do 20 november naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
bruinink11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: do 20 november naaktdag

Bericht door bruinink11 »

Ja was echt te druk en een hoop vervelende mannen! Hopelijk let de cinema hier volgende keer op want dit was echt te druk!!
ondeugden8686
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door ondeugden8686 »

Was het druk ja? en waren er veel stellen?
jack1

Bericht door jack1 »

samen4fun schreef:vanavond gevlucht pffff dit was te druk.... Veeeel te druk je kon net ademhalen nee de volgende x melden we dat niet .... Hopelijk is het de volgende x geiler
Ah, waren jullie dat. Geil bezig hoor!
Waarom gingen jullie niet op het grote matras? Dan heb je veel meer ruimte..

Niet aankondigen is ook slim, maar dan nog was het druk geweest door de aankondiging van het andere stel (denk ik).
rerui
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door rerui »

Heerlijke uurtjes gehad vandaag. Druk, ja. Maar na onze aankondiging (en die van andere stellen) hadden we dat ook wel verwacht. Jammer dat er net een stel voor ons weg ging (gelukkig hebben we inmiddels contact per pb;-).

De mannen waren weer keurig, kwestie van zelf grenzen stellen en duidelijk zijn. Er werd zelf tot twee keer toe ruimte gemaakt op de voorste rij in de filmzaal, top.
Nadat onze ogen gewend waren aan het donkere zaaltje hebben we genoten van vele pikken. Ik ben gestopt met tellen, maar wat heerlijk al dat zaad over mijn tietjes, in mijn hals, mijn gezicht en mijn mond. Topper was het moment dat we allebei tegelijkertijd vanaf de achterkant ondergespoten werden. We genieten daar erg van.
Een lekkere pik heb ik uitgezocht om me te neuken, lekker van achteren, terwijl ik de pik van mijn eigen man in mijn mond had. Mmmm...
Twee rondes verder, na heerlijk te zijn klaargekomen, zijn we thuis nog even verder gegaan. Als toetje ben ik heerlijk over mijn schaamhaar gespoten.

Het smaakt nog steeds naar meer, we'll meet again!
Hij: 194, 84 kg, 47, goeie kop, donkere ogen, heerlijke pik (zegt zij), ongeschoren.
Zij: 170, 63 kg, 45, maat 38, 80E. Donker haar, kort geknipt, ondeugende blauwe ogen, heerlijk kutje en kont (zegt hij), ongeschoren. Beiden bi.
Erwin
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Erwin »

er w=as een stel gisteren, denk dat jullie het waren. was heerlijk geil!!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Jodie en 14 gasten