zaterdagmiddag 6 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
B & E
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:15
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door B & E »

Jammer anders konden we ruilen ;)
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
christofr7
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2008 17:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Nabij Eindhoven
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door christofr7 »

Na enige tijd heb ik haar opnieuw meegenomen naar het matras waar ze zich opnieuw op mijn verzoek door een aantal van de aanwezige heren heeft laten neuken en betasten. Mijn sletje heeft zich deze zaterdag zeer goed gedragen. De beloning was op zijn plaats en ik heb mijn sletje heerlijk geneukt terwijl een van de aanwezigen foto's maakte, waarvoor dank. De overige heren dank voor uw aandeel in dit stadium van haar ontwikkeling.
Dit citaat uit B+E lijkt me iets anders dan de later genoemde (ook door B+E)afgesloten ruimte. ...een van de aanwezigen wijst niet echt op een goede controle.

Het lijkt me heel simpel; als je ergens mag fotograferen dan doe je dat en als het niet mag dan niet. De manager van de cinema bepaalt die regels.
Wanneer bezoekers hun eigen regels maken dan is het einde zoek.
Ik begrijp jullie punt en heb zelf veel gefotografeerd maar dan wel in zaken waar het door de managers gepromote word.

X C

NB zal ik je eens leren hoe je in het donker kunt fotograferen zonder dat iemand het ziet? En de Sir merkt terecht op dat je van een donker en wazig plaatje een uitstekende foto kunt maken.
Gebruikersavatar
B & E
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:15
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door B & E »

sir humpalot schreef:

Jammer overigens, van het botergeile en goed geschreven topic van B&E. Je hebt wat losgemaakt met je melding over het maken van een paar fotootjes maar zie het maar positief, zo dient het verslag meerdere doelen. Enne...uitkijken met ruilen hè. Van ruilen komt....?
Dat was inderdaad jammer. We beloven dan ook plechtig dat we gauw nieuwe input op komen halen in de cinema voor een volgend verslag. Mijn hoofd loopt over van de stoute plannetjes, E. ik hou van je :mrgreen:

Inderdaad goed dat er eens volop over gesproken kan worden op het forum.

In dit kader wilde ik gelijk eens voorstellen.... nee, dat wordt voor een ander topic :)

B.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
christofr7
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2008 17:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Nabij Eindhoven
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door christofr7 »

Dear Sir en B, het is uiteraard nooit mijn bedoeling geweest om een complete handleiding in dit forum te plaatsen. Ik kijk wel uit. Je krijgt je info via PB, maar heb aub even geduld. I am in the middle of het schrijven van een uitvoerig paper. Maar, mijn beste, je hebt gelijk, niet alleen de (potentiele) daders zijn gewaarschuwd maar ook de argeloze, wellicht naieve, bezoekers/toeschouwers.
Al met al een goede topic.

En zoals ik al eerder zei.... E, je bent een heeerlijk ding..... B ik benijd je

X C
richardhallo2
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 nov 2008 10:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door richardhallo2 »

beste allemaal,
Allereerst iedereen dank voor jullie bedrage aan deze discussie. Zeer verfrissend om te zien dat op een correcte manier gedisussieerd kan worden op een forum. Ik heb dat wel eens anders gezien!!
Overigens ben ik tegen het maken van foto's tijdens openingstijden. Misschein kunnen B & E vragen of er buiten de openingstijden foto's genomen mogen worden??
Groeten Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: pleaser69 en 4 gasten