Veilig!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Issy92
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Issy92 »

Condoom vergeten kan niet
Als ik jou verhaal lees dan hoop ik dat hij nooit meer welkom is.

Hopelijk komt er een terecht straf vanuit de EC !!
PaddyWaddy
Leeftijd: 58
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door PaddyWaddy »

Mike1966 schreef: 28 okt 2023 18:35 Lieve SP,

Goed dat je deze ervaring deelt maar wat een nare ervaring is dat geweest!! Wat voor jullie twee een Mooi EC “feestje” had moeten worden verstoort door iets wat absoluut niet thuis hoort in de EC.

Je condoom vergeten………. Hoe is het mogelijk!!!
Weer een eencellig mannelijk persoon die het voor anderen verpest maar nog het allermeest voor jouw SP!!

Laat dit wederom een les zijn , al twijfel ik of dit soort eikels dit leest, voor degene die hun hoofd er niet bij kunnen houden! Kijk, vraag en indien toestemming speel mee MAAR WEL SAFE!!!!

En de EC dient dit soort personen gewoon voor het leven de toegang te ontzeggen!!

Hoop jouw/jullie spoedig toch weer een keer te treffen .
Goed dat je dit deelt... maar wat ongelooflijk schofterig gedrag zeg. Ik hoop dat hier nog maatregelen op volgen.
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Beste EC bezoekers,

Via deze weg ontvangen jullie, na contact te hebben gehad met Benno, vanuit ons berichtgeving omtrent het voorval op 28 oktober.

Wij hanteren een duidelijk Safe Sex beleid. De constatering van deze overtreding zal voor deze persoon dan ook leiden tot een Cinema verbod.
Deze regel geldt voor iedere bezoeker die een huisregels als deze overschrijdt.

Naast de controle die wij hier op uitvoeren, waarderen wij ook de onderlinge controle!

Gr. Team EroticCinema
Geert_Doen
Leeftijd: 100
Contacteer:

Bericht door Geert_Doen »

Sterkte Suikerpopje! Wat ontzettend naar dit je dit hebt meegemaakt!! Bizar dit soort types! Goed dat EC deze man nergens meer toelaat.

Dikke kus Geert,
💕😘
Benno
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Vandaag ben ik bij EC gaan praten over de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag.
Het management gaf aan dat de man in kwestie uiteraard een cinemaverbod krijgt.
Daarmee is dat in elk geval opgelost.

Ik wil expliciet vermelden dat EC absoluut geen onveilige plek is, en dat het personeel er alles aan doet om dat zo te houden.
Het zijn alleen enkele rotte appels, zoals het mispunt dat afgelopen zaterdag mijn lief molesteerde, die het soms onveilig kunnen maken.
Verder is en blijft EC de plek waar mensen met gelijksoortige interesses veilig kunnen samenkomen om hun hobby te beoefenen.
Suikerpopje en ik zullen dus zeker EC blijven bezoeken. Al zullen we in het vervolg wel extra waakzaam zijn...

Benno
Chandon
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Bericht door Chandon »

🙏🏼❤️💪🏽
Benno schreef: 30 okt 2023 16:27 Vandaag ben ik bij EC gaan praten over de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag.
Het management gaf aan dat de man in kwestie uiteraard een cinemaverbod krijgt.
Daarmee is dat in elk geval opgelost.

Ik wil expliciet vermelden dat EC absoluut geen onveilige plek is, en dat het personeel er alles aan doet om dat zo te houden.
Het zijn alleen enkele rotte appels, zoals het mispunt dat afgelopen zaterdag mijn lief molesteerde, die het soms onveilig kunnen maken.
Verder is en blijft EC de plek waar mensen met gelijksoortige interesses veilig kunnen samenkomen om hun hobby te beoefenen.
Suikerpopje en ik zullen dus zeker EC blijven bezoeken. Al zullen we in het vervolg wel extra waakzaam zijn...

Benno
Johnvg
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door Johnvg »

Lieve suikerpopje,

Ik ken je (nog) niet. Ik vind het heel erg wat je overkomen is. Ik hoop dat je er overheen komt en je het pleziertje van s ex niet laat ontnemen. Het is onbeschaamd dat zulke figuren dit soort dingen flikken bij vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd of wat dan ook. Ik had deze man zonder kleren buiten neergezet vastgebonden aan een lantarenpaal met een bord van wat hij gedaan heeft. Of hij was wakker geworden met allemaal witte dames en heren om hem heen. Helaas is dat wettelijk weer een dingetje maar zou zeer toepasselijk zijn.

Blijf genieten van alles wat je doet.

Beste Benno,
Het kan gewoon gebeuren, je rekent er niet op dat er zulke mafkezen zijn in zo een intieme omgeving. Trek het je niet aan, suikerpotje vertrouwt je gewoon.

Liefs
John
RobvD
Leeftijd: 42
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door RobvD »

Top dat EC dit alsnog besloten heeft!
Had eigenlijk ook niet anders verwacht.👍

Dit soort nare dingen zet gelukkig ook de wel goedgezinde bezoekers op scherp en letten hopelijk wat meer op elkaar.
Suikerpopje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Suikerpopje »

Lieve mensen van de EC,

Ik ben blij met jullie bericht en de actie die jullie hebben ondernomen. Ik wil bij deze alles graag achter me laten en hoop zo snel mogelijk weer bij jullie de drempel over te stappen. Die drempel is op dit moment nog een beetje hoog, maar met de steun en liefde van Benno denk ik dat het helemaal goed komt.

Lieve groet,
Suikerpopje
Suikerpopje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Suikerpopje »

LaceyF schreef: 30 okt 2023 07:38 Wat vreselijk wat je overkomen is. Hier moet echt harder op gereageerd worden. Ik denk dat ze op het moment van melding nog even niet meer hebben kunnen doen. Ik kan me zo voorstellen dat een permanente ban overlegd moet worden met collega’s om te voorkomen dat dat om persoonlijke redenen gedaan wordt.

Neem wanneer je kunt (of laat Benno dat doen) direct contact op met de EC, bel, mail of ga langs. Ze hebben niet altijd tijd om het forum te lezen dus ik denk (hoop) dat ze deze post gemist hebben.

Sterkte met het herstel hiervan 😘
Hoi Lacey,

Klopt, de EC was al gesloten toen ik mijn verslag plaatste. Benno is vanmiddag naar de EC gegaan en niet lang daarna heeft de EC een mededeling geplaatst met het bericht dat de betreffende man niet langer welkom is in de EC. Wat mij betreft is het nu klaar en wil ik het graag afsluiten.
Ik hoop binnenkort weer naar de EC te gaan.

Bedankt voor je steun! X Suikerpopje
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten