterhalen waar Vin zich bevindt. Zij richt zich op om te kijken. Dit is een vreemd gezicht, want Roos houdt haar blinddoek op en ziet dus niks. Maar ik snap de zorg van Roos. Ik geef Roos daarom een tik op haar rechterschouder en zeg: ‘Hier is Vin’. Vin staat naast mij. Ik pak de rechterhand van Roos en leg die even op de pols van Vin. Dit moment geeft Roos weer rust en geeft haar de gelegenheid weer op te gaan in het spel, waarin zij hard door F. wordt genomen.
Dan zegt Vin iets tegen mij, wat ik op mijn beurt eng en spannend vind!

‘Weet jij wat Roos lekker vindt? Als zij nu stevig bij haar keel gegrepen wordt’. Intussen is Roos niet meer de de rustige, zwaar naar adem happende Roos, maar is zij een kronkelende, hardkreunende geile slet, die geen weerstand kan bieden aan de diepe stoten van F.
Ik vind Vin’s voorstel lastig, om zomaar uit te voeren. Ik weet dat het lichtjes dichtknijpen van de keel kan bijdragen aan het genot bij het klaarkomen. Maar ik besef ook, dat ik vanuit mijn positie bij het hoofdeinde van de stoel niet goed kan bepalen, of ik Roos misschien iets te stevig zou beet pakken. Ik vind dit niet verantwoord. Ik besluit Roos op een andere manier te ‘beteugelen’, hoewel ik ook diep van binnen de vurige wens heb, om Roos lekker in de stoel te grazen te nemen en dan
bij de daad instinctief aan te voelen wanneer ik Roos bij haar keel zou kunnen pakken.
Maar ik vind het niet heel erg, dat ik vandaag niet aan bod kom. Terwijl ik Roos zo onder F. zie liggen, en haar daarbij flink hoor hijgen en kreunen -en kleine kreetjes hoor slaken

-, wacht ik het juiste moment af, om de volgende strenge opdracht uit te spreken: ‘En nu stoppen met kreunen’. Roos houdt snel haar lippen stevig op elkaar. Ondertussen is F. bezig haar naar een nieuw hoogtepunt toe te werken. Ik laat de stilte nog enkele tellen voortduren en zeg: ‘Ga je gang! Kreun maar!
Ik hoor een luide kreun. En hoor ik het goed? Kreunt Roos harder dan zonet? Dat moet haast wel. Dat kan niet anders! Ik moet toegeven, dat deze ervaring mij niet onberoerd laat. Ik geef Roos weer het commando om te stoppen met kreunen. Ik laat een stilte vallen. En ik wacht tot de spannende seconden voorbij zijn. En dan geef ik het verlossende woord: ‘Ja. Nu. Ga je gang’.
Roos kreunt het uit. Het gekreun en gehijg van Roos is harder geworden. En dan geef ik nomaals het signaal om voor een paar seconden stil te zijn en herhaal dit recept nog een paar keer. Het is een spannende opdracht, die Roos wonderwel goed volbrengt. Het is een werkelijk een mooi geil schouwspel -of moet ik zeggen, hoorspel?

- hoe die afwisseling van geen geluid maken en stilte in de Darkroom en het uitschreeuwen van genot door Roos elkaar opvolgen.
Dan is F. klaar met zijn stootwerk en stijgt af. Maar voor Roos lijkt het nog niet genoeg te zijn. Zij grijpt naar haar clit en maakt met haar hand kleine, draaiende bewegingen, om zo tot een nieuw hoogtepunt te komen. Ik reageer snel:’Als je klaar wilt komen, moet je eerst toestemming vragen’.

Roos stopt. Even is er teleurstelling. Maar dan geeft Vin het verlossende woord: ‘Ja, je mag’.
Dan is het de beurt aan Vin om zijn vrouw -en tevens onderdanige sletje

- goed onder handen te nemen. Hij neemt plaats voor de stoel, voor de wijd gespreide benen van Roos. Roos heeft al die tijd haar benen niet uit de stijgbeugels gehaald. Dan stoot Vin diep bij Roos naar binnen en houdt hierbij een hard onvermoeibaar ritme aan. Daar gaat Roos weer

. De stoten missen hun uitwerking niet. Ik zie Roos weer kronkelen en kreunen van genot.
Dit is reden voor Vin om een tandje bij te schakelen. Op een gegeven moment stoot Vin zo hard, dat Roos zich goed aan de stoel moet vasthouden.
Het gaat er op een gegeven moment zo heftig aan toe, dat Roos bang is, dat door al dat gebeuk, haar blinddoek eraf vliegt. Ik besluit Roos bij te staan. Ik leg mijn hand op de blinddoek, zodat die op zijn plek blijft. Op deze manier kan Roos zich overgeven aan de behandeling, die haar manlief haar geeft. En ja, hoor….
Na nog wat felle stoten van Vin geeft Roos zich over. Ik zie het lichaam van Roos helemaal schokken en sidderen. Roos richt zich op uit haar stoel en wil met haar beide handen haar kutje aanraken. Maar wacht even … dat is niet de bedoeling! Roos vraagt of zij klaar mag komen. Vin zegt ineens, onverwacht: ‘Nee, houd jij je nu maar even in!’.

Ha. HIER had Roos niet op gerekend.

En ik denk: wow! Ik heb nog nooit een vrouw zo gek van geilheid gezien. ‘En nu weer geen geluid maken!’, flap ik er uit. Ondertussen gaat Vin weer onvermoeibaar verder.
Het spel in de stoel is dan bijna ten einde. Roos krijgt op het laatst uiteraard toestemming om klaar te komen.

Een tel later zie ik Vin over het kutje van Roos heen spuiten.
Het spel in de stoel was een beleving op zich. Daarom wilde ik er een apart stuk over schrijven. Al die mooie ervaringen zijn zeker voor herhaling vatbaar. Ook al zijn wij weer bijna een jaar verder.
Mijn beste ervaring: ik heb nog nooit een vrouw zo zien sidderen van opwinding.
En ik denk dat uiteindelijk voor iedereen de grootste opwinding was, dat Vin zijn geile sletje Roos beschikbaar heeft gesteld voor haar en ons plezier.