Aankomende maandagavond naar Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Aankomende maandagavond naar Amersfoort

Bericht door Vinroo »

Ook ik heb al eerder gereageerd op een bericht van gelijke strekking ergens anders hier op het forum.....En wil het nu wel weer doen.

De EC is een sexbios en je kan er wel vanuit gaan dat de meeste mannen er niet komen om een filmpje te kijken...dát kan je thuis ook wel, maar ze zijn er natuurlijk in de hoop dat er wat `live` actie te zien is. Als je dan als stel een aankondiging doet dan kan je erop rekenen dat er een groot aantal mannen is. (daarom doen wij nooit een aankondiging) Dat geeft de aanwezige mannen natuurlijk nog niet het recht om er maar op los te graaien als er een stel/vrouw binnenkomt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ons dat in alle keren dat er in de EC zijn geweest nog niet is overkomen. Ja de mannen lopen achter ons aan als we door de EC lopen, maar dat is niet erg toch? Dat kan je verwachten.Ze wachten altijd keurig op een "teken" van Vin voordat ze een handje komen helpen... Zoals ik ook al eerder schreef ,zou ik een piepklein beetje een gekwetst ego hebben als de mannen lekker met hun bekertje koffie op de banken zouden blijven zitten praten , terwijl wij er net lang kwamen lopen op weg naar bv de darkroom (maar dat terzijde :oops: )

In principe komt het hierop neer dat er maar 1 oplossing is: duidelijk zijn! Het is ook erg ingewikkeld soms.....het ene stel klaagt na een bezoek dat de mannen te passief waren en het andere stel juist weer dat de mannen te actief waren en dat ze veel te dichtbij stonden......
Geef gewoon aan wat je wilt en dan moet het allemaal goedkomen. Bij ons is 1 x een "Ehhh!" van Vin vaak wel voldoende om ongewenste aanrakingen te stoppen.

Ik vind deze berichten altijd een beetje dubbel. Natuurlijk moet je als man je handen thuis houden als het niet gewenst is (alhoewel ik aanranding wel een vreselijk groot woord vind, sorry). Maar aan de andere kant, je weet waar je naartoe gaat als je de beslissing neemt om naar de EC te gaan. Er zijn vaak veel toeschouwers en soms veel mannen die achter je aanlopen, maar ja dat is voor sommigen ook weer een beetje de charme van een sexbios. Als er af en toe iemand is die zich minder netjes gedraagt, is dat natuurlijk heel erg jammer (je hebt overal mensen die zich niet aan de regels kunnen houden), maar is het wel belangrijk, denk ik, dat je die persoon er gelijk op wijst. Gelukkig is dit ons nooit overkomen.

Laten we gewoon lekker genieten van de gastvrijheid van de EC!

x roos
Laatst gewijzigd door Vinroo op 09 nov 2010 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Terugkerend op het onderwerp: Ik heb ook wel eens iemand in het kruis getast die ni bi bleek. Werd met een grap en een grol afgedaan, moest kunnen, risico van het vak etc.. Niet te zwaar aan tillen dus. Hou het toch vooral luchtig.

Helemaal mee eens!! Laten we lekker focussen op de leuke dingen.....
Laatst gewijzigd door Vinroo op 09 nov 2010 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Begrijpend lezen is soms best wel moeilijk, ik geef mijn persoonlijke mening niet weer ik geef alleen een noemer waaronder dit gedrag valt. En deze noemer heet "feitelijke aanranding".

Als je dit gedrag normaal vindt ga dat dan eens doen bij de kassa van de supermarkt of op visite bij je familie. Als je dit gedrag wenselijk vindt ga dan in de pauze op je werk lekker in je blote doos op de kantine tafel zitten. Misschien biedt deze visie je wat meer perspectief.

Dat je in de cinema bent en verkiest je kleding uit te trekken geeft niemand het recht om aan je te zitten. En zolang er niemand met je heeft afgesproken komt er niemand voor jou. Hetgeen niet betekend dat je nergens in betrokken kan worden.

Dan blijkt er nog een misverstand te bestaan tussen een verdwaalde hand die in het zicht gecorrigeerd kan worden en ongewenst gedrag zoals mensen in het kruis knijpen bij binnenkomst, je direct af gaan staan trekken voor mensen die net binnen zijn, bij vrouwen onder de rok graaien die gewoon door de cinema lopen, vrouwen gaan betasten die al langer binnen zijn en midden in een sessie zitten terwijl hun partner zich even omdraait om een attribuut te pakken.

Zoveel mensen zoveel wensen en ieder recht op zijn eigen ding dat voorop, ongewenst is ongewenst maar gezien de reacties kunnen de betreffende heren zich kennelijk vergasten want er hebben zich reeds 2 vrouwen gemeld die er kennelijk wel op zitten te wachten.

B.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ten eerste vind ik op bezoek gaan bij familie of in de rij staan bij de supermarkt niet echt te vergelijken met een bezoek aan de EC....
Ten tweede, onder die 2 vrouwen die zich gemeld hebben reken je mij ook????
Ten derde, ik kan heel erg prima begrijpend lezen, ik zei alleen dat IK persoonlijk het een groot woord vond....geloof dat dat mn goed recht is om dat te zeggen en vind een schriftelijke "tik op mn vingers" dan een beetje flauw....

roos
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Tsja als je op glad ijs gaat staan dan kun je wel eens uitglijden Roos.

Begrijpend lezen is kennelijk nog steeds moeilijk en nee het is niet hetzelfde het ging om een uitleg. Ik snap totaal niet waarom je gaat staan voor dit soort mensen.

Beetje actie reactie.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Nahja, ik neem het helemaal voor niemand op. Ik schreef alleen dat de kans er in zit als je je in dit soort gelegenheden begeeft en je een aankondiging op het forum zet. Als je goed gelezen had, had je gezien dat ik óók schreef dat dat een man nog niet het recht geeft er op los te graaien....dus nee ik neem het voor niemand op, gaf alleen aan dat het kan gebeuren en dat het soms lastig in te schatten is......maar dat we ons niet zo moeten focussen op zulke incidenten.....

En als jij dan schrijft dat we/ik dan maar met onze blote doos in de kantine op ons werk moeten gaan zitten, tegen wie je het dan ook hebt, dat slaat echt helemaal nergens op....nogmaals wat er in de EC gebeurd, staat ver van ons dagelijks leven en ik neem aan ook van de jouwe, want ik ga er vanuit dat je E ook niet vastgebonden met allerlei ingewikkelde knopen meeneemt naar de supermarkt...en dit zul je dan misschien ook wel weer helemaal verkeerd opvatten, maar ik vind het een beetje een flauwe reactie dat als ik of Femme zeggen dat het soms lastig in te schatten is voor mannen, jij dan gelijk de conclusie trekt dat wij het voor de graaiende mannen opnemen en we dan ook maar in onze blote reet in de supermarkt in de rij moeten gaan staan óf dat wij het naar jouw idee blijkbaar prima vinden dat iedereen maar ongevraagd aan ons zit, want je weet wel beter....denk ik....
En nu maak ik er geen woord meer aan vuil....ik post wel weer als ik wat leuks te melden heb.

roos
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

begrijpend lezen blijft kennelijk moeilijk voor je dat is me wel helder inmiddels. In ieder geval blijf ik wel staan voor mijn teksten.

Voor mensen die dergelijk vertonen in de cinema zal ik nooit begrip hebben ongeacht wie het ook wil vergoelijken. Niemand is er bij gebaat zelfs jij niet.

B.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Je weggehaalde reactie klonk toch wel wat vriendelijker.....

Is helemaal prima dat je blijft staan voor je teksten...ik heb ook niet 1 x gezegd dat ik het ongewenste "graaien" van mannen goedkeur....maar goed...heb helemaal geen zin in deze oeverloze discussie....het lijkt namelijk nu zo alsof het een grote bende is in de EC en dat je er als stel met goed fatsoen geen stap over de drempel kan zetten zonder dat de mannen je vrouw gelijk de kleren van het lijf rukken...denk dat dat aanstaande bezoekers een beetje afschrikt en daarom schreef ik dat het ons nog nooit is overkomen en dat je gewoon duidelijk moet wezen.....
Laatst gewijzigd door Vinroo op 09 nov 2010 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Ik wil toch even reageren.

Allereerst; jammer dat er nu dames een schriftelijke onenigheid hebben over een punt wat toch vooral voor ons dames geschreven is. Moet niet nodig zijn. We komen er allemaal voor ons genot en allemaal op onze eigen manier.

Dan het graai-issue; We zijn het er allemaal over eens dat er respect moet zijn voor elkaar. Zowel voor de dames als voor de heren.
Maar ik denk dat er een verschil is van instelling of doel van een cinema bezoek. En interpretatie van het graaien. De ene komt er om lekker samen met partner te geilen en vind kijkers leuk, maar meer ook niet. De ander vind het heerlijk om door zoveel mogelijk mannen in elk beschikbaar gat genomen te worden en ziet het liefst zoveel mogelijk pikken en zaad voorbij komen. En dan hebben we alle gradaties er tussen in nog.
Het mooie is, alles kan en mag in de EC. Het word allemaal mogelijk gemaakt.
Het lastige is; zolang je het niet duidelijk hebt gemaakt bij binnenkomst, en het niet op je voorhoofd staat, weten de mannen je doel dus niet.
Niet iedereen leest namelijk het forum. En dus weet niet iedereen wat de bedoeling is als jij het netjes aankondigt. Of als je PB'tjes verstuurd en er zijn spontane bezoekers.....
Je moet dus blijven communiceren en duidelijk maken wat wel en niet mag. Wat jou doel is die dag in de bios

En 1 ding mag duidelijk zijn voor iedereen, welk doel je ook hebt. Zomaar direct bij binnenkomst graaien, of zonder uitnodiging verbaal of non-verbaal, je hand in een doos of aan een tiet is uit den boze. Maar 9 van de 10 keer is een waarschuwing of opmerking voldoende. En naar mijn ervaring gebeurt dit ook zelden!!!! Maar als jij meerdere mannen toestaat om aan je te zitten omdat je ze hebt uitgenodigt via een PB, dan is dit voor een spontane bezoeker niet te zien of lezen. dus ja die kan een keer meedoen. En brutale mannen bestaan ook. die proberen het misschien bij een sexend stelletje. Maar een nee of hand wegduwen is vaak voldoende. Maar wat de ene graaien vind vind de ander weer heerlijk geil. Dus wederom, lastig te definieren. Wat is leuk, lekker, toegestaan en wat niet. Bij de ene dame mag bijna alles, en de ander wil bijna niks. Wat is je doel van de dag.....

Is er iemand echt vervelend, laat dit dan aan de omstanders merken. Er zijn genoeg bezoekers die geregeld in de bios komen en even willen helpen. Door of de persoon nog eens aan te spreken, of naar de Balie te gaan en hem te laten verwijderen. Ook bij je vertrek kan je er nog iets aan de balie er van zeggen en vertellen wie de persoon was, hij zal dan zeker een volgende keer een waarschuwing krijgen of geweigerd worden. Maar het melden op een forum heeft weinig nut. Je krijgt oeverloze discussies en de dader zal zich echt niet melden. Waarschijnlijk is hij geen eens lid van het forum.

Ik kom als vrouw altijd alleen, en heb nog nooit problemen gehad van die orde. En inderdaad als het zou gebeuren is het voor mij lastig om in mijn blote doos even uit de sling te klauteren en naar de balie te lopen. En als Mr die zijn sletje vastgetakeld heeft loop je ook niet makkelijk weg om haar onbewaakt alleen achter te laten. Maar ik weet dat er altijd genoeg heren zijn die mij zullen helpen indien nodig. Het overgrote deel van de heren heeft namelijk gelukkig het zelfde doel als wij vrouwen.....Genieten. En ook zij willen dat wij vrouwen / stellen met plezier blijven komen. Dus maak gebruik van dit gezamelijke doel en help elkaar.

Om een lang verhaal kort te maken; wees duidelijk, communiceer, vertel je doel van je bezoek, maak je wensen duidelijk. Wil je alleen kijkers, of wil je helemaal sufgeneukt worden en een bek vol zaad......kan allemaal. Niemand die daar vreemd van opkijkt of je veroordeelt. Maar het scheelt zoveel onduidelijkheid en afwachtende of graaiende mannen.
En meld misbruik direct in de EC, niet hier achteraf!!!!!

Gr. FSS altijd weer genietend in de bios van alle mannen.
Laatst gewijzigd door FemSubSletje op 09 nov 2010 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

@ FSS: B is een man hoor, maar dat maakt ook niet uit...gediscussieer vind ik ook helemaal niet erg, zolang het maar niet té belerend is....want volgens mij zei ik in mn eerste bericht hetzelfde als jij.....het is soms onduidelijk wat een stel wel of niet wil én dat je duidelijk moet zijn......

gr roos
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten