Middagje EC
Kwam binnen en zag dat het druk was maar gingen net een paar mannen weg dus was een kluisje.
Snel uitgekleed .
Keek in de darkroom stond mega vol had ik nog even geen zin in dus even relaxed filmpje gekeken.
Toen toch maar even rondgeloepn velen kleden zich aan dus wat er ook aan de gang was het was afgelopen dacht ik.
Ik kwam in de dark room die was (bijna) leeg er stond een koppel nog een beetje te zoenen
Toen zag ik wie het waren kinkyguy met zn vriendin supper lekker koppel ze kwamen gelijk naar me toe en werd gelijk betast en voor ik het wist zat ze heerlijk aan mn pik te zuigen heerlk zoenen likken en voelen overal . Dit ging niet onopgemerkt in no time was de darkroom weer vol
Na een tijdje hield ik het voor gezien ben niet zo voor de massa mannen om me heen
Naaar minuten kwamen ze in de gloryholes en zijn we nog verder gegaan heerlijk van elkaar genoten met nog 2 mannen ze is door ons heerlijk geneukt in de stoel en staand
Ze hebben nog een paar lekkere ladingen zaad gekregen ze zag er heerlijk uit haarlichaam vertoonde heel wat ladingen zaad geen wonder het is een supper stel.
Word al weer geil als ik aan het idee denk gewoon es met paar mensen of alleen met hun een paar geile uurtjes te hebben heb al een paar x sex gehad met hun ze zij. Te gek.supper leuke mensen die maken dit soort uitjes wel heel erg leuk
Hartelijk dank voor jullie geile ontmoeting en vele lekkere knuffels
Hoop jullie gauw weer eens te zien
Geil stel 42/37 bezoekt de naaktdag 3e keer
- Rakkertje
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Geil stel 42/37 bezoekt de naaktdag 3e keer
Altijd wel te vinden voor leuke spanning.
Kijken is ook genieten
Kijken is ook genieten
- Thekinkyguy
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Dank aan de heren die een heerlijke verslag hebben gemaakt van onze geile middag. Maar uiteraard willen wij er nog wel meer lezen. De oproep en de verhalen worden nog lekker intensief gelezen. Wij hopen op meer verslagen of voorstellen voor een volgend bezoek.
De opdracht van mij om mijn vriendin het eerste kwartier alleen naar binnen te gaan zal de volgende keer niet meer gebeuren. Mijn lekkere kleine sletje vond een aantal mannen toch iets te opdringerig. Natuurlijk komen er veel mannen af op een oproep zoals deze, echter is het niet de bedoeling voor bepaalde mannen om van achter helemaal over de stoelen voor te kruipen met een mondelinge mededeling:" Mag ik er even langs" en op die manier voor te kruipen voor sexgarantie...Want uiteindelijk bepaald de dame in kwestie of ik wat er gebeurd. Volgens mij zijn er ruimschoots 25 mannen aan de ' beurt' geweest....
Het is ook zeker niet de bedoeling om hier een discussie over af te roepen en daar verhalen over te gaan schrijven. Wij houden het gezellig. Soms zitten er gewoon een paar dierlijke mannen tussen
Wij zijn nog op zoek naar de laatste drie mannen(rakkertje is inmiddels bekend bij ons) die mijn heerlijke kleine sletje heerlijke geneukt hebben in de gloryhole. Mannen, schrijf hier een geil verslagje over...
De opdracht van mij om mijn vriendin het eerste kwartier alleen naar binnen te gaan zal de volgende keer niet meer gebeuren. Mijn lekkere kleine sletje vond een aantal mannen toch iets te opdringerig. Natuurlijk komen er veel mannen af op een oproep zoals deze, echter is het niet de bedoeling voor bepaalde mannen om van achter helemaal over de stoelen voor te kruipen met een mondelinge mededeling:" Mag ik er even langs" en op die manier voor te kruipen voor sexgarantie...Want uiteindelijk bepaald de dame in kwestie of ik wat er gebeurd. Volgens mij zijn er ruimschoots 25 mannen aan de ' beurt' geweest....
Het is ook zeker niet de bedoeling om hier een discussie over af te roepen en daar verhalen over te gaan schrijven. Wij houden het gezellig. Soms zitten er gewoon een paar dierlijke mannen tussen

Wij zijn nog op zoek naar de laatste drie mannen(rakkertje is inmiddels bekend bij ons) die mijn heerlijke kleine sletje heerlijke geneukt hebben in de gloryhole. Mannen, schrijf hier een geil verslagje over...

Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hey geil stel, Heerlijk om wat belevenissen terug te lezen. Die donderdagmiddag was ik bijtijds in de EC. Nadat ik heerlijk gedoucht heb even wat heen en weer gewandeld door de diverse ruimtes. Alvast wat opwarmen kijkend naar de films, veel andere activiteit was er nog niet. Wachtend in de heterocinema op wat komen ging. En ja ik ving een glimp op van jullie binnenkomst. Wat een mooi stel zijn jullie. Even later kwam je heerlijke sletje de heterocinema binnen en ging op de voorste rij zitten, net voor mij. Wat een prachtig lichaam, wouw. Zij koos haar mannen uit en wenkte ze bij zich. Het genieten begon. En ja al snel is het dan dringen geblazen. Van dichtbij kon ik het zien en horen, wat een genot om je sletje te zien pijpen. Toen de derde man net kon gaan beginnen, kwam jij binnen en je sletje gaf aan nu ben jij de baas. Je reguleerde het op een prima manier. Heerlijk om zo voor je sletje te zorgen. Het geil droop er af. Ook jij was weer heerlijk om te zien. Zo lekker als jij haar van achter nam: yeah, wat een genot. Lekker diep in haar natte kutje. Na een korte pauze gingen jullie verder in de glory-hole tussenruimte, wat geil was dat. Ik moest me regelmatig inhouden om niet spetterend klaar te komen. Zij zittend op je heerlijke lul, nodigde je mannen uit om over haar heen te spuiten. Heerlijk! Ik kon alles aan haar kwijt. Ze keek me even geil aan als dank voor de romige lading die ze kreeg. Super, ja ik kijk al weer uit naar een volgende keer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten