gangbang maandag middag 29 april amersfoort of hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: gangbang maandag middag 29 april amersfoort of hilversum

Bericht door amersfoortman »

Wat een geile middag , het gangbang lovers stel (ik weet jullie namen niet :oops: ) kwam ca 15 minuten later dan gepland binnen , dit om de spanning extra op te bouwen, er zaten inmiddels gezellig keuvelend ca 25 a 30 mannen te wachten ....
Eenmaal binnen was het snel gezellig , leuke woordspelingen om het ijs te breken terwijl de vrouw van het stel zich 'gezellig ' aan klede, netkousen, kort rokje brrr
Ze nam plaats op het grote orgiebed met voldoende ruimte er omheen voor iedereen ,ze is een ware liefhebster en kreeg er geen genoeg van !!! ze pijpt goddelijk terwijl haar behendige vingers je ballen masseren euuuuhhhhhhh , gelijktijdig werkte de mannen zich in het zweet en neukte haar of het leven er van af hing.

Afsluitend nam ze plaats voor in de filmzaal waarna ieder zijn zaad over haar heen kon spuiten , grote vlokken hingen aan haar kin en tieten , GEIL !!!

Alsof de middag nog niet succesvol was diende zich een 2e stel aan , ook zij was niet voor een pik te vangen en zoog als en jong lam !!!!

Dames en jullie partners heel erg bedankt , ik heb genoten :P :D :shock: :lol: ;) :)
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 12 gasten