Gangbang op Woensdag 12 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
hv1958
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Gangbang op Woensdag 12 oktober

Bericht door hv1958 »

Ha Elke,

Je was weer bijzonder geil, je kon aan je ogen zien hoe je in extase was! Het was wel druk, ik kwam om 14.15 uur binnen en wat een menigte! En dan zo'n mooie slanke geile slet daarin tekeer zien gaan, geweldig. Toen je de bios in ging en je op je vriend ging zitten neuken ging ik achter je staan om je in je kont te neuken. Maar door al dat gedrang moeilijk hard te krijgen dat ding. Het werd mooi toen je vriend je voor het scherm op je buik legde en je keihard in je kont ging neuken. Bij dat zich werd ie hard en ik was daarna de 2e die je in je kut neukte terwijl je je vriend liefdevol pijpte. Je hebt een geweldig mooi lijf en een zinderend lekkere kut en ik kwam echt lekker in je klaar. Mijn dank daarvoor! Misschien moet je een keer regelen dat er alleen mannen worden toegelaten die via een pb een wachtwoord van je hebben gehad. Dan heb je misschien maar 20 man, maar wel 20 man die je echt goed door kunnen neuken in alle gaten. Maar ook als je weer op deze manier komt, ik ben van de partij! En nog een keer mijn suggestie. Laat de neukers zich in een rij verzamelen met de garantie dat ze stuk voor stuk je in je kut of kont mogen neuken en geef de rest de gelegenheid zich over je leeg te spuiten. Wrijf het dan niet steeds weg, maar laat het heerlijk zitten zodat je lichaam en borsten één grote spermabende worden. Zeker weten dat al die neukers hem hard houden en krijgen als ze zien hoe jij geniet van al dat gespuit over je heen.
Baitcruiser
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Baitcruiser »

Hoi Elke \
ik heb jou ook lekker geneukt in al jouw gaatjes en er waren wel veel kijkers ja
Volgende keer beter maar met PB berichtjes werken
Op mij kan je zeker rekenen
Graag ontvang ik van jou dan ook een PB
en nog bedankt voor de geile middag
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

Ik denk niet dat je moet werken via pb's maar dat er 1 iemand moet zijn die de boel in goede banen leid. Hij ( of zij ) kan er dan voor zorgen dat kijkers ruimte maken voor doeners..

Het kan niet zo zijn dat kijkers er niet bij mogen ? :cry:
Ik kan me voorstellen dat er kijkers zijn die willen overgaan tot actie.... :roll:

Miscchien kijkers aan 1 kant van het bed, en doeners in een rij aan de andere kant van het bed ? :idea:

Jammer genoeg zijn wij er niet bij geweest :oops: , want zoals ik hier lees moet het een geile bedoening geweest zijn... :mrgreen:
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Torro Rosso
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

Ik denk niet dat je moet werken via pb's maar dat er 1 iemand moet zijn die de boel in goede banen leid. Hij ( of zij ) kan er dan voor zorgen dat kijkers ruimte maken voor doeners..

Het kan niet zo zijn dat kijkers er niet bij mogen ? :cry:
Ik kan me voorstellen dat er kijkers zijn die willen overgaan tot actie.... :roll:

Miscchien kijkers aan 1 kant van het bed, en doeners in een rij aan de andere kant van het bed ? :idea:

Jammer genoeg zijn wij er niet bij geweest :oops: , want zoals ik hier lees moet het een geile bedoening geweest zijn... :mrgreen:
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
chance22
Contacteer:

Bericht door chance22 »

Was zeker een hele geile bedoening, fantastisch gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes
Kullilingus
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Kullilingus »

geil voorstel?
Vastbinden aan andreakruis en dan ga ik je clitje net zo lang met de hitachi magic wand bewerken tot het geil zo hard langs je benen stroomt dat het te gevaarlijk wordt om te blijven staan. Dan op mijn knieen je geil oplikken en daarna je met 2 mannen hard nemen in al je heerlijke gaatjes!
hmmmm
ik zie de pb wel verschijnen!
find me in Twitterville
twitter.com/kullilingus

Find me on SDC
http://bot.ly/SDC_COM gebruikersnaam Kullilingus
agna
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer: