Stel Zaterdag 29-5

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
HornyRus
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2010 03:12
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stel Zaterdag 29-5

Bericht door HornyRus »

Hey,
we zijn een BDSM minded stel uit het midden des lands... hij 45 top, zij 35 bottom, heerlijk gebruikslijf, altijd nat en gewillig kutje, beiden bi . ZIj zal onder zijn leiding uitgebreid gebruikt en genomen worden. Alles 100% safe maar verder geen limits.
We zijn al eens vaker geweest maar nog nooit op zaterdag. Eens kijken wat dat brengt!
We zijn er zatermiddag de 29e vanaf een uur of 4 als het tegenzit half 5.
Dusssss, we hopen op "doeners", mannen (of vrouwen erbij, des te leuker) !!!!
Laatst gewijzigd door HornyRus op 29 mei 2010 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
HornyRus
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2010 03:12
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door HornyRus »

Dank voor je waarschuwing maar dat weten we, jammer het is niet anders. Is er over het algemeen wel wat "verkeer" op zaterdagmiddag in de bios?
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Sue en Lee »

wij "verkeren" er wel eens op de zaterdagmiddag..altijd weer spannende avontuurtjes beleeft.
;)

veel geil plezier gewenst
xxx
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
gooshlflash
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 sep 2008 19:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door gooshlflash »

Wauw, wat een middag!!!!! :shock:

Een korte omschrijving van een spetterend uurtje.

Uiteraard waren er een flink aantal mannen wegens de kennisgeving op het forum. Een heen en weer gewandel van heb ik jou daar, maar er was geen stel te zien, totdat....

Rond 16.15 uur kwam er een stel binnen en nam plaats in de HE bios, deze zat verder uiteraard ook gelijk vol. Een beetje gerommel maar verder weinig actie.

Om ca. 16.35 uur kwam er nog een stel (die zich hadden aangekondigd bleek later) en nam op de voorste bank in de bios plaats, ze lieten er geen gras overgroeien, gingen gelijk geil aan de slag.
Ze was lekker aan het pijpen en al snel ging het jurkje omhoog en het heerlijk geile kontje de lucht in! Gelijk (helaas) hele horden mannen er om heen die haar flink betasten en weet ik het allemaal meer, een beetje te opdringerig naar mijn mening althans)
Het andere stel schrok hier volgens mij zo van dat ze gelijk het hazenpad kozen (als ik het mis heb hoor ik het graag van hun!)

Bij de nodige mannen was de druk zo hoog dat in een mum van een tijd er een flink aantal "klaar" waren en de zaal verlieten.

Het geile stel vertrok daarop naar het grote bed voor de volgende sessie, hier nam de meester haar eerst zelf eens even flink onder handen om haar daarna weer beschikbaar te stellen aan de liefhebbers, wat een geil sletje zeg!!! Op alle manieren kwam ze aan haar trekken.

Inmiddels was ondergetekende en nog een 3 a 4 mannen overgebleven voor de grote finale. Van de meester kreeg ze een flink pak slaag op haar heerlijke billen terwijl hij er flink doorneukte op z'n hondjes! (en een flink pas slag was ook echt een flink pak slaag, die heerlijke billen tintelen nog wel even zeg!)

Uiteraard heb ik dat lekkere ding hier zelf ook even flink mogen verwennen, super hoor! Ook de andere heren deden flink hun best.

Na een korte pauze (en weer verdwenen er een aantal mannen) is het sletje vastgebonden aan het kruis, met het gezicht naar de muur, vervolgens ging flink de zweep er overheen, ze kreunde het uit van genot.

Een goede bekende ;-) en ook vaste bezoeker van EC heeft vervolgens even een been van het sletje flink hoog opgetild zodat ik er nog even flink door kon neuken (en ze vond het lekker begreep ik later - stiekum achterom kijken hé sletje! - pas op hoor)

Inmiddels naderde sluitingstijd en hebben de meester, het sletje, en de 2 overgebleven mannen nog even na gepraat en hebben we allemaal tevreden EC verlaten!

Cheerio, 't was TOP
Hartelijk dank voor de geile middag!

Groeten gooshlflash! 8-)
Wie heeft er plaats voor m'n DIKKE vriend?
biuwe
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2008 12:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door biuwe »

Het was inderdaad een geile middag zeker toen het sletje aan het kruis hing
onderhanden genomen werd met de zweep en een bekende van mij haar flink door neukte. Voor herhaling vatbaar maar dan onder prive omstandigheden ;)
Tot horens,
Bi Uwe
jolanda en bert
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2010 09:19
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door jolanda en bert »

Tja, hier dan een reactie van dat 'andere' stel.

Wij hadden afgelopen week eens geïnformeerd hoe het er nou aan toe gaat omdat we ook eens wilden komen kijken. De oproep van dat BDSM-stel hebben wij niet meer gezien.

Je komt dan voor het eerst en als je dan ziet dat alle mannen (overigens na goedkeuring van hem) er meteen bovenop springen weet je echt niet wat je overkomt. We hebben elkaar eens aangekeken en zijn toen idd vertrokken. Achteraf dus maar goed ook, want BDSM is niet echt onze stijl.

Jammer, we hadden ons er erg op verheugd en hadden dit speciaal ingepland in ons weekendje Utrecht.

Dit is al de derde poging om naar een sexbios te gaan; in Weert waren we 10 minuten voor sluitingstijd, in Luik bleek het erg smerig te zijn en nu dit. Misschien komt het er toch nog eens van!
jolanda en bert
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2010 09:19
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door jolanda en bert »

Nog even dit.

Waarom niet wachten genieten van een mooie show van Jolanda. Haar zien pijpen en neuken en dan, ja dan als de stemming er is, je omstebeurt laten helpen en haar met z'n allen lekker onderspuiten.

Is dat een gek idee of fantasie.

Nee snel je gram halen en binnen een paar minuten klaar zijn. Daar schiet je wat mee op.

Heren voor 'ons' is het in deze bios gedaan.

Veel plezier.

En niet meer tot ziens.

Groeten

Jolanda en Bert
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Lady Humpalot »

Beste Jolanda en Bert,

Wat jammer dat het jullie zo is tegen gevallen. Misschien toch iets te hoge verwachtingen gehad?
Als er een stel zich aangekondigd heeft, dan kun je rekenen op een toeloop van gretige mannen. Een aantal kunnen dan de "hitte" niet "handelen" en komen te snel tot een uitbarsting. Die zie je dan voorlopig niet meer.. wat er dan overblijft aan medespelers, zijn vaak de heren die het juist heerlijk vinden om wat langer te genieten.. van het schouwspel bijvoorbeeld..
Het is een kwestie van het gegraai even laten uitrazen.. En als het je te gortig wordt dan vraag je gewoon of het even minder kan.
Het credo is dus: duidelijk zijn in wat je wil. Communiceer! Laat vooral ook weten wat je niet wilt. Je kunt het precies zo krijgen als je het hebben wilt.
Het is erg jammer dat jullie de EC als zo'n teleurstelling hebben ervaren.
Het is echt de moeite waard om het nog eens te proberen. Gewoon onaangekondigd en ook liefst niet op een moment dat iemand anders een spectaculaire sessie in het vooruitzicht heeft gesteld.
Als je weet dat er een BDSM stel komt, dan gewoon niet komen. Als dat duidelijk niet jullie voorkeur heeft.
Echt de EC is net zo leuk als je het zelf maakt..

Hopelijk mogen jullie daar net zoveel plezier beleven als mijn Sir en ik.

groetjes

Lady Humpalot
Black
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Black »

Er worden in EC alleen volwassen mensen toegelaten. Op basis daarvan mag er worden verwacht dat de aanwezigen zich ook als volwassenen gedragen dus fatsoenlijk en met wederzijds respect. Ook met fatsoen en wederzijds respect kan er eindeloos veel seksueel plezier zijn. Als volwassenen aangesproken moeten worden op hun (wan)gedrag dan is er echt iets mis met deze volwassenen en ik vraag mij of het nog wel effect heeft en/of zinvol is; sommigen leren het volgens mij namelijk nooit.
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Vinroo »

Ik heb nu een paar dagen meegelezen hier en wil nu toch ook ff mn zegje doen.

Jolanda en Bert, ik denk dat jullie het gewoon erg slecht getroffen hebben die dag. Wij zijn nu een paar keer naar de EC geweest en ik moet zeggen dat de (meeste) mannen eigenlijk wel afstand hebben gehouden tot Vin ze toestemming gaf om zich in het geheel te mengen. Een enkeling daargelaten natuurlijk,maar ook dan stopten ze gelijk waar ze mee bezig waren als Vin er wat van zei. Onze ervaringen zijn dus totaal niet negatief! Natuurlijk lopen er de ene keer leukere mannen/stellen rond dan de andere keer, maar ook dát is een kwestie van smaak en voorkeur. Wij hebben ook wel eens een aankondiging gelezen op het forum en dat leek ons zó spannend en geil ,dat we er een bezoekje aan gewaagd hebben,maar toen we er eenmaal waren,bleek dat dus totaal niet ons ding te zijn. Kan gebeuren toch? Dan heb je 2 opties: weggaan of naar een andere ruimte gaan en daar je eigen ding doen. Wij hebben voor dat laatste gekozen en er alsnog een lekkere middag van gemaakt.

Misschien is het voor jullie een idee om een keer (onaangekondigd) te gaan als er op het forum ook geen stellen/vrouwen zijn die hun bezoek hebben aangekondigd...? Of je kan van tevoren een paar mannen inlichten via PB. Er zijn dan mogelijkheden genoeg om lekker je eigen ding te doen en het langzaam op te bouwen!

Groetjes roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten