seksuele fantasieën mannen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: seksuele fantasieën mannen

Bericht door Vinroo »

ja zonder condoom is sowieso onverstandig of het nou neuken of pijpen is. Zal je mij ook never zien doen in de EC....
Dat sommige vrouwen wel pijpen zonder condoom en alles doorslikken ,is iets wat ik onbegrijpelijk vind. Maar wat ik nog lastiger vind, is dat de mannen die zich condoomloos laten pijpen, soms de 1 na de ander, de volgende keer weer bij mij staan als we weer een bezoekje brengen.
Dit soort dingen weerhouden mij vaak van een bezoek. Iets wat ik eigenlijk heel erg jammer vind, maar m'n gezondheid is me net ff belangrijker!

Ik hoop dat je er stevig naastzit met je aanname, want ookal is het ieders eigen verantwoording , dit is echt spelen met vuur.....

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Peter R schreef:Denk dat er een grote categorie mannen (20%) is die zich bewust naief houdt en het min of meer onveilig doet. En vergeet niet degenen die hiv-geinfecteerd zijn en het allemaal niets uit maakt. Zo weet ik van een vrouw in de ec die slikt maar wel hiv-pos. Is. Hoe ik dit weet, is omdat het op dit forum in bedekte termen heeft gestaan. Afgezien hiervan, als een vrouw slikt, of ze maakt meerdere mannen spuitend klaar, dan kan het niet anders dat je zaad in contact met dat van een ander komt. Wat ik wil zeggen is, ga niet alleen op in het moment, maar kijk hoe men het doet en of het voor jou safe is. Gezondheid blijft het allerbelangrijkste.
Roos, dat kan maar al is het niet zeker / of niet waar dan nog zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat het wel zo is.

Peter, Je hebt een heel goed punt!
Nu we er zo met zijn allen over doorgaan zou het bijna of misschien wel zeker een apart onderwerp moeten worden.
Uiteraard heb ik internet afgezocht, naar de risico's en evt. soa's en wat nu wel of niet veilig is.
Pfft dan schrik je.
De vraag komt voor de weldenkende mens al snel om de hoek, wil ik dit wel en hoe moet ik dan voorkomen dat ik geïnfecteerd raak.

De soa's verspreiden zich door de slijmvliezen, dus ook een trekkende man ( denk aan voorvocht ) die even een ander betast, kan al een doorgever zijn.
Een vrouw vingeren, en dan jezelf aanraken, kan ook al besmettelijk zijn, het zij een kleine maar toch een risico.
Dus "veilig vrijen" lees condoom gebruik verlaagt de kans maar haalt deze niet weg!.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

op de naaktdag in je blote kont op een stoel gaan zitten of een natte handdoek delen geeft ook kans op een soa.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: rick73 en 17 gasten