"even een kijke nemen in de bios!!!!"

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

"even een kijke nemen in de bios!!!!"

Bericht door Sue en Lee »

Weer zo'n super spontaan bezoekje wat uitliep op!!!!

Vanmiddag hebben we even boodschappen gedaan in Amersfoort en ja als we dan in de buurt van de bios zijn, kunnen we het niet laten om er even een bezoekje te brengen, dus dat hebben we gedaan.
Het was er erg druk met mannen, maar geen gespannen sfeerje ofzo, gewoon lekker en gezellig en heerlijk geil.
Heb eerst in de cinema Lee heerlijk gepijpt, ben op mijn knietjes voor hem gaan zitten tussen de stoelen in, er kon niemand bij komen hihi, met opzet!! Maar wel allemaal kijkers mmmmmmmmm was erg geil om te doen!
Daarna voorin de bios een heerlijke totaal gladgeschoren geile bekende van ons uit de bios lekker gepijpt. Lee ernaast en getrokken.
Toen werd ik toch wel erg geil van al die kijkende mannen, en zijn we naar de cruisingruimte gegaan, ben heerlijk op de gyno-stoel gaan liggen en me vreselijk laten verwennen door meerdere handen, was echt lekker, daar hebben 2 mannen zich uiteindelijk heerlijk over me heen leeggespoten.
Ook daar zat zo'n heerlijk gladgeschoren geile man bij, die hebben echt wel een streepje voor bij mij!! ;)

Na korte pauze, zijn we op het bed gekropen en heb ik een giga lekkere beurt gehad, een deepthroat gegeven en genoten van al die lekkere pikken om me heen, zelfs nog 2 mannen tegelijk gepijpt mmmmmmmm..
Ook op de bank nog heerlijk aan mijn trekken gekomen en een man helemaal leeggezogen (met condoom) was erg geil om te doen....
Toen nog even teruggetrokken in de gayruimte, (daar kun je tenminste rustig zitten hihi) tot de mannen doorhebben waar de dame gebleven is hahaaha, dus was het ook daar weer een gezellige bende...
Ook daar heb ik nog een heerlijke spermadouche van 3 superspuiters gehad.........geweldig!!

Het "even een kijkje nemen in de bios" liep uit op een geil middagje bios van 01.00 tot 16.30 uur mmmmmmmmmmmmmmmmm
Dus .... we hebben onze middag goed besteed.hihi
Buiten was het toch ook geen weer om te zijn, dus dat kwam goed uit.

Mannen jullie hebben ons erg laten genieten én kreunen hahaaha, super lekker allemaal..bedankt voor jullie bijdrage...

XXX
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Eric
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 dec 2009 13:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Omgeving Amersfoort
Contacteer:

Re: "even een kijke nemen in de bios!!!!"

Bericht door Eric »

Hi Sue en Lee, ik geloof dat ik iets gemist heb vanmiddag? Als ik de beschrijving zo lees, heb ik het gevoel dat ik er toch bij was! Hoop jullie spoedig te zien.
Gr. Eric
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten