Gisteren voor het eerst naar Erotica geweest. Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Bij het betreden van de erotische ruimte viel gelijk op hoe ruim alles opgezet was. Eerst ben ik de ruimte gaan verkennen en had toen al gelijk een aantal heren achter mij aan. Ik had mijn vriendje meegenomen en na alle ruimten gezien te hebben besloot hem eerst te pijpen in de bios. Nog voor hij zijn pik te voorschijn kon halen stonden er al gelijk zo'n 6 mannen bij ons aan hun pik te trekken. De heren hadden er blijkbaar gelijk zi in

Daarop besloten we dat ik dan maar beter gelijk op het grote bed kon gaan liggen om lekker met iedereen te spelen.
Het was fijn dat iedereen mijn oproepje had gelezen en graag wilde voldoen aan mijn wensen. De heren kleedden zich allemaal gelijk helemaal uit en boden hun pikken aan. Eén voor één pakte ik de pikken om er lekker aan te trekken terwijl ik dor mijn vriendje werd geneukt. Ondertussen werd ik door vele handen overal gestreeld en dit was dus al binnen vijf minuten na binnenkomst !:shock: Wat een geile mannen waren dat!
Het duurde niet lang voor er een grote verpakking Durex Fiesta werd gehaald en ik vele pikken lekker kon pijpen terwijl ik door anderen lekker geneukt werd. Ze hadden mijn oproep goed gelezen want zodra er eén klaarkwam stond er al een volgende klaar om me ook heerlijk te neuken. Zo was mijn mondje en kutje steeds gevuld.
Ik kon er geen genoeg van krijgen en er werd nog een grote verpakking Durex Fiesta gehaald zodat er nog meer heren lekker gepijpt werden. Na het pijpen moesten ze me natuurlijk ook nog even neuken.
Helaas was het al snel 22:00 uur. Jammer ik had nog wel door willen gaan. Volgens mij heb ik het op twee na met alle aanwezige mannen gedaan en dat waren er toch wel lekker aantal.

Ik ben benieuwd hoe jullie het gisteren vonden en zou graag nog eens met deze doeners afspreken.
Het zou fijn zijn als jullie ook wat willen schrijven over je ervaring. Misschien dat dit andere mannen aansport om een volgende keer ook te komen.
groetjes tammmmm