je schrijft dat plumberjack het vermogen heeft je "hier alleen thuis al te laten tintelen van genot met je heerlijke voorstel. "... dat heb jij ook hoor!
Ik zit hier met een enorme kloppende bobbel in m'n broek je voorstel te lezen. De gedachte (en wetenschap) dat je het lef hebt deze fantasie ook gewoon uit te voeren maakt me geil. Maar ook ik fantaseer verder en stel me voor dat, als je Plumberjack meeneemt naar een plek waar je 'wat meer privé' kunt zijn, je daar wordt verrast door de aanwezigheid van de rest van 'team Plumberjack'. Je neukt Jack uitgebreid natuurlijk, onder de goedkeurende blikken van o.a. RicardO, Benno, Gooiseminnaar en ondergetekende. Als jullie samen lekker zijn klaargekomen sluiten de mannen van Jacks team het feest af met een spetterende spermadouche voor jou. De ene na de andere lading belandt op je heerlijke borsten en je smeert ze er lekker mee in. Druipend van het zaad en met slappe knieën van de orgasmes verlaat je uiteindelijk deze 'privé-plek' om naar huis te gaan. En dan is het weekend nog maar net begonnen....
Tot vrijdag?!

Frank