discussies over buitenspeelplaatsen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
rob
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: discussies over buitenspeelplaatsen

Bericht door rob »

Goed bedoeld om dit te zeggen, alleen:

De bromsnorren zijn al lang op de hoogte. als je een beetje googlet op buitensex strand dan zie je vele locaties voorbij komen en daar staat het laakse strand ook bij dus. Die bromsnorren zullen dat ook heus wel doen.
Volgens mij is het Laakse stand dus nu niet ineens als locatie voorbij.
Veelal bepaald de plaatselijke politiek of het voorbij is : zie spaarnwoude en zilverstrand van Almere. Zorg dus dat je de (locale) krant leest, want vaak wordt daarin aangegeven dat de burgers het gesex in het openbaar zat zijn.
Dat is echt het moment om op te gaan passen. Tot die tijd : laat je niet tegen houden en geniet vooral buiten van het naakt lopen, bekeken worden en lekker van elkaar genieten.
Ga ik ook weer lekker doen
geile bi-man en nudist, sportief en intiem geschoren. Op zoek naar mv-stel voor mmv. Of naar v of m alleen.
hou van bisex, geile nudisme. Lichte kinky sex.
Heerlijk buiten naaktlopen, bekeken en betast worden, pijpen en langdurig gepijpt worden
2BIG2handle
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: discussies over buitenspeelplaatsen

Bericht door 2BIG2handle »

rob schreef:Goed bedoeld om dit te zeggen, alleen:

De bromsnorren zijn al lang op de hoogte. als je een beetje googlet op buitensex strand dan zie je vele locaties voorbij komen en daar staat het laakse strand ook bij dus. Die bromsnorren zullen dat ook heus wel doen.
Volgens mij is het Laakse stand dus nu niet ineens als locatie voorbij.
Veelal bepaald de plaatselijke politiek of het voorbij is : zie spaarnwoude en zilverstrand van Almere. Zorg dus dat je de (locale) krant leest, want vaak wordt daarin aangegeven dat de burgers het gesex in het openbaar zat zijn.
Dat is echt het moment om op te gaan passen. Tot die tijd : laat je niet tegen houden en geniet vooral buiten van het naakt lopen, bekeken worden en lekker van elkaar genieten.
Ga ik ook weer lekker doen
Uiteraard weten de veldwachters wel waar de verschillende plekjes zijn.
Alleen proberen ze het uit te dammen door dergelijke strenge regels zoals hierboven beschreven.
Het is gewoon veel verstandiger dit niet openbaar te bespreken!!
Je vestidg de aandacht er op en triggert alleen maar dat er nog scherper op gelet gaat worden!
Dus afkappen dergelijke berichten en alleen via PM aub!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten