De EC is een sexbios en je kan er wel vanuit gaan dat de meeste mannen er niet komen om een filmpje te kijken...dát kan je thuis ook wel, maar ze zijn er natuurlijk in de hoop dat er wat `live` actie te zien is. Als je dan als stel een aankondiging doet dan kan je erop rekenen dat er een groot aantal mannen is. (daarom doen wij nooit een aankondiging) Dat geeft de aanwezige mannen natuurlijk nog niet het recht om er maar op los te graaien als er een stel/vrouw binnenkomt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ons dat in alle keren dat er in de EC zijn geweest nog niet is overkomen. Ja de mannen lopen achter ons aan als we door de EC lopen, maar dat is niet erg toch? Dat kan je verwachten.Ze wachten altijd keurig op een "teken" van Vin voordat ze een handje komen helpen... Zoals ik ook al eerder schreef ,zou ik een piepklein beetje een gekwetst ego hebben als de mannen lekker met hun bekertje koffie op de banken zouden blijven zitten praten , terwijl wij er net lang kwamen lopen op weg naar bv de darkroom (maar dat terzijde

In principe komt het hierop neer dat er maar 1 oplossing is: duidelijk zijn! Het is ook erg ingewikkeld soms.....het ene stel klaagt na een bezoek dat de mannen te passief waren en het andere stel juist weer dat de mannen te actief waren en dat ze veel te dichtbij stonden......
Geef gewoon aan wat je wilt en dan moet het allemaal goedkomen. Bij ons is 1 x een "Ehhh!" van Vin vaak wel voldoende om ongewenste aanrakingen te stoppen.
Ik vind deze berichten altijd een beetje dubbel. Natuurlijk moet je als man je handen thuis houden als het niet gewenst is (alhoewel ik aanranding wel een vreselijk groot woord vind, sorry). Maar aan de andere kant, je weet waar je naartoe gaat als je de beslissing neemt om naar de EC te gaan. Er zijn vaak veel toeschouwers en soms veel mannen die achter je aanlopen, maar ja dat is voor sommigen ook weer een beetje de charme van een sexbios. Als er af en toe iemand is die zich minder netjes gedraagt, is dat natuurlijk heel erg jammer (je hebt overal mensen die zich niet aan de regels kunnen houden), maar is het wel belangrijk, denk ik, dat je die persoon er gelijk op wijst. Gelukkig is dit ons nooit overkomen.
Laten we gewoon lekker genieten van de gastvrijheid van de EC!
x roos