seksuele fantasieën mannen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: seksuele fantasieën mannen

Bericht door Vinroo »

Sander-1 schreef:Ik mag geen bronvermelding van artikelen op internet meer geven. Het waren artikelen uit tijdschriften gepubliceerd op internet. Er stond ook in dat een man zoveel mogelijk zijn zaad wil verspreiden zodat het zijn nageslacht zou zijn.

Er is idd een mythe die zegt dat mannen in de oudheid zoveel mogelijk zaad wilden verspreiden om te zorgen voor zoveel mogelijk nageslacht. Op t moment dat vrouw 1 zwanger was en de genen dus succesvol waren doorgegeven , kon de man verder gaan met het zoeken van een volgende geschikte kandidaat. "Men" zegt nu dat dit primitieve instinct nog steeds aanwezig is in de hersenen van mannen.

Dat het genetisch is vastgelegd is natuurlijk wel een goed excuus, maar of het daadwerkelijk zo is, valt natuurlijk nog te bezien. De mens is in de loop der jaren gelukkig wat geciviliseerder geworden en er zijn nu dingen als normen en waarden etc. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om aan mn haren een grot ingesleept te worden om vervolgens door een willekeurige vreemdeling bevrucht te worden...... :lol:
De fantasieën van Vin en mij gaan wel ver soms, maar ook wij hebben grenzen :D

Gelukkig is er tegenwoordig genoeg te zien op internet om sommige, niet in werkelijkheid uitvoerbare fantasieën, te visualiseren.....maar dat betekent natuurlijk niet dat ze ook daadwerkelijk uitvoerbaar zijn. Mede door gezondheidsrisico's en de moderne moraal.

Gelukkig zijn er voor sommige wél uitvoerbare fantasieën medestanders (genoeg) te vinden , oa in de EC. Dat is nou net zo leuk. Voor elk wat wils!
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
julia
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door julia »

Condoom echt niet verplicht in EC, het wordt wel aangeraden. Maar er zijn hier ook op het forum wel oproepen om zonder condoom iets te doen.

Niet alles wat in tijdschriften staat is waar. Ik heb ook eens gelezen dat vrouwen hun maandelijkse periode leuk vinden. Hebben ze een excuus om te snoepen of humeurig te zijn... wat een onzin.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

julia schreef:Niet alles wat in tijdschriften staat is waar. Ik heb ook eens gelezen dat vrouwen hun maandelijkse periode leuk vinden. Hebben ze een excuus om te snoepen of humeurig te zijn... wat een onzin.
idd nog grotere nonsense dan de mythe over de oertijd :D
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

julia schreef:Condoom echt niet verplicht in EC, het wordt wel aangeraden. Maar er zijn hier ook op het forum wel oproepen om zonder condoom iets te.

Er staat in de huisregels: wij hanteren een safe sex beleid
.....maar de meningen over wat safe sex is, zijn nogal verdeeld....
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Ik heb zelf een keer heerlijk mogen genieten met Roos als cowgirl bovenop mij. En ik kan alleen maar zeggen dat wij er beide enorm van genoten hebben. Wat je noemt 'leeg melken zonder handen' :D
En bij deze sessie was inderdaad zowel de non-verbale als de verbale communicatie vooraf en achteraf een onmisbaar element. Maar wij hadden dan ook het geluk dat dit aan het begin van een dag plaats vond en er op dat moment nog niemand anders in de zaak was. Als ik die kans weer een keer zou krijgen zou ik meteen tekenen Hihi ;)

Groeten van Paul
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ha Pavus,

Je weet het dus nog! :D

Het was toen idd een bijzondere middag, mede door t leuke gesprek vooraf. Ik heb vaak een zetje nodig en jij en Vin speelden daar super op en met zn tweeen hadden jullie me zo in mn onderdanig rol! Iets waar ik vooraf vaak wat tegenop zie, maar als het eenmaal zover is, weet ik al snel weer waarom ik het zo lekker vind om het subje van Vin te zijn!
Hij vindt het trouwens weer eens tijd worden dat ik me overgeef aan hem.....dus wie weet....?

roos
pavus1
Leeftijd: 54
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Dan houd ik mij warm aanbevolen :lol:
Laat het maar weten via PB en ik kijk of ik mijn agenda kan leegruimen hihi
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
LeerMeester
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Leuk zo veel reacties, en zo positief!

roos in Mijn ogen kunnen Meester niet actief genoeg zijn.
Ik sluit Me helemaal aan bij pavus1 idd "elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien".

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Sander-1
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

nicolaas1965 schreef:@sander-1

Een gangbang zit een man in zijn natuur als ze de kans krijgen? Nou, ik ken genoeg mannen die dat absoluut echt helemaal niet willen en die er van walgen, ik ben daar 1 van......
En condoomgebruik verplicht in de EC's? Ik heb wel eens een man uitbundig een andere man in zijn kont zien neuken zonder condoom en daarna vrolijk het grote bed opstapte en zich toen liet pijpen door de vrouw die met een gangbang bezig was en daarna in haar mond klaarkwam
Wanneer een man voor zijn vriendin mannen oproept om zijn meisje eens goed door te neuken , is dat dat dan geen gangbang?
A dirty mind is a joy forever.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

Ja, maar dat wil niet zeggen dat elke man dan in zijn natuur heeft, ik zou nooit een groep mannen oproepen om mijn vrouw goed door te neuken, maar ieder zijn ding! niet de onze in ieder geval!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten