Vandaag mijn eerste keer in de Cinema.
Bij binnenkomst rond 19.00 aardig rustig. Wat gechilled in de hetero room. Films waren wel oke. Af en toe een wandeling gemaakt naar de overige ruimtes totdat er op een gegeven moment een dame omringd was door een stuk of 10 man.
Eerst ff toe gekeken, daarna kleding uit gedaan en deze in de locker gedaan. Beetje mee gefriemeld. Was weer een nieuwe ervaring voor mij een (semi) gangbang. Leuk om te zien.
Degene die mijn telefoon heeft gevonden en afgeleverd heeft bij de balie wil ik van harte bedanken!!
Tot een andere keer maar weer.
Groetjes,
medi
Donderdag 18 februari Mijn eerste bezoek
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Donderdag 18 februari Mijn eerste bezoek
Dag Medi,
Die dame dat was ik, genoot volop van de belangstelling en de erg actieve mannen.
Dus ik heb jou ook nog even mogen ervaren????
Wij waren naar de bios gekomen en wat mannen en stellen uitgenodigd. Helaas kon er geen van de stellen. Enkele van de mannen kenden we dus al. Maar ik moet zeggen, keurig zoals iedereen eerst op afstand bleef . Wij waren rond 19.30 uur binnen even een kopje koffie, wat babbelen, ontdaan van de overtollige kleding en toen na een teken van mijn kant brak de tent los... mmmmmmmmmmmm.
Onvoorstelbaar hoe mannen dan met "volle bepakking" proberen een graantje mee te pikken van de dame in kwestie. Maar deze dame houdt van naakt, dus even een opmerking tussendoor en de kleertjes vlogen bij de meesten toch wel uit.....
Daarna heb ik me volledig overgegeven aan alle handen, vingers, tongen en pikken die ik tegenkwam. Heerlijke avond weer gehad kan niet anders zeggen.
Diverse standjes gedaan....zittend, liggend, doggy style, half buiten boord hangend
, anaal en zelfs nog een fantastische dp gekregen (een dubbele P(i)eter) haha, en tot slot nog een super geile jongeman die me na mijn uitputtingsslag toch nog weer naar een gigantisch hoogtepunt wist te brengen.
Mannen Bedankt.!!!!!
En wat betreft je mobje Medi, die hebben we naar de balie laten brengen.
Wel beetje zuinig zijn op je spulletjes hoor
geile groetjes
Sue en Lee
Die dame dat was ik, genoot volop van de belangstelling en de erg actieve mannen.
Wij waren naar de bios gekomen en wat mannen en stellen uitgenodigd. Helaas kon er geen van de stellen. Enkele van de mannen kenden we dus al. Maar ik moet zeggen, keurig zoals iedereen eerst op afstand bleef . Wij waren rond 19.30 uur binnen even een kopje koffie, wat babbelen, ontdaan van de overtollige kleding en toen na een teken van mijn kant brak de tent los... mmmmmmmmmmmm.
Onvoorstelbaar hoe mannen dan met "volle bepakking" proberen een graantje mee te pikken van de dame in kwestie. Maar deze dame houdt van naakt, dus even een opmerking tussendoor en de kleertjes vlogen bij de meesten toch wel uit.....
Daarna heb ik me volledig overgegeven aan alle handen, vingers, tongen en pikken die ik tegenkwam. Heerlijke avond weer gehad kan niet anders zeggen.
Diverse standjes gedaan....zittend, liggend, doggy style, half buiten boord hangend

Mannen Bedankt.!!!!!
Wel beetje zuinig zijn op je spulletjes hoor

geile groetjes
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Donderdag 18 februari Mijn eerste bezoek
Sue en Lee schreef:Dag Medi,
Diverse standjes gedaan....zittend, liggend, doggy style, half buiten boord hangend, anaal en zelfs nog een fantastische dp gekregen (een dubbele P(i)eter) haha, en tot slot nog een super geile jongeman die me na mijn uitputtingsslag toch nog weer naar een gigantisch hoogtepunt wist te brengen.
Mannen Bedankt.!!!!!
Wel beetje zuinig zijn op je spulletjes hoor![]()
![]()
geile groetjes
Sue en Lee
Sorry voor mijn wat late reactie.
Ik zat zelf een tijdje in de heterofilmzaal, zo nu en dan kwammen er wat mannen binnen en op een gegeven moment viel het helemaal stil. Dus ik op onderzoek, zie ik jou met heel wat mannen op/rond het bed. Ik had mijn volle bepaking nog aan en wist niet zo goed wat de bedoeling was dus heb ik eerst even de kat uit de boom gekeken. Tot op een gegeven moment ik mij besefte dat als ik van dat moois wil genieten ik natuurlijk ook in mijn adamskostuum moet gaan staan. Dus ik het kluisje gevuld, en volgens mij ben ik bij het omkleden mijn telefoon verloren. Heel erg bedankt nog voor het afleveren daarvan.
Nadat ik in bijna adamskostuum stond (had mijn boxer nog aan) voegde ik mij weer rond het bed. Ik zag hoe je gretig genoot en meerdere malen klaar kwam. Heerlijk om te zien. Alleen wist ik nog steeds niet zo goed wat ik daar nou mee moest, of je het uberhaupt wel relaxed zou vinden als ik aan je zou komen. Maar je ogen bleven dicht, je genoot intens en toen heb ik mijn hand maar naar je borst gehaald en lekker met je borst/tepel gespeeld. Later kwam je mooie poes in handbereik en heb ik je eventjes gevingerd. Tot zo ver mijn deelname aan dit verhaal, wat erg leuk en vooral spannend was.
Wie weet tot een volgende keer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten