Het was lekker rustig in de ec vanmiddag, rond een uurtje of 4 kwamen we binnen. Het was erg rustig vertelde Jan, maar dat is voor ons geen probleem, zelfs met één lekkere man erbij hebben wij al gauw een heerlijk middagje.
En we boften, want er waren zelfs twéé lekkere mannen die het wel zagen zitten met ons mee te spelen.
Eerst even een filmpje in de gay zaal gekeken, jaja de gayzaal.... Wij vinden dat zo ontzettend geil om mannen met elkaar te zien spelen en te genieten..mmmmmmmm...

Dus lekker opgewarmd door de geile film gingen we samen heerlijk aan de slag in de cruisingruimte.
Daar was nog een man die het wel erg lekker vond en voorzichtig zijn handen over mijn lijf liet glijden... mmmmm geen afwijzing voor hem, dus verder op onderzoek en binnen no time lagen we heerlijk met zijn drietjes op het grote bed, elkaar te bevredigen.
Na verloop van tijd even een rustpauze ingelast, want achter elkaar klaargevingerd en gebeft worden dat kost de nodige energie dus even een herstellingsmoment genomen. Gezellig zitten babbelen, ook dat kan in de ec.
Maar de klok tikte door en het werd al over half 6, dus niet veel tijd meer als we nog even lekker wilden spelen...en dat wilden we wel.
Mijn liefie lag zichzelf inmiddels heerlijk te trekken op de bank, en van die aanblik word ik geil en kan het niet laten om hem erbij te helpen en heerlijk aan zijn lekkere stijve pik te zuigen.
Nadat we even samen bezig waren voelde ik alweer een paar heerlijke vingers mijn kutje beroeren.
Achter me was de mede ec ganger komen zitten, ik nestelde me lekker tegen hem aan ondertussen mijn mannetje verwennend kwam er een super lekkere bi-man meespelen.
Hij wist precies hoe het spelletje gespeeld werd en liet ons meer dan genieten.
En dat hij er ook zichtbaar van genoot was duidelijk te zien en te horen. Geweldig zoals die man vol overgave genoot.

Door dit heerlijke spel met ons vieren kwam de één na de ander heerlijk klaar..
Het was dus weer een erg lekkere middag zoals we altijd hebben in de ec.
Super genoten... voor ons was het dan ook een 4-4 gelijkspel..

Sue en Lee