Kijkers
- Sander-1
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Kijkers
Seks in een EC, parenclub of op een “vrijgezellenparty” is openlijk, zo hoort het daar ook te zijn en dit is nu juist het leuke ervan. Als je niet wilt dat alle aanwezigen het kunnen zien kan je het feestje beter bij iemand thuis houden of je huurt een urenhotelkamer of een motelkamer.
A dirty mind is a joy forever.
- Knikker
- Leeftijd: 44
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Kijkers
Ik
Time place...
misschien kunnen we later in de bondage duiken
Time place...
misschien kunnen we later in de bondage duiken
- Sander-1
- Contacteer:
Als je privacy zoekt kan je dat niet in de EC zoeken. (zoals ik reeds heb aangegeven) Je bent daar met anderen. Ook de darkroom is geen privéruimte. Als je niet bent uitgenodigd om actief deel te nemen is het inderdaad goed wat afstand te bewaren. Als je niet zeker weet of je mag deelnemen, vraag het dan. Als je het niet kunt verdragen dat er anderen om je heenslaan blijf dan niet in de EC.suckboy1987 schreef:Kijken van een afstandje ok, maar je hebt ook mannen die met hun neus er letterlijk bovenop gaan staan bijvoorbeeld in de gloryhole ruimte tussen de filmzalen.. tsja dat hoeft voor mij ook niet echt.. bovendien als je merkt dat een stel of iemand privacy opzoekt.. dan hoor je dat toch te respecteren? Lijkt mij...
- Sander-1
- Contacteer:
Ik blijf erbij wanneer je privacy zoekt, ga dan lekker anders heen. En nog iets: Wanneer men zich aan de huisregels houdt is geen enkele bezoeker gerechtigd een andere bezoeker de toegang tot een ruimte te ontzeggen Als je sociaal wil zijn probeer je niet in een hoekje weg te kruipen.suckboy1987 schreef:Het heeft vooral met een stukje sociaal zijn naar elkaar te maken. Als iemand (wie dan ook) geen interesse heeft dan laat je diegene met rust en ga je niet met je neus erop blijven staan. En als mensen privacy opzoeken bijv in een hokje in de darkroom laat ze dan lekker:)
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Zie hier één van onze huisregels
•Stoor anderen niet in hun spel met woord of daad. Onthoudt je van commentaar over het spel van anderen of over de personen voor, tijdens en na een spel. Storen of commentaar geven kan verwijdering tot gevolg hebben
Wij gaan verder dit onderwerp sluiten.
EroticCinemaTeam
•Stoor anderen niet in hun spel met woord of daad. Onthoudt je van commentaar over het spel van anderen of over de personen voor, tijdens en na een spel. Storen of commentaar geven kan verwijdering tot gevolg hebben
Wij gaan verder dit onderwerp sluiten.
EroticCinemaTeam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten