vanmiddag
- pjel1970
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
vanmiddag
Komt er nog een leuk stel vanmiddag;-)
- Bijlagen
-
- k65vyii9xmta.jpg (73 KiB) 3021 keer bekeken
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Ook benieuwd
Daar ben ik ook altijd benieuwd naar. Ik ben te vaak naar de EC geweest terwijl er niets te doen was. Dus geen bereidwillige vrouwen. Ik ben toen maar op de bank in de ontmoetingsruimte gaan liggen maffen om de tijd door te brengen. Er waren altijd wel een stuk of 10 mannen binnen die gespannen naar de deur keken als die openging of er geen vrouw binnenkwam. Wel regelmatig stelletjes die kwamen kijken en binnen twee minuten weer verdwenen waren. Als er vandaag nog wat te doen geweest is, schrijf dit dan even, anyone.
A dirty mind is a joy forever.
- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Ook benieuwd
Sander-1 schreef:Daar ben ik ook altijd benieuwd naar. Ik ben te vaak naar de EC geweest terwijl er niets te doen was. Dus geen bereidwillige vrouwen. Ik ben toen maar op de bank in de ontmoetingsruimte gaan liggen maffen om de tijd door te brengen. Er waren altijd wel een stuk of 10 mannen binnen die gespannen naar de deur keken als die openging of er geen vrouw binnenkwam. Wel regelmatig stelletjes die kwamen kijken en binnen twee minuten weer verdwenen waren. Als er vandaag nog wat te doen geweest is, schrijf dit dan even, anyone.
Bereidwillige vrouwen?? Op de één of andere manier krijg ik hier een nare smaak van in de mond....Als je een "bereidwillige-vrouwen-garantie" wil, zijn er genoeg andere gelegenheden om te bezoeken.....

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: vanmiddag
Die Sander slaat konstant de plank mis met zijn foute opmerkingen. Vandaar dat hij nooit uitgenodigd wordt door een stel die een leuke man erbij willen......
-
- Contacteer:
In elk geval zal het bepaald niet helpen als iemand op het bankje gaat liggen maffen
Maar inderdaad: mensen die het fundamentele verschil niet zien tussen de instelling waarmee vrouwen en stellen naar de EC komen en de door hen gehoopte 'bereidwilligheid' kunnen hun geluk beter ergens anders beproeven. Waar die bereidheid overigens meestal wel een prijs heeft; maar ja: een paar keer maffen op dat bankje kost toch ook zo het een en ander. . .

Maar inderdaad: mensen die het fundamentele verschil niet zien tussen de instelling waarmee vrouwen en stellen naar de EC komen en de door hen gehoopte 'bereidwilligheid' kunnen hun geluk beter ergens anders beproeven. Waar die bereidheid overigens meestal wel een prijs heeft; maar ja: een paar keer maffen op dat bankje kost toch ook zo het een en ander. . .
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ook wel spannend als je naar een ero bioscoop gaat en je ziet een kerel liggen maffen een bank, hopend op bereidwillige vrouwen, in zijn dromen....... 

- pjel1970
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Zo wat een reacties zeg haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten