Eerste keer klaarkomen terwijl je wordt gebeft
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
- Contacteer:
Re: Eerste keer klaarkomen terwijl je wordt gebeft
Volgens mij worstelen hier een paar mannen met hun seksualiteit Er wordt een oproep geplaatst voor een VROUW maar de meeste antwoorden komen toch van zogenaamde ?? MANNEN
- Chandon
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
De mannen die reageren zijn best wel actieve sociaal vaardig bekenden btw die niet snel tekort komen. T is eerder een persoonlijk dingetje omdat we elkaar allemaal wel een beetje kennen. Laat ik t zo subtiel zeggen. Er gaan meer achtergrond gebeurtenissen met de oproep mee gepaard.
- Chandon
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Sportief aanbod btw
DonRoberto schreef: ↑28 jul 2023 09:16Sommige mannetjes zijn nu eenmaal geen alpha maar doen alsof ze alpha zijn…..ZaadTank020 schreef: ↑05 jul 2023 22:53 Voor de heren die zich een beetje aangevallen voelen, doe is even niet zo territoriaal. Manmanman if you wanna be a alpha act like an alpha.
Succes ZT020! Zodra ik een sletje heb dat voor de eerste keer klaargebeft moet worden, neem ik contact op…
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Mariska-1972 schreef: ↑06 jul 2023 05:43Als wij elkaar eens mogen treffen bied ik mij aan om met rollende ogen schokkend klaar gebeft te wordenZaadTank020 schreef: ↑05 jul 2023 22:53 Voor de heren die zich een beetje aangevallen voelen, doe is even niet zo territoriaal. Manmanman if you wanna be a alpha act like an alpha.![]()
Als jij de Mariska bent welke ik paar jaar geleden paar keer ontmoet in EC heb dan sta ik ook vooraan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten