Trans travestiedag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mikeme
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Trans travestiedag

Bericht door Mikeme »

Gisteren naar de Transdag geweest in Amersfoort, wist niet goed wat ik ervan kon verwachten maar toch de stoute schoenen aangetrokken.

Bij binnenkomst liep er al een vrij mooie "dame" door de winkel, helaas was het verder in de cinema nog wel rustig.
Beetje filmpje gekeken.....pffff toch wel erg spannend zo'n transfilm......toen kwam er een stelletje binnen..YES, helaas moest ik door een dringend telefoontje van mijn werk weg.

Toch besloten om weer terug te gaan en gelukkig maar, er liepen een hoop mooie "dames" ook wat minder mooie hahahaha ieder zijn smaak!!
Nog leuk gekletst met een engelse dame...het stelletje was alweer weg maar ik heb een bijzonder leuke dag gehad!! Ik zeg volgende keer weer....M
beertje68
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Trans travestiedag

Bericht door beertje68 »

Ik was er om 12 uur en was er de enige tv-girl best erg jammer.
Maar goed stond in de winkel even en toen kwam er een stel binnen en viel duidelijk un de smaak.
Her en der in de cinema wat gegeild met elkaar alleen al die mannen die ons volgde pffff
Dus in de darkroom achter het gordijn maar was wat krap.

Zijn maar even naar buiten gegaan en daar wat gekletst kwam er een leuk dame die de winkel in wilde en mij complimenteerde met hoe ik er uitzag. Dat voelde zo lekker bedankt dame.
Nog even met het stel in de heterozaal gezeten maar de mannen bleven ons bekijken en voelde ongemakkelijk
Ze we zijn gegaan en toen we de spullen pakte kwam er net een andere tv-girl binnen was toen reeds 15 uur dus zijn we gegaan een fijne ontmoeting en voor herhaling vatbaar.

xxx

amber
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten