Binnen de jas opgeborgen en eens rond gaan kijken. Eigenlijk best wel veel mensen al in de cinema en dat op een maandag. Al snel had ik door dat er in de filmzaal ook wel aanleiding was voor deze toeloop. Een leuk stel dat ik al eens eerder had gezien in de cinema was elkaar lekker aan het verwennen. Eerst maar eens van achteruit de cinema staan kijken, maar veel kon ik helaas niet zien. Maar al snel kreeg ik de mogelijkheid om het schouwspel van iets dichter bij te bekijken en dat was al meer dan ik de vorige keer had gezien. Ze voelden zich blijkbaar al goed thuis in de bios en werden door de aanwezige heren ook lekker met rust gelaten, alle heren keken van een afstandje toe.
Nadat ik op de eerste rij had plaats genomen en zo een nog iets beter zicht had gekregen op hun spel werd ik tot mijn verrassing door de man van het stel uitgenodigd om eens bij zijn meisje aan te schuiven. En zo'n aanbod sla ik niet af natuurlijk hihihi. Ik heb haar voorzichtig opgewarmd met wat strelingen over haar heerlijke borsten die ze voor mij ontbloot had, terwijl zij intussen mijn jongeheer al lekker in de hand had genomen. Haar vriend verwende ondertussen haar poesje en nadat hij zijn plekje had afgestaan nam ik deze taak even van hem over. Volgens mij genoot ze hier wel van en zo heb ik lekker haar klitje en poesje van binnen en buiten ter hand genomen, onderwijl haar lekkere tepels even tussen mijn lippen nemend. Wat is dat toch heerlijk als iemand zich zo aan je overgeeft.
Vervolgens weer even op twee benen gaan staan en dit was voor haar het moment om haar lippen om mijn toch al stijve penis te schuiven. Een heerlijke pijpbeurt was mijn deel en jongens wat genoot ik hiervan. ondertussen kon ik nog heerlijk haar borsten strelen en de tepels tussen mijn vingers nemen. Maar zo'n lekkere meid die aan je eikel likt en hem diep in haar mond neemt, dat houd ik nooit lang vol. Ik waarschuwde haar dan ook zachtjes in haar oor fluisterend dat als zij daar zo mee door zou gaan ik wel haar borsten onder zou spuiten en tot mijn vreugde antwoordde zij dat ze dit wel lekker vond. Dus nog geen 30 seconden later nam ik haar heerlijke borsten in mijn handen en duwde ze lekker naar elkaar om er vervolgens mijn bijdrage overheen te spuiten. Dat was echt zo heerlijk, dat ik al lang niet meer zo gevoeld had. En zij genoot er zichtbaar ook van. Vervolgens maar alles weer lekker schoonmaken en met een bedankje mijn plaats afgestaan aan een volgende heer die door het stel werd uitgenodigd. Ik heb hier nog lekker naar zitten kijken, want dat is toch ook iets wat ik graag doe, kijken naar mensen die heerlijk geil bezig zijn.
Niet lang daarna was het spel voorbij en nam het stel afscheid van de aanwezige heren. Mijn complimenten aan dit lekkere stel, jullie waren top. Geweldig dat ik met jullie lekkere spel mee mocht doen. Ook de complimenten aan de aanwezige heren, iedereen keek lekker toe en liet het spel gaan zonder opdringerig te worden. Zo kan het dus ook. Voor mij in ieder geval een heerlijke afsluiting van het jaar, want dinsdag zal het er waarschijnlijk niet meer van komen, alhoewel..... je weet maar nooit

Groeten en de beste wensen voor alle EC-bezoekers, tot volgend jaar