SLECHTE FILMS IN GAY CINEMA AMERSFOORT

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
seksinamersfoort
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

SLECHTE FILMS IN GAY CINEMA AMERSFOORT

Bericht door seksinamersfoort »

Gisteravond 25 februari was het wederom geilzellig in Erotica Amersfoort. 2 mannen en een vrouw vermaakten zich op de tafel in de gay cinema. De mannelijke aanwezigen mochten toekijken. Toen iedereen zich ongeveer tot een hoogtepunt had afgerukt, hebben we als kerels onderling de klus afgemaakt in de darkroom. Na afloop hadden we het over de films die in de gay cinema worden gedraaid. Vier man bevestigde wat ik ook vind: SLECHT! Allemaal van die derderangs rotfilms. Waarom worden er niet doorlopend films gedraaid van gerenommeerde productiehuizen als COLT en FALCON en MUSTANG of HOT HOUSE? Er hangen posters in de cinema van gespierde kerels. Die zie je bij FALCON en zo ook daadwerkelijk aan het werk. Maar nu keken we tegen een stel uitgemergelde Braziliaanse straatschoffies aan. Graag een andere keuze, mede namens de andere bezoekers.
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: SLECHTE FILMS IN GAY CINEMA AMERSFOORT

Bericht door FemSubSletje »

Gewoon even aangeven bij de kassa. Ze stoppen er met alle plezier een andere film in voor je.

Maar overleg ook dan even met de overige kijkers. Niet iedereen heeft namelijk dezelfde smaak. Daarom draait er elke keer weer wat anders en ander soort films.

Smaken verschillen en dat maakt de wereld zo leuk :lol:

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
enelya
Contacteer:

Bericht door enelya »

Maar als mannen elkaar helpen moet toch heerlijk wezen, jammer dat ik het niet gezien heb.

Groetjes enelya}MrJanM{
M1977
Geaardheid: homo
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door M1977 »

Per toeval, de 3 x dat ik langs ben geweest (op hele verschillende dagen en ver van elkaar kwa data) heb ik elke x de 3de rangs film gekregen. En niet 1, maar toen 1 film klaar was (ik had t geluk dat ik aan t einde van n dvd binnenkwam) werd de volgende dvd gestart in dezelfde categorie.
Klopt, smaken verschillen (gelukkig!) en op zich heb ik geen probleem met de 3de rangs straatschoffies films. Maar t viel me de laatste x ineens op van "weer"?

Ik denk dat eerder beleid is t goedkopere werk standaard te zetten totdat 'men' naar iets anders vraagt?
trymeout
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Goedendag allemaal. Ik val helemaal niet op gespierde Falcon (or whatever)mannen.
Ik vind die Braziliaanse straatschoffies wel lekker geil.
Maakt trouwens niet uit waar ze vandaan komen; alles is welkom.
Ik vind bijvoorbeeld gayfilms met groepssex en bondage erg lekker
of Candinot films..... En ik vind juist de films in het heterozaaltje vaak oninteressant, terwijl ik bi ben. Als ik een oud verlopen wijf met geverfd haar een halfslappe lul van een lelijke kerel zie opslokken, alsof er iemand met een pistool in haar nek staat en
je hoort daarbij wansmakelijke geluiden, die je met je mond vol niet eens kan produceren..... dan ga ik maar weer gauw terug naar de Braziliaantjes. Maar ik denk dan; pech voor mij, er zitten genoeg mannen die het kennelijk wel lekker vinden. Kom anders naar de gloryholes of de darkroom. Maken we onze eigen
film........
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Geachte forumbezoekers,
Zodra iemand schrijft dat wij derde rangs films draaien en dat goedkoop werk bij ons standaard is??
Is het tijd voor ons om in te grijpen.
Wij draaien uitsluitend kwalitatief goede en nieuwe producties in onze cinema´s van bekende producenten.
Op het forum mag alles gezegd worden maar moet wel op waarheid berust zijn. Als iemand schrijft dat films niet in de smaak vallen mag dat vanzelfsprekend want over smaak valt niet te twisten.
Onze prioriteit is het de bezoekers naar de zin te maken en een oplossing te vinden voor de filmkeuze.
Ideeën en suggesties wat labels en titels betreft zijn altijd welkom op info@eroticcinema.nl
Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten