Lotte komt de laatste keer dit jaar 28/12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
wellie
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lotte komt de laatste keer dit jaar 28/12

Bericht door wellie »

Het meeste is reeds gezegd, maar mijn god ! Wat een heerlijk stel. Ik was nummer 15 geloof ik :) Lotte was verrast door de grote straal die ik spoot terwijl ik de lekkere lul van haar vriend vast had. Daarna nam ze nog even lekker mijn lul in haar mond om er zeker van te zijn al mijn zaad te hebben. In een woord GEWELDIG !
Niceblueeyes
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lotte komt de laatste keer dit jaar 28/12

Bericht door Niceblueeyes »

Wel wat laat , maar als nog ff een verslagje van mij ook...

Had al best wat leuke berichten gelezen over "Lotte" en haar vriend ! En dacht "ga gewoon en kijk of je het wat is..." Dus hup in de auto en richting Amersfoort... Was er al wel 's een paar keer geweest , al was dit wel weer een flink aantal jaren geleden .
Was wel wat aan de late kant , wat ook wel bleek bij binnenkomst . Maar gelukkig kwam er nog een kluisje vrij...

In de gang richting de kluisjes hoorde ik al het nodige "geluid" uit een cinema komen , die ook afgeladen was met mannen... Ik dacht "jeeeeeee... dit wordt wel heel lastig om in contact te komen" En waar ik zelf een enorme hekel aan heb , is opdringerige mannen . Ben me maar gaan omkleden en zag het wel hoe het ging lopen... Lekker nog ff opgefrist eerst , cockring om en een geurtje op gedaan . Toen de cinema in waar ik op een bepaald moment een hele mooie meid zag vooraan bij het scherm... Moet haar wel zijn...
In de hoek stond een zeer goed uitziende gozer , waarvan ik inschatte dat het haar vriend was . En dit bleek ook wel zo te zijn...
Maar ja , stond ergens achteraan en had zoiets van "ik zie wel of er beter moment komt..."
Wel waren die geluiden van een heerlijk genietende mooie meid goed te horen ! Geen fake gedoe gelukkig...

Nadat ze ff een pauze hadden genomen en vervolgens weer richting de cinema's gingen ben ik weer ff gaan kijken . Dit keer stonden zij en haar vriend achter een gordijn elkaar heerlijk op te geilen... Elke keer gingen er mannen in de ruimte er naast . Maar ook hier dring ik mezelf niet op...

Wederom na een korte pauze kwam ik Lotte ff tegen op het toilet . Super om haar ff kort gesproken te hebben... God wat een heerlijke meid ! Ook kwam een man nog ff binnen om haar te bedanken...
Vervolgens zijn ze naar de darkroom gegaan . Maar wachtte ik nog ff... Na 5 minuten toch maar gaan kijken . Lotte lag inmiddels in de sling en werd stevig geneukt door haar vriend . Heerlijk om naar te kijken...
Ik weet van mezelf dat ik wel eerst een bepaalde "interactie" nodig heb en zag op een bepaald moment een plekkie vrij komen . Toen "brutaal" mezelf op deze plek weten te krijgen , maar wel oog houdend dat ik niet "stoor"... Het uitzicht was top ! Stond naast Lotte die nog steeds heerlijk lag te genieten van elke keer een pik in haar handen te hebben of in haar mond . Mannen kwamen stuk voor stuk klaar over haar heerlijke lijf... Geil ! Ook zag ik haar vriend onwijs genieten naast me in de hoek en gaf ook de nodige instructies... Wat ook nodig was !

Op een bepaald moment werd Lotte goed geneukt door een man ! Zag er heel goed uit van die gast... Zelf vond ik het op dat moment erg geil dat ik Lotte aanraakte en mijn hand bij haar kutje had . Ze nam ff een korte pauze en een slokje water , maar stond nog naast haar en mijn hand legde ik op haar super lekkere kont... Wat een heerlijk lijf !!! En daar was de "interactie" dan toch... Al voelend begon ze al snel aan mijn pik te trekken en te zuigen met haar mondje . Pfffffffffffffff.....
Een man kwam naast me staan en plots had ze er om beurt ééntje te pakken . Geil.... Hij kwam lekker klaar . Ik kon mijn handen maar niet van Lotte afhouden terwijl ze me heerlijk bleef pijpen . Mijn vingers dwaalden af richting haar kutje en begon haar te vingeren... Altijd afwachten of je de plekjes weet te vinden ! Maar bij één van de eerste bewegingen wist ik het... Ze gaat zo heerlijk over me heen spuiten ! God wat geil...
Vervolgens nam ik een lagere houding aan en en Lotte ook ! Heerlijk voorover liggend op de knietjes ging ze pijpend met me door... Haar vriend liet ook weten dit een super geile positie te vinden ! Was het ook... Pffffffff... Plots kwam er een man weer klaar over Lotte . Geil gezicht... Mijn vingers verdwenen wederom in haar super natte kutje en kon het niet laten haar weer te vingeren . Maar ze moest wel ff staan eerst... En weer kwam ze klets nat spetterend klaar . Kan er onwijs van genieten altijd een mooie vrouw zo te zien klaarkomen... Haar vriend liet ons mannen weten dat er nog een "slot donatie" plaats ging vinden . En ook ik kwam super geil klaar over haar heerlijke mondje met nog een aantal mannen samen... Wat een genot joh !!!
Maakte keurig plaats en heb me heerlijk , nog na trillend van genot gedoucht .

Bij het omkleden Lotte en en haar vriend bedankt voor toch een super ervaring met hun te hebben gehad...

Thnx Lotte en jou vriend... xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten