Verslagje van 6 Maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verslagje van 6 Maart

Bericht door LeerMeester »

Zo als aangegeven in een ander bericht, zijn We inderdaad even na 18.00 uur aangekomen in EC.
Snel naar binnen en kijken wat er al te doen is...mm weinig dus, alle activiteit kennelijk al naar huis.. best wel jammer.
Ik had niets gepland en ook geen oproepje gedaan maar W/wij hebben het eigenlijk altijd en overal wel naar O/ons zin.
Tijdens het omkleden van mijn slavin ben ik alvast de ruimtes gaan bekijken, W/we konden overal terecht dus dat kon geen problemen opleveren.
Heel even bij het scherm gezeten om eens aan die sfeer te proeven, en tot mijn blijdschap, wel heren in de ruimte maar op afstand en zeer respect vol niets van dat negatieve wat je soms leest.. supper!
Al snel zijn W/we vertrokken naar de donkere ruimte, g-sub mocht een flogging ervaren, terwijl er heren op gepaste afstand stonden te kijken, weer dat prettige gevoel van zie je wel W/we zijn hier nu de derde keer en alle keren is het gewoon topie!
Omdat het niet druk was vond Ik het wel leuk om de sm sessie snel af te breken en g-sub aan iets anders te onderwerpen, dus geblinddoekt in de stoel gezet, een paar knijpers gepakt en aan de heren aangeboden, somige lieten het gaan maar er waren er drie die de uitdaging aangingen, na een hand gebaar van Mij pakte de eerste ( kennelijk ook een Dominant ) de handschoen op en begon met de knijper en de aangeboden slavin te spelen.
Haar tepel moest er aan geloven al gouw kwamen de andere twee ook in actie, de andere tepel en tja dan blijft er een klit over.. ;-).
g-sub die geblindoekt was begreep natuurlijk dat het niet haar eigen Meester was die deze folteringen aan haar toe bracht, ze heeft zich dus geweldig gedragen wat haar een compliment op leverde van de eerste Dominant, kijk dan ben Ik trots!
Helaas was er niemand met een condoom....??? ja echt!!
Maar alleen maar frutten en niet werken is ook niet de bedoeling daar kwamen W/we niet voor, dus heb ik maar condooms aangeboden tja je moet wat..
Maar dat ging dus niet zo lekker op de stoel... een leer momentje voor de volgende keer.. ( eerst goed instellen hahaaha )
Dus op naar de sling, nog wat condooms uit gedeeld en het feestje kon beginnen.

Kort om g-sub heeft genoten en de heren hebben het goed gehad.. iedereen blij!

Ik wil hierbij direct Patricia bedanken, verwarming wat hoger, iets meer licht, alles in orde gemaakt, wat een hartelijk ontvangst begeleiding en afscheid weer helemaal top!

Ook de heren bedankt voor het respect, en het mee doen!

Tot slot, Ik was zo stom om mijn telefoon te laten slingeren, de Heer zelf heb ik al bedankt Patricia ook maar zoveel eerlijkheid en goed fatsoen ja dan moet je wel terug willen komen!

Ps. de toiletten zagen er prima uit!

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Verslagje van 6 Maart

Bericht door amersfoortman »

Ik viel gisteravond met mijn neus in de boter , kwam rond 19,00 in bios aan , was bij het afrekenen keurig geinformeerd dat het naaktdag was , nou nu loop ik toevallig graag naakt rond ,dus alle kleding in de locker,schone toilet ruimte bezocht om handen en overig gereedschap te kuisen en wat hoorde ik :D kreten uit de darkroom van iemand die het kennelijk naar dr zin had :oops:
In de darkroom lag een mooie slanke blonde dame in de sling met 4 man er omheen ... de dame werd stevig geneukt en de overige 6 handen betasten en streelde haar goddelijke lichaam .
Snel terug naar de locker om mijn meegebrachte condooms te pakken , mijn pik stond onmiddelijk op stand aktie , dit was zo mooi , respectvol ,rustig en geil , het subje kwam regelmatig klaar ..
Omdat het feest ogenschijnlijk al enige tijd duurde waren enkele mannen al behoorlijk afgemat en kreeg ik snel de gelegenheid om haar gretig hunkerende natte kutje meermalen te neuken !!!
Doordat het licht iets hoger stond dan normaal kon ik haar kutje heel goed bewonderen , mooie schaamlippen , en druipend nat :cry:
Na afloop nog wat gepraat en het stel ging huiswaards .
Mooi dat iedereen samen zoveel plezier kan hebben en tevreden naar huis gaat .

Bedankt stel.
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslagje van 6 Maart

Bericht door LeerMeester »

Beste Amersfoortman,

Jij ook bedankt, leuk dat je een reactie plaatst..;-)
En goed van je dat je een condoom had, haha zo zie je maar dat het verslag niet helemaal correct was... leuke aanvulling!
Juist het afwisselen en het hoge tempo dat jullie konden volhouden maakte het dat g-sub echt niet meer in de gaten had hoeveel heren er nu waren geweest... en de volgende dag nog heerlijk kon nagenieten van het gevoel in haar borsten en lichaam.

Als één van de andere heren dit leest laat ook even een berichtje achter, leuk om te lezen hoe jullie het ervaren hebben..

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Torro Rosso
Berichten: 169
Lid geworden op: 03 okt 2011 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslagje van 6 Maart

Bericht door Torro Rosso »

wij waren er niet bij, maar zo te horen hebben we echt wat gemist. dank jullie voor het verslag, is leuk om te lezen..
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslagje van 6 Maart

Bericht door LeerMeester »

Hallo Torro Rosso,

Bedankt voor je reactie, misschien de volgende keer :P
Wij gaan zeker nog terug komen...

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: nathh en 21 gasten