17 april zijn W/wij naar EC geweest, normaal schrijf ik een verslag maar de ervaring was niet echt positief, misschien bedenk ik me nog.Vinroo schreef:julia schreef:Condoom echt niet verplicht in EC, het wordt wel aangeraden. Maar er zijn hier ook op het forum wel oproepen om zonder condoom iets te.
Er staat in de huisregels: wij hanteren een safe sex beleid
.....maar de meningen over wat safe sex is, zijn nogal verdeeld....
Maar 1 van de grootste reden was dat toen wij in een sessie bezig waren met meerdere heren, 1 heer achter g-sub ging staan om haar te penetreren.
ze was mij aan het pijpen, heerlijk maar dan let je toch iets minder goed op.
Nou ja iets dus!!! ik kijk op en zie de man zich positioneren, ik kijk naar zijn lid.... ????
Wat? geen condoom?
Ik vraag aan Hem heb je wel een condoom om?
Euhh nee sorry... SORRY?????
Echt wat stom! Ik ben direct gestopt heb g mee genomen en was er helemaal klaar mee!
En Ja ik had aangegeven alles met condoom..!
Ook als je later erbij komt en het niet hebt gehoord is dat geen excuses!
Voor je eigen veiligheid en alle anderen in EC en elders, wat een ongelofelijke

..... ben je als je als volwassen vent, en ja hij had de leeftijd om volwassen te zijn!!
Zo stom te zijn...
Ik heb er geen woorden voor!
EC kan je hierin niet verwijten, ze kunnen er moeilijk elke keer bij gaan staan.
Maar deze heer heeft zelfstandig voor elkaar gekregen dat IK heel erg teleurgesteld ben.
Hoe ik hier in het vervolg mee om ga weet ik nu nog niet. maar ik weet wel dat je als partner van een dame enorm goed moet opletten.