Dinsdag 10 november kan Melizza dus helaas niet komen, dit vind ik erg jammer zoals in het vorige topic aangegeven, maar kunnen we er niet alsnog een geile middag van maken?
Ik ga sowieso even kijken bij de cinema in Amersfoort. Hopelijk ben ik daar niet helemaal alleen en het meest hoop ik dat er natuurlijk een leuk stel of een leuke vrouw aanwezig is.
Ikzelf ben een jongeman van 21 jaar en ben rond 12 uur/half 1 aanwezig.
IK hoop jullie daar te zien, en wie weet wat er van komt. Laat graag even weten of je ook komt, dan weet ik of ik niet voor niks ga.
Dinsdag 10 november geen melizza maar...
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Dinsdag 10 november geen melizza maar...
Bischierig
-
- Contacteer:
Re: Dinsdag 10 november geen melizza maar...
Hey !
Ik zal proberen om er ook rond 1200 uur te zijn, kan misschien ietsie later worden. Ben net als jij bischierig, misschien kunnen we samen op onderzoek? Ben van plan mijn puddingbuks door een glory hole te steken, misschien vind jij het leuk om er aan de andere kant spannende dingen mee te doen?
Tot morgen!
Ik zal proberen om er ook rond 1200 uur te zijn, kan misschien ietsie later worden. Ben net als jij bischierig, misschien kunnen we samen op onderzoek? Ben van plan mijn puddingbuks door een glory hole te steken, misschien vind jij het leuk om er aan de andere kant spannende dingen mee te doen?
Tot morgen!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Dinsdag 10 november geen melizza maar...
sorry zal toch niet aanwezig zijn, is iets tussen gekomen.
Bischierig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten