Alleen commercieel?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Alleen commercieel?

Bericht door Benno2 »

Het is ook niet waar dat je geen inhoudelijke reacties krijgt. Ik was de eerste die in dit topic reageerde en mijn reactie was behoorlijk inhoudelijk.
Je hebt hierop niet gereageerd. Het lijkt er meer op dat je alleen wenst te reageren vanuit een verongelijkte, defensieve houding.
Ik heb zelf meerdere gangbangs meegemaakt met tamelijk jonge vrouwen en een bont gezelschap mannen van jong tot ver in de 50 (waarbij sommige ouderen vaak nog actiever zijn dan de jongeren).
NB ik heb het niet over commerciële gangbangs.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
michel
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door michel »

Dan doe je toch iets verkeer Jan, blijven oefenen met solliciteren zou ik zeggen.

Ik als 41 jarige heb regelmatig mogen genieten van jonge vrouwen in de ec 19, 20 22 28 zijn geen uitzondering .

Maar gerust ook een 40 jarige is heerlijk.

Groet Michel,
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste reageerders,

Wij gaan ervan uit dat iedereen op de hoogte is dat bezoekers van iedere leeftijd bij ons welkom zijn , dat neemt niet weg dat iedere bezoeker voor zich mag aangeven waar hij of zij naar op zoek is . (de maker van dit topic is hierover bericht)

Wij zien bij EroticCinema vaak zat leuke dagen waarop mensen met aanzienlijke leeftijdsverschillen het leuk met elkaar hebben , mocht het niet lichamelijk zijn dan wel visueel :shock: ( en dat 2de kan altijd bij EroticCinema!).

Wij sluiten bij deze het topic en hopen dat iedereen zich weer kan richten op de echte spannende onderwerpen :D !

Het EroticCinema Team
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten