Do 5 Juni EC-BDSM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Eroticcinema A'foort
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Do 5 Juni EC-BDSM

Bericht door Eroticcinema A'foort »

EC-BDSM,

Zoals velen van jullie al weten is de vraag naar BDSM gerelateerde thema’s steeds groter aan
het worden. Hier willen wij als EC graag invulling aan geven.
Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest en hebben we nagedacht over hoe hier invulling aan te geven.

De verbouwing is hier deels een onderdeel van.
Ook heeft er al een kennismakingsavond plaatsgevonden.
De reacties hierop waren erg positief, maar nu rest natuurlijk de vraag: hoe nu verder???

Laten we bij het begin beginnen:

B: Bondage

D: Discipline/Dominantie

S: Sadisme/ Submission (onderdanig)

M: Masochisme

Als EC gaan wij het volgende bieden:

Het ervaren van lust door lichte pijnervaring, de mildere vorm van SM. Met nadruk op de
latere lust beleving.
Dit alles in een vorm van Dominantie en onderdanigheid, hier komt ook de Discipline tot
uiting.

Wij gaan je ook de mogelijkheid bieden om bij binnenkomst een wensenkaart in te vullen, mocht je een spelpartner vinden dan kunnen jullie afspreken welke spelbeleving jullie samen
aangaan. Let wel een wensenkaart biedt geen garantie op spel of interactie.

Donderdag as 5 Juni vanaf 18:00
EroticCinema Amersfoort

Wij als EC zullen zorgen dat de films ook aan sluiten op dit thema.
Nieuw is de mogelijkheid om gebruik te maken van BDSM gerelateerde artikelen. In de EC
zal een gevulde kast te vinden zijn waar men op “verhuur” basis gebruik van kan maken.
Denk hierbij aan boeien, zwepen enz.

Die dag zullen er ook ervaren Dominanten/subs aanwezig zijn, een mooie gelegenheid dus om
meer te weten te komen over BDSM. Bedenk wel, iedereen is hier voor zijn/haar eigen spel,
houdt hier dus ook rekening mee.

EroticCinemaTeam
Bijlagen
bdsmlogo1.png
bdsmlogo1.png (12.54 KiB) 4668 keer bekeken
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Do 5 Juni EC-BDSM

Bericht door LeerMeester »

Leuk dat er een vervolg komt.
Ik hoop dat er weer oude en nieuwe belangstellende zullen komen.
Ik kom ook en breng mijn slavin g-sub mee, een praatje een kopje koffie en dan zien W/we wel wat er nog gaat gebeuren.

Mocht je evt vragen hebben aan mij schroom niet om contact te zoeken, hier op het onderwerp of in een persoonlijk bericht.

Er is geen sessie gepland of demonstratie, mocht het zo zijn dat er in de toekkomst een vastere D/s groep gaat ontstaan dan zal dat zeker een leuk idee zijn om een keer te bekijken.

Zijn er nu Stellen die sm/bondage hebben ingevuld op hun profiel en denken dat groeps gebeuren is niets voor mij en ook die drukke thema dingen mogen aan mijn deur voorbij gaan dan vraag ik jullie toch om er nog eens over na te denken.

Het ontmoeten van gelijk gestemde, het kijken naar anderen, het kunnen praten over je belevenissen en ideeën kan heel aangenaam zijn!
Dit overgoten met het D/s sausje kan best voor verassingen zorgen en een aangename verandering van spijs.

Ik hoop weer vele leuke mensen te ontmoeten die ook interesse hebben in bdsm en de mogelijkheden die EC-Amersfoort en de levensstijl bied.
Laatst gewijzigd door LeerMeester op 04 jun 2014 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
evertvangisteren
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

hoi ik doe mijn best om van de partij te zijn

wil graag dominant zijn en opdrachten uitdelen

evert
Adrian
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Adrian »

Ad zn rug doet het weer! We gaan naar Amersfoort! We stappen zo in de auto. Als Ad rijdt zijn we er snel, als ik rijd duurt het 2x zo lang. We zijn te herkennen aan Ad, lang en kaal hoofd, ik heb paarse oogschaduw en rest in zwart! Tot later!
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Hoe was het?
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Adrian
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Adrian »

Hoi Benno, het was een leuke ervaring, al had ik meer bdsm-activiteiten verwacht en ik vond de films nogal lauw. Maar de moeite waard!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Dan moet ik zorgen dat ik er de volgende keer wel bij ben, zodat ik jou kan spanken Rian. ;)

Hebben de anderen het ook naar hun zin gehad?
Te warm om een verslag te schrijven zeker... hahaha
LeerMeester
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Om 18.40 kwamen W/we aan in EC, de altijd lachende en gezellig gastvrouw Patricia verwelkomde ons en we deden het bekende rondje door de winkel.
Alle lockers waren bezet, goed teken want dan is het lekker druk..;-).
Na het en en ander nog te hebben besproken en de nieuwe kaartjes te hebben bewonderd gingen wij snel naar binnen.

Iets te snel kaartje niet ingevuld haha en dat kan natuurlijk niet als er zo bloedig op gewerkt is om het op tijd voor elkaar te krijgen.
Ik dus even terug en kaartje gearceerd met de licht gevende stift en weer naar binnen.
Druk? Pfft je echt wel!
oké plekje zoeken omkleden, Gstar en jullia begroeten, die gingen eerst de douche even testen, dus wij de bios in.

Na een klein kwartiertje weer naar de Cruising (ik noem het graag de algemene ruimte ) maar dat gaat niet meer op, met het grote bed, de show douche de schandpaal, de kooi en het wand rek, O! zeker niet vergeten de stellage boven het bed, en de kast met lekkers.. is het een kick ruimte!

Even rond gekeken naar bekenden, en ja hoor die waren er ook kennis gemaakt op de vorige EC-BDSM leuk!
Er kwam ook een nieuw stel binnen, helemaal top!
Nadat Ik g-sub in het schandblok had gezet ( met haar kaartje op haar rug) heb Ik even de kat uit de boom gekeken, maar zo als het aan de heren gevraagd wordt en verwacht, bleef iedereen netjes en afwachten staan.
Ik de gelegenheid genomen om de functie ven het “WensenKaartje” uit te leggen.

Het wensenkaartje;
Dit kaartje kan je verkrijgen aan de balie.
Hier staan keuzes op welke je met een arceerstift kan verduidelijken.
Ook is er ruimte om extra wensen in te vullen, vraag er maar naar dan wordt het je al snel duidelijk;-)
Wat kan je nu met zo’n kaartje?
Wel je vult het in en hangt het om, dan kan iedereen zien dat je geïnteresseerd ben in interactie.
“Men” kan dan naar jouw toe komen, of jij naar iemand anders met een kaartje en vragen;
“mag ik je kaartje lezen?”
Is het antwoord nee, dat kan om diverse redenen, dan is het duidelijk en laat je die persoon met rust.
Is het antwoord ja, dan ga je het kaartje lezen en kijkt of er overeenkomsten zijn en aan de hand daarvan kan je bespreken met elkaar of jullie misschien samen een spel kunnen spelen of handelingen bij elkaar kunnen doen.
Het verlaagt de drempel, en brengt mensen plezier!

(Op een EC-BDSM komen S/stellen, die komen om S/samen te spelen en anderen te ontmoeten, je kan dus niet altijd mee doen, het is juist de bedoeling als “S/singel” om contact te maken met anderen en dan samen afspraken te maken en plezier te hebben, dat samen spel maakt het dus ook leuk voor iedereen! Kijken bewonderen en mee doen! )

Nou de lettertje bleken te klein, lees bril erbij was nog lastig..hahaha ( wordt inmiddels aan gewerkt) dus voorlezen maar!!
Wel dat heeft g geweten..;-) aan haar wensen werd direct voldaan… { haar wensen die ik had in gevuld en bepaald zonder inspraak}.

In tussen nam het nieuwe stel positie op het grote bed, althans de dame werd vakkundig in positie gebracht door haar Meester.
Ik heb het met plezier gevolgd heerlijk, dit mag zeker een vervolg hebben en als er meerdere stellen gaan komen wordt het alleen maar leuker!
Gstar heeft volgens mij jullia alle ruimtes laten zien… althans dat dacht ik te horen.
Ik zelf ben in de Cruising gebleven en heb een prettig maar rustige sessie met g-sub gedaan, het hoeft ook niet altijd voluit te gaan.
Ook het stel op het bed deed het lekker met zijn tweeën, een singel heer mocht assisteren.

Later heb ik nog julia mogen floggen een lekkere kennismaking voor haar begreep ik.
Ook heb ik leuke gesprekken gehad en mezelf prima vermaakt.
Ik kijk uit naar de volgende EC-BDSM ( 3 juli ) ik heb het zo naar mijn zin gehad dat ik nog wel wat verslagen verwacht en dat moet anderen toch warm maken om ook te komen en Mee te doen!

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Geweldig leuk om te lezen, Leermeester.
Nog meer spijt dat ik er niet bij kon zijn.
En volgende keer ook niet helaas. Ben pas 8 juli terug van vakantie.
julia
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door julia »

De douche was heerlijk, goed kijken waar alle knoppen voor dienen, het is niet heel duidelijk te zien wat warm water is, voor je het weet is ie gloeiend heet. Knop voor rolluik zit aan de buitenkant, dus even hand om de hoek als je die wilt bedienen. Misschien tip voor EC: aangezien de douche ook niet afgesloten kan worden, een bordje aan de buitenkant waarmee je kunt aangeven of er iemand bij mag komen of dat je even samen wilt blijven.
Ik dacht dat de heer ook wat vroeg bij binnenkomst, maar weet ik niet meer zeker, toen we aangaven dat we even privé wilden verliet hij netjes meteen weer de ruimte.

Aangezien het in de centrale ruimte erg druk was hebben we even in de andere ruimtes gekeken. En overal even gebruikgemaakt van de ruimtes, nou ja niet de gay. Daarna weer terug naar de centrale ruimte waar het even later weer wat rustiger was geworden. De sessie met Leermeester was inderdaad een prettige ervaring.

Jammer dat bijna alle heren gingen voor het vingeren, beetje meer actie is ook wel prettig.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten