Mijn slavinnetje deel 1
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Mijn slavinnetje deel 1
Wat heb ik toch een geil slavinnetje, afgelopen week vanaf mijn werkplek naar mijn slavinnetje gebeld, met de vraag of ze nog een beetje geil was. Gaat wel, zei roos. Ik zei dat ik een opdracht voor haar had, in eerste instantie had ze daar niet zo'n zin in. Ik heb haar toen even verteld dat ik het helemaal niet interessant vind, of mijn sletje nu wel of geen zin heeft. Ik droeg haar op om een dildo te pakken, de grootste die ik voor haar gekocht had. Na enig tegensputteren heeft ze hem toch maar even gepakt. Ik zei dat ze met haar benen wijd op bed moest gaan liggen en met de dildo een beetje tussen haar kutlipjes moest wrijven en ik wilde haar horen kreunen door de tel. En ze begon met de dildo tussen haar lipjes te bewegen en ik hoorde haar lichtjes kreunen. Nu moest ze hem van mij iets dieper in haar kutje duwe, 5x en tellen, mmm ik hoorde haar steeds harder kreunen, ik vroeg wat ze was, een slet, Meester. Heel goed zei ik. Ga je maar eens gedragen als slet in de EC en doe maar net of ik naar je zit te kijken terwijl jij je als slet gedraagt op het grote matras en zeg alles wat je doet
Laatst gewijzigd door Vinroo op 20 mei 2014 23:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
- Vinroo
- Contacteer:
Re: Mijn slavinnetje deel 2
Ze ging verder en ik zei dat ze datgene moest doen wat ze zou willen, als de dildo die ze zelf bediende, een vreemde man in de EC zou zijn
ze vertelde door de tel. Dat hij haar steeds dieper ging stoten en dat ze bij elke stoot moest tellen, ze telde tot 10.en kreunde steeds meer en harder door de tel.
Ik zei dat ze haar kutje goed moest aanbieden, dus goed omhoog en dat ze nu heel hard geneukt ging worden. Ik hoorde haar geil kreunen op het ritme van het penetreren van de grote dildo. Ik vroeg haar of ze lekker geneukt werd, ja zei ze en ze kreunde er heerlijk bij. Ik moet van hem op m'n handen en knieën zei ze en weer hoorde ik haar hevig kreunen. Ik kom bijna klaar zei ze, mag dat? Ja zei ik maar ik wil dat wel goed horen teef. Iets later hoorde ik, uw sletje gaat klaarkomen Meester. En ik hoorde mijn sletje heerlijk klaarkomen. Wat een geil slavinnetje heb ik toch.
Vin
ze vertelde door de tel. Dat hij haar steeds dieper ging stoten en dat ze bij elke stoot moest tellen, ze telde tot 10.en kreunde steeds meer en harder door de tel.
Ik zei dat ze haar kutje goed moest aanbieden, dus goed omhoog en dat ze nu heel hard geneukt ging worden. Ik hoorde haar geil kreunen op het ritme van het penetreren van de grote dildo. Ik vroeg haar of ze lekker geneukt werd, ja zei ze en ze kreunde er heerlijk bij. Ik moet van hem op m'n handen en knieën zei ze en weer hoorde ik haar hevig kreunen. Ik kom bijna klaar zei ze, mag dat? Ja zei ik maar ik wil dat wel goed horen teef. Iets later hoorde ik, uw sletje gaat klaarkomen Meester. En ik hoorde mijn sletje heerlijk klaarkomen. Wat een geil slavinnetje heb ik toch.
Vin
Laatst gewijzigd door Vinroo op 20 mei 2014 23:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
- Vinroo
- Contacteer:
Re: Mijn slavinnetje deel 3
Ik heb roos verteld dat ik voor juni met haar naar de EC ga om ons telefoon gesprekje eens over te doen maar dan met andere erbij en ik ook daadwerkelijk naar het schouwspel zal gaan kijken. Zelfde verhaal en dan met mannen/ jongens om haar heen die zich tijdens deze show zich mogen aftrekken over m'n sletje, mits deze heren fris en schoon zijn. Wanneer deze heren hun handen gewassen hebben, net voor de show, mogen zij mijn sletje betasten maar nog niet in haar kutje. Wanneer zij ondergespoten is met sperma van verschillende heren (niet in haar gezicht) zal zij zich moeten douchen. En wie weet stuur ik dan wel een frisse jongeman de douche in om haar te helpen, of misschien wel een hele oude man. Na het douchen zal zij in een gewaagd setje rond moeten lopen en dingen moeten doen, die ik op dat moment aan mijn slavinnetje opdraag!
Vin
Vin
- Benno2
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Mijn slavinnetje deel 1
Het lijkt me vreselijk spannend om daar bij te zijn.
Benno
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Wat een leuk verhaal, en wat een gaaf idee!
Ik waardeer het zeer dat je dit met ons deelt, en hoe mooi omschrijf je het "moeten" binnen een D/s.
Ik hoop er bij te kunnen zijn als je dit scenario in uitvoer brengt.
Met stoute groet,
Ik waardeer het zeer dat je dit met ons deelt, en hoe mooi omschrijf je het "moeten" binnen een D/s.
Ik hoop er bij te kunnen zijn als je dit scenario in uitvoer brengt.
Met stoute groet,
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wat een geweldig verhaal. Het lijkt mij erg leuk jullie eens te ontmoeten. Maar ja, dat is niet aan mij maar aan mijn Meester.
veronica
veronica
-
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Wat een geil verhaal! Ik ben nu onderweg naar EC Amersfoort, maar kom in juni graag terug. Roos is één van mijn grote fantasien. Ze lijkt me een lekker ding. Wie weet tot snel!
Gr.
Frank
Gr.
Frank
Try me, you'll love it! 

- Vinroo
- Contacteer:
Het zal zeker spannend worden Benno
- Vinroo
- Contacteer:
Deel 4 zal heerlijk geil zijn snor, maar dat verslag zal volgen na de sessie.
Vin
Vin
- Vinroo
- Contacteer:
Dank je Leermeester en wie weet ga je het meemaken.
Vin
Vin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten