Sander-1 schreef:Ik mag geen bronvermelding van artikelen op internet meer geven. Het waren artikelen uit tijdschriften gepubliceerd op internet. Er stond ook in dat een man zoveel mogelijk zijn zaad wil verspreiden zodat het zijn nageslacht zou zijn.
Er is idd een mythe die zegt dat mannen in de oudheid zoveel mogelijk zaad wilden verspreiden om te zorgen voor zoveel mogelijk nageslacht. Op t moment dat vrouw 1 zwanger was en de genen dus succesvol waren doorgegeven , kon de man verder gaan met het zoeken van een volgende geschikte kandidaat. "Men" zegt nu dat dit primitieve instinct nog steeds aanwezig is in de hersenen van mannen.
Dat het genetisch is vastgelegd is natuurlijk wel een goed excuus, maar of het daadwerkelijk zo is, valt natuurlijk nog te bezien. De mens is in de loop der jaren gelukkig wat geciviliseerder geworden en er zijn nu dingen als normen en waarden etc. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om aan mn haren een grot ingesleept te worden om vervolgens door een willekeurige vreemdeling bevrucht te worden......

De fantasieën van Vin en mij gaan wel ver soms, maar ook wij hebben grenzen

Gelukkig is er tegenwoordig genoeg te zien op internet om sommige, niet in werkelijkheid uitvoerbare fantasieën, te visualiseren.....maar dat betekent natuurlijk niet dat ze ook daadwerkelijk uitvoerbaar zijn. Mede door gezondheidsrisico's en de moderne moraal.
Gelukkig zijn er voor sommige wél uitvoerbare fantasieën medestanders (genoeg) te vinden , oa in de EC. Dat is nou net zo leuk. Voor elk wat wils!