Roberta

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Roberta
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Roberta

Bericht door Roberta »

Wij zullen in Amersfoort zijn tussen twee en vijf uur.
pavus1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Roberta

Bericht door pavus1 »

Hoi Roberta,
Ik heb erg van je genoten vanmiddag. Kwam alleen veel te snel hihi.
Helaas moest ik om 3 uur even weg en was je daarna om 15.45 al naar huis, ik had graag nog wat meer van je aanblik en geile spel willen genieten. Volgens mij genoot het andere stelletje ook wel van wat ze zagen. Ben benieuwd of ze snel weer terugkomen, zag er ook heerlijk uit.
Ik hoop tot ziens en geniet ervan
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
pavus1
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Wat een geluk, het stelletje dat eerst naar Roberta had staan kijken is nog terug gekomen.
En dit keer was duidelijk dat ze ook wel leuke geile spelletjes wilden spelen.

Nadat het erg mooie vrouwtje een tweede keer alleen naar de gloryhole tussen de zalen was gekomen waagde ik de gok en stak mijn stijve door een gat. Direct had zij hem in haar handen en speelde ermee, heerlijk. Haar man kwam haar halen en gaf aan dat ze zich even moest omkleden, maar al snel waren ze weer terug. Weer mocht ik door haar verwend worden en dit keer speelde ik ook met haar natte kutje door een hole, erg geil als je elkaar dus niet ziet mmmm

Hierna werd ze aan het kruis gezet en geblinddoekt. Ondertussen kleedde ik mij uit, want dit ging vast nog heerlijk verder. Al snel zorgde haar man ervoor dat iedereen haar mooie lichaam kon bewonderen. Ik mocht nog even controleren of ze lekker nat was en niet lang daarna pijpte ze haar man terwijl ik haar vingerde.

Vervolgens ging het verder op het bed waar ik haar heerlijk mocht neuken terwijl ze op mij had plaats genomen. De aanwezige heren vonden het ook prachtig en terwijl haar man haar neukte werd ik weer gepijpt. Hierna klom ze weer op mij en neukte ze mij naar een geweldig hoogtepunt. Het was fantastisch. Ik hoop hun nog vaak tegen te komen bij de EC.

Roberta en het andere stel Bedankt voor een heerlijke middag

Groetjes
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Nou bedankt Pavus voor het compliment! Het was een spannend bezoekje!!

Roos

Ow en leuk om eens kennis te maken ;) ...hebben je naam al vaak voorbij zien komen hier op het forum!
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
pavus1
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Het is er dan toch een keer van gekomen, nadat ik jullie ongeveer 3 jaar geleden eens heb gezien. Toen vond ik het al geweldig om naar je te kijken. Dacht dat ik niet meer in de juiste leeftijdsgroep zat, maar niets bleek minder waar. En eerlijk gezegd ik had jullie na al die tijd niet meer herkend. Toch geluk gehad vandaag hihi. En het was de moeite van het lange wachten meer dan waard. Al hoop ik dat het nu niet nog eens 3 jaar duurt :D. Want sjonge wat was het geweldig lekker. Tot een volgende keer hoop ik :oops:

Paul
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Zoveel ouder ben ik toch niet geworden, dat je ons niet meer herkende? :o :lol:

Idd leuk om eens op deze manier "kennis te maken" ....dan weet je wie er achter de naam op het forum zit.

We zijn de laatste tijd niet meer met zeer grote regelmaat in de EC geweest. Veel andere verplichtingen én eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat er téveel themadagen/avonden etc zijn. Je moet écht plannen als je niet van zulke dingen en de bijkomende drukte houdt. Probleem is dat die geile buien (mét de onderdanige stemming) juist niet te plannen zijn :D
Maar goed, soms nemen we de gok en meestal pakt het positief uit, zoals ook gisteren!

Het was erg spannend allemaal. Vin weet me meestal al wel snel in de juiste mood te krijgen! Mn blinddoek geeft me ook wat meer vrijheid, dan durf ik meer....dat weet hij en daarom haalt hij hem ook soms weg.

Nou wie weet treffen we elkaar nog weer eens een keer spontaan!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: arie1971, Dennisnew1990 en 14 gasten