een heftig avondje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

een heftig avondje

Bericht door Sue en Lee »

Na die fantastische ervaring van vorige week woensdag, hebben we gisteravond weer de stoute schoenen aangetrokken en richting erotic gegaan.
Heerlijk schoon gedouched, gespoeld en lekker sexy gekleed waren we rond 18.30 uur in de cinema.
Het was er nog lekker rustig, er zouden wat lekkere potente mannen op ons verzoek komen, dus het kon wel eens een heftig avondje gaan worden....
Eerst maar weer even een bakkie gedaan en lekker saampjes op de bank in de cruisingruimte beetje zitten vrijen, en vingeren, lekker opwarmen!!!
Tot onze verrassing kwam Cockring binnen, mmmmm lekkere mannnn!!!
Even beetje bij gekletst en toen kreeg de mond een andere bestemming ;)
Ik werd heerlijk gebeft en kwam al spoedig tot een eerste hoogtepunt.
C. zijn gezicht was drijfnat en daar wilde ik wel even van mee snoepen mmmm...
Niet veel later kwam ook Amersfoortman binnen, nog zo'n lekkertje!!!!! jammie jammie!!
Nog wat mannen die er ook toevallig waren zagen dat ik het wel erg lekker vond om door veel handen betast te worden, dus binnen een paar minuten werd mijn lichaam bedekt met wel 8 handen :D, masseren, wrijven, strelen, haren woelen, ik voelde van alles….
En terwijl ik door C van het ene naar het volgende hoogtepunt werd gebeft en gevingerd lag ik heerlijk te sabbelen aan die stijve pik van A.
Die alsmaar harder en stijver werd. Omdat ik op de bank toch wat buiten het bereik van meer mannen lag, zijn we op het bed gaan liggen.
Daar lag A al op zijn rug, pik rechtop met een jasje aan, die ik direct beklom.
Heerlijk...wat kan die man tekeergaan, geweldig...Ben dan ook giga lekker klaargemaakt en mijn sapjes vloeiden rijkelijk!! Ook mijn kontgaatje werd lekker nat gemaakt en ook daar probeerde nog zo’n heerlijke paal me te dp-en... toch lastiger dan je denkt hè hihi... en rondom me allemaal geile mannen die van het aangezicht genoten en af toe een hand of warme mond voelden...Genot alom..

Na even een drankje gedaan te hebben stonden we al weer heerlijk te voelen, vingeren en trekken... omringd door 4 mannen stond ik te genieten, 2 pikken in mijn handen, stijf te trekken , klaar te maken voor die dp die ik toch wel wilde!!
En zo gebeurde het dus, heerlijke dp gehad op het bed...gigantisch lekker!!
En terwijl we zo bezig waren kwam mijn "dikke" vriend Gooshflash binnen..
Oh ja!!! er stond me nog meer lekkers te wachten..

Het was wel jammer dat er ook een aangeschoten jonge knul rondliep (volgende keer maar direct melden bij Jan), maar hij is goed de les gelezen. Respect in de cinema is van groot belang, en dat maakt het juist zo leuk en lekker om daar zo uit je dak te kunnen gaan, daar hebben we die vervelende mannetjes niet bij nodig!!
Maar gelukkig wisten de mannen hem ook van me af te houden, dus ik kon heerlijk genieten van de echte heren...

En dat heb ik zeker gedaan, en volgens mij heb ik de heren ook aardig naar hun hoogtepunten weten te brengen, stuk voor stuk gingen ze "geradbraakt" de deur uit hihi!! Bij sommigen kwam het zelfs vanuit de ténen haha... heerlijk om de mannen zo te zien en te horen genieten, want ook die mannen kunnen grommen hoor!!!
Ik ben flink doorgeneukt en ondergespoten, precies zoals ik het graag heb!!!
We hebben een heerlijke avond gehad, mede door het oplettende oog van Lee kan ik me zo heerlijk laten gaan... Hij is vaak drukker met opletten dan zelf bezig te zijn, maar hij geniet enorm van mijn genot, wat een toppertje hè!!!

Dit soort avondjes smaakt altijd naar meer!!! dus..........
dit was zeker niet de laatste keer!!

Heren bedankt voor jullie heerlijke bijdrage en gezelligheid.. en.......schone frisse geschoren lijven zoo belangrijk!! Het was weer genieten!!!

p.s. en niet te vergeten de complimenten voor het schoonmaakteam, het ziet er altijd weer tip-top uit. Een genot om er een avondje door te brengen.

XXX Lee en Sue
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: een heftig avondje

Bericht door amersfoortman »

Beste Sue en Lee ,

Ik heb werkelijk een topavond met jullie gehad , super leuke en lekkere mensen zijn jullie , ik heb me weer helemaal laten gaan en al je gaatjes genomen,de DP was goddelijk , cock vulde je kutje en ik je andere gaatje ...
Mijn pik verdween er helemaal in .. hoop jullie snel weer te ontmoeten.

gr Pieter
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: een heftig avondje

Bericht door Sue en Lee »

precies .............zo was het!! Geweldig.
Dank voor je lieve woorde en het genot was wederzijds.

xxx
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
gooshlflash
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 sep 2008 19:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: een heftig avondje

Bericht door gooshlflash »

Hier is maar één woord voor: FANTASTISCH!

Bedankt voor de super avond.

.... en 't kwam echt uit m'n tenen, vooral de laatste heftig ronde op de bank, maar volgens mij was dat wederzijds.

See you soon!
Wie heeft er plaats voor m'n DIKKE vriend?
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: een heftig avondje

Bericht door Sue en Lee »

hhhmmm, daar kon je wel eens gelijk in hebben goosh....was zeker wederzijds. en dat het FANTASTISCH was ...........YES!!!!

See you Very Soon ;)
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Africanmight en 8 gasten