roos

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

roos

Bericht door Vinroo »

Hallo mensen, hier even een berichtje van Vin. (Vin & roos)

Afgelopen woensdagmiddag was het voor mijn slavinnetje de middag om te bewijzen dat ze 100 % onderdanig aan me is en dus uitvoert wat ik haar opdraag.
(schat ik wil je bedanken, dat je je totaal aan me overlevert en mij volledig vertrouwt, je bent een droomvrouw van me, heerlijk).
Maar om terug te komen op de middag het was idd gigantisch druk en toch wilde ik totale overlevering van mijn sletje zien. terwijl we stonden te kijken in de bios, liet ik het toe dat enkele mannen mijn sletje begonnen te betasten, terwijl ik haar omarmde. Ik voelde tussen ons in, allemaal handen over het lichaam van mijn sletje glijden, over haar kontje, haar slettetieten en kutje. Op een gegeven moment gingen er zelfs handen over haar schouder heen om vervolgens onder haar blouse te verdwijnen, waar vervolgens haar heerlijke slettetieten flink betast werden. ze kreunde er zelfs al van, wat een heerlijk slavinnetje heb ik toch, ik voel me trots en erg rijk met roos. We hebben ons verplaatst naar het kruis waar ik haar heb laten betasten door enkele heren, waaronder een jongen van 21 (of niet elmo?) daarna heb ik haar opdracht gegeven om op handen en knieen op het matras plaats te nemen (geblindoekt) daar heb ik haar heerlijk gevingerd tot aan spuiten toe mmm. daarna heb ik haar laten betasten, vingeren , laten likken en zelfs laten neuken. ze is het waard om mijn slavin te zijn. ik heb haar daarna persoonlijk beloond met een heerlijke neukbeurt, terwijl ze enkele mannen klaar moest trekken, uiteindelijk heb ik mijn zaad in haar mondje gespoten en heeft mijn slavinnetje dit door geslikt.
Al met al een heerlijke geslaagde middag, alhoewel onze voorkeur zeker uitgaat naar een wat minder aantal mensen dan die middag.
Maar goed, ik heb alweer genoeg fantasie voor een eventuele volgend bezoek aan de EC en heb daarbij de volgende training voor mijn slavin al in gedachte:
We gaan naar de filmzaal, m'n slavin gekleed in een mooi rokje, blouse en laarsjes en uiteraard mooie lingerie. roos zal op een teken van mij naar voren moeten lopen in de filmzaal om daar haarzelf te laten zien aan de toeschouwers. hierbij zal ik een toeschouwer vragen om iets uit te trekken bij mijn slavin terwijl ze gewoon moet blijven staan. Dit net zover als ik wil en hierbij tussendoor haar laten stoeien met bv een vibrator. Dan bv weer iets uit laten trekken, waarnaar ze bepaalde houdingen van mij moet gaan aannemen. Ook denk ik eraan om haar dan langs enkele mannen te laten lopen die haar dan even mogen betasten. Om haar daarna weer terug naar haar plaats te laten gaan. Als dit goed gaat zal ze me even mogen pijpen en wie weet laat ik haar dan belonen, met een vingerpartij, door bv. iemand uit het publiek.
Al met al lijkt me dit een goede training voor mijn slavin
Mensen wanneer wij de EC gaan bezoeken weten we nog niet, maar dat dit plaats gaat vinden is zeker een feit.

Groeten,
Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: roos

Bericht door pavus1 »

Hoi Vin en Roos. Klinkt allemaal fantastisch wat je hebt bedacht. En na wat ik de laatste keer van Roos heb mogen aanschouwen, denk ik dat het niet moeilijk zal zijn om de medewerking van aanwezige heren te krijgen. Persoonlijk lijkt het mij geweldig om dit plan te mogen meemaken en dan ook wat meer een actieve rol te spelen. Dus laat het maar horen op dit forum of via een PB als je geen massale opkomst wenst. In ieder geval alvast veel plezier gewenst. Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: roos

Bericht door edhunter »

klinkt niet slecht
laat maar weten wanneer we er moeten zijn?
keesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2010 22:13
Contacteer:

Re: roos

Bericht door keesje »

Hallo Vin en Roos,
Jullie waren geweldig die middag, ik was de gelukkige die Roos mocht strelen en betasten toen zij gebonden was aan het kruis, echt een geweldige vrouw.
Ook mocht ik haar nemen op het matras van Vin maar helaas bij het om doen van het condoom kwam ik reeds klaar, zo geil was de show.
Jammer ik wil het graag nog eens overdoen!
Dank jullie voor deze geweldige middag laat me svp weten wanneer jullie er weer zijn.
gr. Kees
elmootjuh
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:33
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: roos

Bericht door elmootjuh »

hey vin en roos ik ben idd 21 en ik werd echt geil van jouw sletje als ik eraan terug denk stroomt het bloed er alweer door heen graag neem in je sletje nog een keer op het matras... dus ik hoop dat ik jullie snel weer in de cinema tref om dat uit te laten komen..


roos het was echt heerlijk je liet mijn bloed sneller stromen wat ben jij een mooie hete vrouw
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Vinroo »

@ Kees: Ooooow was jij dat??? Ik kon natuurlijk niks zien,maar t voelde lekker! Volgende keer beter? ;)

@ Elmootjuuh: We hebben nog geen idee wanneer we weer die kant opgaan,maar wie weet maken we dan van tevoren wel aan een select gezelschap bekend wanneer en hoe! (nogmaals bedankt voor de complimenten!)

Groetjes roos xxx
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
keesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2010 22:13
Contacteer:

Re: roos

Bericht door keesje »

Roos, ja ik was het en kon wel zien en dat was ook heerlijk !
laat me svp weten via een pb wanneer jullie er weer zijn of eventueel ergens anders ! gr Kees XX
Sander en raysa
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2010 20:28
Geaardheid: bi
Locatie: omgeving Hoofddorp
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Sander en raysa »

Laten we even duidelijk zijn. Ook ik heet roos/raysa en krijg het idee dat sommige mannen mij met Vincent zijn roos verwarren.
We waren er allebei afgelopen week.
En ik/wij, Sander en raysa waren degenen die de oproep in het forum gedaan hadden.
Laat dat even duidelijk zijn.

Succes verder, roos
Frank198cm
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2009 07:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Frank198cm »

Komt één van jullie beide Roosen ook wel eens in Roosendaal?
Gebruikersavatar
Rembrand
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2009 10:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Omg. Rotterdam
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Rembrand »

Volgens mij is dit weer een andere Roos.

We krijgen langzaam maar zeker een boeket Rozen ;)
Leven en laten leven
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten