Gangbang
- geilstel8486
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Gangbang
Hoi Allemaal,
Het is er helaas nog niet van gekomen om langs te komen voor onze eerste kennis making met een gangbang.
We willen dit zo snel mogelijk eens mee maken in de erotic cinema te Amersfoort.
Mijn sletje geilt op 35+ pikken goed geschapen en geschoren.
En is gek op zaad over haar kut héén of in haar mondje.
Doggystyle vind ze echt het einde en word dan ook graag op die posiitie goed doorgeneukt.
Na het vorige berichtje hadden we toch wat meer reacties verwacht maar mischien volgen ze nu.
ivm de drukte zetten we géén datum neer wanneer wij eventueel willen komen.
Het zal sowieso op een zaterdag worden.
Graag hoor ik van jullie wat jullie met mijn slet willen doen en wat jullie van haar vinden.
een mail sturen mag ook met eventueel een foto van je heerlijke spuitpaal.
naar heetstel@live.nl
Geile groetjes Geilstel8486
Het is er helaas nog niet van gekomen om langs te komen voor onze eerste kennis making met een gangbang.
We willen dit zo snel mogelijk eens mee maken in de erotic cinema te Amersfoort.
Mijn sletje geilt op 35+ pikken goed geschapen en geschoren.
En is gek op zaad over haar kut héén of in haar mondje.
Doggystyle vind ze echt het einde en word dan ook graag op die posiitie goed doorgeneukt.
Na het vorige berichtje hadden we toch wat meer reacties verwacht maar mischien volgen ze nu.
ivm de drukte zetten we géén datum neer wanneer wij eventueel willen komen.
Het zal sowieso op een zaterdag worden.
Graag hoor ik van jullie wat jullie met mijn slet willen doen en wat jullie van haar vinden.
een mail sturen mag ook met eventueel een foto van je heerlijke spuitpaal.
naar heetstel@live.nl
Geile groetjes Geilstel8486
- geilstel8486
- Contacteer:
Re: Gangbang
Thanx Catnail,
Komt goed
ze wil dolgraag eens goed doorgeneukt worden en dan lekker veel zaad over dr kut en in haar mond.
Geile groetjes
Komt goed
ze wil dolgraag eens goed doorgeneukt worden en dan lekker veel zaad over dr kut en in haar mond.
Geile groetjes
- James_D
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Het sletje ziet er in ieder geval geil en gewillig uit. Met die hoge laarzen en het mooie setje/lingerie aan komt ze ook lekker hoerig over.
Mij lijkt dat er niets meer in de weg staat om er een heerlijke geile gangbang van te maken. Ik ben benieuwd naar datum en tijd
Groeten
James
Mij lijkt dat er niets meer in de weg staat om er een heerlijke geile gangbang van te maken. Ik ben benieuwd naar datum en tijd
Groeten
James
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Mmm wat een heerlijke slet mijn favoriet is ook Doggy wil haar graag in Doggy door neuken en haar billen onderspuiten dat hetsperma langs haar kut druipt heerlijk!
Hoor graag waneer jullie langskomen!

Hoor graag waneer jullie langskomen!
- Grover
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ben nog nooit bij ero geweest, maar jullie oproep zou er wel voor kunnen zorgen dat ik er wel kom. Zou er graag bij willen zijn als jullie er zijn, vrees namelijk voor alleen mannen overschot.
'Jonge' nette en verzorgde man die graag toch wel eens meer mee wilt maken dan het 1-op-1 met een V tot nu toe. Vandaar dat ik benieuwd ben of dat hier bij Erotic Cinema te vinden is
.

- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Dat er vaak weinig reacties komen is omdat dat veel mannen niet schrijven maar wel lezen.
Bij een oproep zijn bv maar 5 reacties maar er zijn wel ongeveer 30 mannen aanwezig.
Bij een oproep zijn bv maar 5 reacties maar er zijn wel ongeveer 30 mannen aanwezig.
A dirty mind is a joy forever.
- geilstel8486
- Contacteer:
Hoi allemaal,
We hadden al wel verwacht dat er minder gereageerd zou worden dan dat het gelezen word.
Wel begrijpelijk maar ook wel weer een beetje jammer is een kleine moeite om wat achter te laten toch.
Het word voor ons de eerste keer als we naar de cinema gaan en het lijkt ons daarom geil om zo opgegeild te worden door berichtjes met eventueel een foto erbij.
En dat het druk gaat worden dat geloven we graag en dan vinden we ook helemaal niet erg.
Het sletje is gek op extra pikken en veel zaad
geile groetjes van ons
We hadden al wel verwacht dat er minder gereageerd zou worden dan dat het gelezen word.
Wel begrijpelijk maar ook wel weer een beetje jammer is een kleine moeite om wat achter te laten toch.
Het word voor ons de eerste keer als we naar de cinema gaan en het lijkt ons daarom geil om zo opgegeild te worden door berichtjes met eventueel een foto erbij.
En dat het druk gaat worden dat geloven we graag en dan vinden we ook helemaal niet erg.
Het sletje is gek op extra pikken en veel zaad

geile groetjes van ons
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
zijn jullie er donderdagavond?
- chocotof
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
jammer dat ik niet ouder ben dan 35 

- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Beste Sander,Sander-1 schreef:Dat er vaak weinig reacties komen is omdat dat veel mannen niet schrijven maar wel lezen.
Ik heb even door al je 103 posts/reacties gesnuffeld...en ik kwam één summier verslagje van je tegen na een bezoek aan de EC....daarnaast blijven er dus nog 102 posts over met andere inhoud. ..dat mannen liever een verslag lezen dan schrijven gaat dus idd op, ook voor jou! Daarnaast vraag jij vaak: was er nog wat te beleven vandaag? Ipv dat te vragen, kan je ook zelf een bezoekje brengen en een spetterend verslag schrijven naderhand....
roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten