Hot Angel komt ook naar de Gangbang van Mathilda...........

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Orgiepete
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Hot Angel komt ook naar de Gangbang van Mathilda...........

Bericht door Orgiepete »

Hoe lang blijven jullie vanavond?
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Hot Angel komt ook naar de Gangbang van Mathilda...........

Bericht door driekeerpotent »

jammer dat ik niet kan want heb op 28 juli zo ontzettend lekker angel geneukt totaal driekeer en daar ik de eerste keer snel klaar kom maar de keren dat hij daarna weer stijf is duurt het steeds langer,kreunde ze de derde keer het hardst dat ik door moest gaan.
de eerste keer neukte ik haar zonder mijn cockringen,toen ben ik even in de bios gaan zitten en mijn ringen om mijn lul gedaan en weer stijf laten worden,toen was ze bezig bij de airco,mijn lul stond al stijf en een condoom erom,ze had al snel door na even pijpen dat hij groot was en keerde haar kut naar me toe waarna ik haar bij haar heupen pakte en hem er tot mijn ballen in stootte waarbij ze lekker kreunde,ik greep haar tieten en spoot haar toch al snel weer vol.
weer even in de bios,duurde nu iets langer voor hij weer lekker stijf was en weer naar haar toe,ze werd nu door haar vriend(denk ik) op het bed genaaid,er stonden mannen om haar heen,maar het was haar even te druk waarna ze naar de voorste bank bij de ingang van de bios liep,ik ging met mijn stijve direct naast haar staan en ze pakte hem alweer vast waarna ze me voor haar mond trok en een andere man erbij haalde die ze vast begon te trekken en mij lekker pijpte,ik kneede haar tieten en voelde mijn paal weer echt superhard en dik worden door die cockringen.dat voelde zij denk ook want ze stond op en draaide die geile spleet weer naar me toe waarna ik hem er weer goed instootte tot aan mij ballen. Ze kreund weer steeds harder maar nu kon ik lekker lang in die natte spleet doornaaien en ondertussen pijpte ze er twee klaar,supergeil om zo te staan met al die stijve palen er omheen(ik ben namelijk bI verkennend) maar uiteindelijk was ik toch te geil om haar nog langer te neuken en spoot het condoom weer vol.
Ik ben toen weggegaan want het was er bloedheet.
Hoop snel weer te kunnen als zij er ook is.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Hot Angel komt ook naar de Gangbang van Mathilda...........

Bericht door driekeerpotent »

hoi Angel,ik kan as donderdag niet maar zou je zo graag weer lekker een paar keer neuken,als je volgende week woensdag weer in hilversum bent neuk ik je geen drie keer maar 4 keer ,beloofd,krijg je 4 keer die dikke lul met cockringen. Groetjes Gerard.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Multibanaan en 12 gasten